skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím všechny, kteří upravují naše 4kolové miláčky.
Mého Rapida jsem si pořídil před rokem z poctivě vydělaných peněz z brigády.
Žádné úpravy jsem ne něm nedělal, nebyl na ně čas,maturita atd. Jezdil jsem s ním půl roku a byl jsem v celku spokojen, až jednoho krásného dne, kdy jsem mu dal na prdel, praskla mi hlava válců, bylo vymalováno.Rapida jsem odstavil a po dlouhém přemýšlení jsem se rozhod, že ho upravím.Tak jsme ho odstrojili do posledního šroubku.Vyvařit, od A do Z prostě nic nezůstalo původní.
Zadní šikmá ramena jsem měl totálně shnilý, nezbývalo nic než sehnat nový nebo je vyrobit. tak jsem je vyrobil, né ze 2mm plechu jak je to u originálu,abych poté nemusel vyrábět výztuhy, ale rovnou ze 4mm plechu, na ohraňováku jsem si je naohýbal a poté v přípravku napasoval na původní místo. nic není poznat že?
Podélná ramena ještě prodávaj, tak jsem si hned 2 koupil, řádně vyztužil aby se neřeklo z 3mm plechu. Silentbloky, které jsou chyceny do kastle, jsem zrušil, protože vím, že se stejně utrhnou, pak se kolo mele při razantním rozjezdu jak prase:-) Zkouším ložiska, bude to natvrdo, ale bude to snad držet.
Podlaha na tom byla skoro jak ty ramena. Tak pryč s ní. V obchodě celou neprodávaj, tak jsem ji musel vyrobit. Abych zachoval její pevnost (ty žlábky), musel jsem vyrobit přípravek, na kterým bych to udělal. Podařilo se!!!!!!!!!!!
Stačilo napasovat na původní místo, to taky nebyla žádná sranda, ale je tam.
Materiál: Plech žarový zinek, tl. 1,5mm
Při takovém vyztužení podvozku se musí vyztužit i skelet nebo by se rozevřel jak konzerva. Plechy kolem dveří od podlahy až ke stropu též zavařené. Všechny výztuhy obvařené, prostě komplet auto!
Redukční podložky ty jsou také mé výroby!
Prostě co můžu tak si udělám sám:-) viz. www.PEPAHOBLIK.cz
Provedené úpravy:
Ochranný rám
Vyztužené nápravy a pořádně
Stabilizátor o průměru 20mm
Zadní kotouče
Přední kotouče vzduchem chlazený
16" litá kola s pneu 215/40
Zavařené okapničky
Redukční podložky (přední 28mm, zadní 38mm)
Pneu: Pirelli P 7000
Odvětrání chladiče nad kapotu, zatím bez laku.
Výztuha mezi tlumiče zavařená do kastle
Go převodovky
Koupil jsem si ele.odskoky
Repase brzdových třmenů
Závařené kliky a zámky
Plánované úpravy
Přední světla s čirou optikou
Výkonější motor
Zamračení kapoty
Alu křidlo
M3 zrcátka
Spojlery
Vytažení lemů
Skořepinové sedačky
Očalounit interiér
Trochu té hudby
Atd.
Mého Rapida jsem si pořídil před rokem z poctivě vydělaných peněz z brigády.
Žádné úpravy jsem ne něm nedělal, nebyl na ně čas,maturita atd. Jezdil jsem s ním půl roku a byl jsem v celku spokojen, až jednoho krásného dne, kdy jsem mu dal na prdel, praskla mi hlava válců, bylo vymalováno.Rapida jsem odstavil a po dlouhém přemýšlení jsem se rozhod, že ho upravím.Tak jsme ho odstrojili do posledního šroubku.Vyvařit, od A do Z prostě nic nezůstalo původní.
Zadní šikmá ramena jsem měl totálně shnilý, nezbývalo nic než sehnat nový nebo je vyrobit. tak jsem je vyrobil, né ze 2mm plechu jak je to u originálu,abych poté nemusel vyrábět výztuhy, ale rovnou ze 4mm plechu, na ohraňováku jsem si je naohýbal a poté v přípravku napasoval na původní místo. nic není poznat že?
Podélná ramena ještě prodávaj, tak jsem si hned 2 koupil, řádně vyztužil aby se neřeklo z 3mm plechu. Silentbloky, které jsou chyceny do kastle, jsem zrušil, protože vím, že se stejně utrhnou, pak se kolo mele při razantním rozjezdu jak prase:-) Zkouším ložiska, bude to natvrdo, ale bude to snad držet.
Podlaha na tom byla skoro jak ty ramena. Tak pryč s ní. V obchodě celou neprodávaj, tak jsem ji musel vyrobit. Abych zachoval její pevnost (ty žlábky), musel jsem vyrobit přípravek, na kterým bych to udělal. Podařilo se!!!!!!!!!!!
Stačilo napasovat na původní místo, to taky nebyla žádná sranda, ale je tam.
Materiál: Plech žarový zinek, tl. 1,5mm
Při takovém vyztužení podvozku se musí vyztužit i skelet nebo by se rozevřel jak konzerva. Plechy kolem dveří od podlahy až ke stropu též zavařené. Všechny výztuhy obvařené, prostě komplet auto!
Redukční podložky ty jsou také mé výroby!
Prostě co můžu tak si udělám sám:-) viz. www.PEPAHOBLIK.cz
Provedené úpravy:
Ochranný rám
Vyztužené nápravy a pořádně
Stabilizátor o průměru 20mm
Zadní kotouče
Přední kotouče vzduchem chlazený
16" litá kola s pneu 215/40
Zavařené okapničky
Redukční podložky (přední 28mm, zadní 38mm)
Pneu: Pirelli P 7000
Odvětrání chladiče nad kapotu, zatím bez laku.
