skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 Bart
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu
popis stavby vozu od r.2007-2010
Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty
Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola
Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku
rv.1989
auto má platné doklady, momentálně spz v depozitu
popis stavby vozu od r.2007-2010
Kastle:
vyvařováno,nový lak (původně byl šedej)
celá kastle vč.dutin ošetřena konkorem;asfaltovým nátěrem
centrální stěrač
zavařené zámky
odhlučnění motorového prostoru
centrál na DO s alarmem
el.stahování oken
rozpracovaný interier;bez stropnice,koberce a tapeců
zavařeny výdechy zadní kapoty
odpojovač baterie+letecké páčkové vypínače
7x budík včetně tlaku oleje a teploty oleje,voltmetr,skupinový budík kontrolek atd..
náporový chladič vody s výdechem z kapoty
Podvozek:
celej v konkorovym gumoasfaltu
komplet nápravy renovace a lak,vše nové nebo repase
pružiny Ventura předky 250 zadky 380 mm
brzdy 4x kotouč,vpředu 4p,vzadu 4p (2p provozní,2p ruční)
v předu ventilované kotouče Opel Corsa C,použita rozšiřovací sada na 4p od Sakyho
náboje ztočeny a převrtány na 4x100 + distanční podložky kvůli kotouči(předek)
výstuha na zadních pod.ramenech
brzdová soustava možno bez posilovače i s posilovačem
zadní kola 15 mm podložky
proměnný odklon na zadních příč.ramenech
dvoučinné kyvkové tlumiče Monroe
13" ATS kola
Motor a převodovka:
blok,hlava,klika,písty Felicia MPi
startér Felicia
nové rozvody,šály,kroužky,přet ěsnění,filtry,barva atd...
odlehčená řemenice a setrvačník + vyvážení
snížená hlava o 0,8 mm,ubrošena vodítka sacích ventilů,úprava sacikanálků do hladka,nové simerinky ventilů atd...
karbec Š1203
sání Rapid 136,v rámci možností zvětšeny kanály,zbroušeny do hladka
výf.svody 4do1 (Speedpro)
čidlo teploty oleje motoru + tlak oleje
alternátor 55A
olej motor - Motul 4100 Power 15W50
převodovka 5Q stalý převod 4,22
2x silentblok motoru a 1 silentblok převodovky Š1203 ze zadní nápravy
příčný absorbční tlumič výfuku
Bart Rapid 130 - komentáře:
18:38:52
03.02.2011
03.02.2011
zillwar - zrušená registrace
koukam ze uz neprodavas sem rad ze jsi se vratil dame nekdy sraz uz se taky blizim do finale
18:33:20
03.12.2010
03.12.2010
wooddy
Hodně velkej luxus
18:20:31
03.12.2010
03.12.2010
Sp4rc0
Pěkná práce..
00:18:24
02.11.2009
02.11.2009
Hydrogen
hej jako máš to fakt pěkný svezeš mě někdy?
22:18:38
08.10.2009
08.10.2009
Rom3l
-> Mr.Unknown: děkuju.. stálo to dost času a i nemálo peněz no
13:51:05
04.10.2009
04.10.2009
Mr.Unknown
je to nadherne............ keby sa mne podary toho mojho rapida aspon spolovice takto precizne spravit
20:08:44
21.09.2009
21.09.2009
Rom3l
-> Qwak: díky,no teď jsem na to trošku začal srát,no... ale pomalu se to doufám chýlí ke konci
21:35:41
20.09.2009
20.09.2009
Qwak
sakra spolužáku!! ty se nezdáš!! dost dobry .. moc hezky autíčko!
20:02:22
24.07.2009
24.07.2009
Petrson
-> Rom3l: hlavně že z toho máš dobrej pocit
18:38:15
24.07.2009
24.07.2009
Rom3l
-> Petrson: díky,no hele ani doopravdy nevim,nijak účelně to nestavim.. dělám to tak,jak se mi to líbí
11:17:36
20.07.2009
20.07.2009
Petrson
-> Rom3l: moc pěkně se to vyvíjí, náký sprintové autíčko že by??
14:11:03
05.07.2009
05.07.2009
Rom3l
-> Vencars: jo tak to znám :-D ten můj teda taky na fotkách vypadá líp.a v noci?no lepší stav neexistuje než v noci ale určitě je lepší Rápko v pěknym stavu i za denního světla,tak přeji hodně štěstí,času a zápalu :-)
13:57:47
04.07.2009
04.07.2009
Vencars
-> Rom3l: nemáš zač no hele to je celkem jednoduché za dobu co ho mam nalítal cc 200 km po většinu času je garážovaný respektive pořád jen pár týdnu byl v zimě venky no a myslím že přece jen fotky klamou jelikož na fotkách vypadá skoro jak kdyby měl lak totálně v pohodě ale nemá jelikož to bylo pražské sídlištové auto tak se to na něm podepsalo trochu sem tam rezne párkrát se po něm někdo proběhl takže střecha sem tam pomačkaná pak původní majitel vzal sprej a sem tam stříknul nějakou tu rýhu takže různě matný apod... snažil jsem se toto všechno minimalizovat ale nejsem kouzelnik... takže live je to celkem vidět... až se na něj vidělá tak jsem dospěl k názoru že půjde asi celý na pískovaní a začne se od znova... pravdou je že ztratí veteránského ducha a originalost ale myslím že tady je pár jiných rapidů které to můžou zastupovat
20:37:29
02.07.2009
02.07.2009
Rom3l
-> Vencars: díky dík ale jen nevim jak se tobě daří toho tvýho rapidovce udržovat tak krásnýho
21:41:09
30.06.2009
30.06.2009
Vencars
pěknéé komííny a celkově
19:22:23
05.06.2009
05.06.2009
Rom3l
-> petr s: no jo,tak to mě nenapadlo..snad příště
23:01:48
04.06.2009
04.06.2009
petr s
-> Rom3l: Nemusels vrtat tak velké díry ale udělat tam závit
22:54:48
04.06.2009
04.06.2009
Rom3l
-> Eidy: no jo,ale jak ty štefty do tech děr napasovat
20:02:31
04.06.2009
04.06.2009
Eidy
-> Rom3l: Vždyť drážky na šteftu mají o cca 2 nebo 3 mm větší průměr než závit. Ale ok, přesvědčovat už nebudu.
19:48:34
04.06.2009
04.06.2009
Rom3l
-> Eidy: no více méně ani nic,ale bylo by nejspíš složitější sdostat do tšch roztečovejch děr nějakou aretaci,myslim tim např. drážky,proti pootočení.jinak stoupání závitu je 1,5