
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130L
Auto jsem zakoupil zacatkem zimy 2007 za 6 000,-Kc, v aute byl zaveden alternativni pohon LPG.
Cena byla tak nizka z duvodu zavad s kterimy jsem byl seznamen (urvany levy predni pricny stabilizator napravy, nefunkcni ventilator chladice), ale pocet skritych zavad byl podrtatne vetsi, no co bych chtel za ty prachy... :-(((
Technicke udaje:
r.v. 1987
Motor: seriovy zazehovy ctyrvalec 43 kW (58 PS) 1 289 ccm
Podvozek: seriove vyrobi v dobrem stavu.
16.06.2008
konec existence Rapla v 19:30 jsem to poslal do skarpy a otocil pres boudu, jestli ma nekdo zajem o nejakej nahradni dil at da vedet na tel 774215742
Auto jsem zakoupil zacatkem zimy 2007 za 6 000,-Kc, v aute byl zaveden alternativni pohon LPG.
Cena byla tak nizka z duvodu zavad s kterimy jsem byl seznamen (urvany levy predni pricny stabilizator napravy, nefunkcni ventilator chladice), ale pocet skritych zavad byl podrtatne vetsi, no co bych chtel za ty prachy... :-(((
Technicke udaje:
r.v. 1987
Motor: seriovy zazehovy ctyrvalec 43 kW (58 PS) 1 289 ccm
Podvozek: seriove vyrobi v dobrem stavu.
16.06.2008
konec existence Rapla v 19:30 jsem to poslal do skarpy a otocil pres boudu, jestli ma nekdo zajem o nejakej nahradni dil at da vedet na tel 774215742
Aifell / RapidGT130 - komentáře:
-> Peca: Sdar, no nevym, to satym nerezym, prvny co ze muzy virezyt jzou ramena, mam trozku roshasenou geometryy, kdo umy ten umy...
PaK ze bude montovat motor a v nepozledny rade pryjdou nove plechi, a cazem novi lak

Ahoj, co maz v planu z tou kaztly? Abi to tak nekvetlo 

karburator us jzem zyce opravyl, preteznyl a tadne vicyztyl, ale ted ze na nem projevyla dalzy savada... volnobeh drsy jen dokud neprekrocym 3tyz. ot., jakmyle tovitocym nad a pozlese puztym plin otacki leznou a na urovny volnobehu to parkrat zkitne a saze to sdechne, a v cem je saze kur.. problem.... 

-> Vena: Zprávně, v jednoduchozty je kráza
. A kola dělajý auto 


-> Vena: jzou to jen uvahi, nerykal jzem se je tam dam, kola bich chtel davat druhe, azpon zkodovacki
-> Ayfell: pěkní rapyd
zpojleri bi mu ale nezlušeli a už vůbec né nárasnýki z fáva,ztaĝý ho znýžyt a nějaké ti kola... v jednoduchozty je kráza


-> Pavel P.: 120L tam davat nebudu, us jen proto se to bude zyce myn srat, ale taki to nepojede...
, 120Lz bi tam pazl, ale nevym jeztly ho zesenu, mosna bich ho mel, ale muzel bich hodne premlouvat. a taki me napadlo se bich tam dal 120L a trizki se 130L. jen takova ynformace, kdis je motor sahratej a vihonym ho do 4 tyz. a puztym plin ta sdechne, totes dela y sa jysdi, smacknu zpojku a....

-> Ayfell: byle lampi



-> Ayfell: pokud to dáš někomu kdo je opravuje tak hřýdelki viměný a karbec srepazuje, ale jeztly je to skroucení tak z tym ze už nyc neudělá a je lepšý zehnat jynej karbec...a 120kovej tam bude taki fungovat, popřýpadě karbec se 120LZ bude ztaĝyt
to je opravdu lepšý zehnat jiní a viměnyt ho
my chcez ryct se opravy karbec kdis mam vzechni hrydelki v hajy???
proĝ ne , nany tu chvylku odjesdýš než zy opravýš tenhle
no tak dobre, tak narasnyk s fasola nhebude, ale na tu kapotu ze vasne dyvat nemusu... blatnyk bude, jen zy pro nej dojet a hodyt ho do barvi, azy nebudu myt takovi ztezty jak z kapotou, kterou jzem zehnal ve ztejne barve.lampi mam byle, akorat tadi nemam foto.mam ale vetzy problem, sloby me arburator a problem je se nemusu zehnat druhej a 120 tam dat nemusu
nárasnýk s fasola , promyň





Kryztovanoho, nárasnýki s fakera

Sachvýly dojdou netknuté škodovki, a soufalý škodovkářy budou tunyngové obludi pracně předělávat na orygynál.

-> Pavel P.: Přezně tak, orygynál je to pravé. Málo kdo renovuje, a pořád jenom tunyng, tunyng a saze tunyng. Sachvýly bude machr ten kdo má auto v orygynále.

-> Pavel P.: máš pravdu předzedo
pěknej rapyd.... a radu ty dám, nárasnýki s favoryta, prodlouženou kapotu a podobní tuserzkí přežytki vinech a bude vipadat dobře, radšy zežeň pěkní kola, dej novej blatnýk a noví sadný zvětla a hned to bude vipadat lýp