Výztuha mezi tlumiče zavařená do kastle
Go převodovky
Koupil jsem si ele.odskoky
Repase brzdových třmenů
Závařené kliky a zámky
Plánované úpravy
Přední světla s čirou optikou
Výkonější motor
Zamračení kapoty
Alu křidlo
M3 zrcátka
Spojlery
Vytažení lemů
Skořepinové sedačky
Očalounit interiér
Trochu té hudby
Atd.
Pepča - komentáře:
17:59:57
08.01.2005
08.01.2005
BM
Píšu od kamaráda. jelikož se nemůžu přihlásit.Práce se zastavily jelikož jak píšu dole studuji.Pak nemám čas a peníze.
12:12:55
01.01.2005
01.01.2005
Crack
Nezastavili se tady práce??že tady není nic novýho!!docela by mě zajímalo co se ted na něm děje,máš to super!!!!!!
17:18:15
05.11.2004
05.11.2004
Pepča
Ještě vůbec nevím jestli ho tam vůbec dám je to v takovým stavu vývoje.Ale nebojim se toho,že by to projelo. Za 1 to by musela total destrukce což by mě bylo asi už jedno jelikož bych byl Ko. A za 2 je pod tím navařen vyztužující plech tak snad by to mělo vydžet. Asi bych musel udělat Crach test a ten by to potvrdil. toť vše.
14:46:22
05.11.2004
05.11.2004
Bery
nebojíš se,že ti ten rám - nebo ten kříž vzadu ukotvený jen do podběhů projede tím plechem ven??Teda v případě,že někde trochu víc drncneš...Moc matroše tam není.To už se vyplatí to rozepřít nekde poblíž tlumičů,kde je dost plechu a i profilovanýho.Nechci ti upravovat tvou káru,sám to nemám rád když mi někdo radí...ale když všechno tak prováříš,vyztužuješ,tak mě to ukotvení docela překvapilo.
23:53:11
03.11.2004
03.11.2004
aDAm
tak ty jine šikme poznat do;-) nemaji tan svar na boku jako origo;-)
21:50:20
03.11.2004
03.11.2004
Marek
se divam ze tam bylo zhnile co se dalo, ale uz to mas celkem vyvarene tak uz by ti to melo neco vydrzet, sice auto bude o neco tezzsi ale to nevadi :-) jinak ty sikme ramena to je dost dobre, kdyz se nedaji sehnat tak proc je nevyrobit a pevneji
09:38:34
29.10.2004
29.10.2004
BoPRo - zrušená registrace
:) jentak dal .... vysledek bude vypadat dobre
11:45:51
28.09.2004
28.09.2004
BEYER - zrušená registrace
no ako vidim brzdice su tak ako maju byt... uz mam na mieste
10:22:20
28.09.2004
28.09.2004
Pepča
Ty jsou od Rebelů s Ústí nad Labem.
14:07:13
27.09.2004
27.09.2004
aDAm
co to máš vzadu za kotouče?????
08:32:22
27.09.2004
27.09.2004
BEYER - zrušená registrace
Pepča: neboj toho tam uz nieje vela... zachvylu to budes mat hotove
11:21:30
26.09.2004
26.09.2004
Pepča
Na autě se do teť pracovalo, skoro každý den jsem něco málo udělal, dělal na tom už rok a moc toho nemám, ale to nevadí pomalu, ale jistě to někdy dodělám. Zítra nastupuju na Vš do Brna,takže je po každodenní práci na autě, už jenom o víkendu ach jo. Asi mě budou svrbět ruce.
17:19:01
24.09.2004
24.09.2004
Pepča
tam mám kotouče na fotce to není moc dobře vidět. zdarec
12:09:24
24.09.2004
24.09.2004
BEYER - zrušená registrace
Pepča: dikes za bodiky a rado sa stalo... ked mozem rad pomozem a co bude v zadu mam na mysli breake's
10:20:46
24.09.2004
24.09.2004
BEYER - zrušená registrace
Pepča: mno pozeral som to... licovat to bude... ale ako bude vplyvat tlak kvapaliny na to tesnenie... to ti uz nepoviem... ale teoreticky by to malo fungovat na druhu stranu zas nieje az taky problem rozhodit brzdice a znovu ich zlozit tak ako maju byt ze ano
08:12:08
24.09.2004
24.09.2004
Pepča
díky
21:01:46
23.09.2004
23.09.2004
BEYER - zrušená registrace
Pepča: no tu vnutornu stranu co mas na fotke tu kam idu hadice ma ist na druhu stranu nato dam krk ale niesom si isty ci to bude takto fungovat spravne... ale mam taky pocit ze tie prepoje nebudu licovat tak ako maju... musel by som pozriet na brzdic.. a rano ti dam vediet
18:34:57
23.09.2004
23.09.2004
Pepča
tak teť jsi mě uvedl do rozpaků, já to měl dlouho rozdělaný a teť fakt netuším jestli je to OK nebo KO.A nevím jak to má být.
14:06:31
23.09.2004
23.09.2004
BEYER - zrušená registrace
asi zase zadrem daku pulcovynu tak ma nezabyte...
mam otazocku preco mas pravy brzdic zlozeny s lavym ? este som to neskusal ale bude to OK ? nieze vybehnes z garaze a budes KO... tak ma neberte vzlom... dik
mam otazocku preco mas pravy brzdic zlozeny s lavym ? este som to neskusal ale bude to OK ? nieze vybehnes z garaze a budes KO... tak ma neberte vzlom... dik
11:18:14
14.09.2004
14.09.2004
kirri - zrušená registrace
jj dobry vozeň