skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
R.v. 1987
Motor: je v tom 130-tka bej větších úprav - jenom výfuk, který je dělaný na zakázku, je příčný tříkomorový a má vývody na obou stranách - má super zvuk a čemu sem sám nejdřív nevěřil, tak lepší zátah od spodních otáček a jde líp vytáčet do těch vyšších (teď když sem ho sundal na zimu, tak sem si myslel, že v autě mám motor ze stodvacítky:-)).)
K výfuku přibude ještě K&N filtr - už sem ho tam měl danej, ale dělalo to neplechu - auto se mi zdálo takový línější (nasávalo to víc vzduchu, než mělo), takže nejdřív budu nechávat přetryskovávat karburátor a trošičku ho poladím a potom přijde na řadu filtr. Ale už teď auto peláší jak o život - měřil sem si průměrnou rychlost na dálnici a vyšlo mi 156km/h - 52km za necelých 20 minut - což si myslim, že na stotřicítku to je docela slušný:-)). Ještě sem zvědavej až tam dám ten filtr a přetryskuju karburátor:-).
Interiér: vnitřek je nově přečalouněný - teda jenom střecha, jsou tam bílé budíky, který jsem podsvítil vysoce svítivými LED diodami modré barvy - můžu všem vřele doporučit - vyjde to na 400,- a je to bomba - teda nevim jak to vypadá u těch novějších budíků - já mám kulatý (přijdou mi hezčí a sportovnější) a u těch je to super, ještě jsem k tomu dal rádio, který je taky modře podsvícený - no prostě Golf IV hadr ;-)))). Ty diody prodávaj přímo s paticema jako maj původní žárovky, takže neni potřeba žádných úprav.
Podvozek: teď přijde ta nejlepší a nejkrásnější věc na mym autě - kola - daj jsem tam 15" 195/50 - je to super - auto spolu s rozšiřovacíma podložkama je širší o dvanáct centimetrů a je to ohromně znát - pokud jedete na suchu, tak to auto prostě neutrhnete, i po dálnici při vyšší rychlosti(tak kolem 160), když foukne vítr, nemusíte auto honit z jedný strany na druhou, jako to dělám teď, když je auto bez kol a podložek.
Předek je trošičku snížený, ale asi půjde ještě kousíček dolu, ale bojim se toho, že když uříznu pružiny, tak si to auto bude dělat co chce - pružiny změknou a navíc když najedu na nějakej hrbol, tak budu skákat metr do vejšky:-((.
Další úpravy: centrální zamykání na DO s immobiliserem, elektrická okna, Kenwood na CD a 4x třípásmové repro - 2xMagnat a 2x obyč, tříramenný sportovní volant (na fotkách neni - dával jsem ho tam před týdnem), zadní dvouvláknové žárovky, přední H4 blue light laser + bodové modré LED diody
Další plánované úpravy: už jenom dám jinou přední masku a ještě chci udělat zadní víko kufru - dám tam tlumič třeba z favorita ze zadních dvěří - aby při odjištění rovnou víko vyjelo nahoru a pak chci auto prodat - takže kdyby měl někdo zájem, tak se mi ozvěte.
Motor: je v tom 130-tka bej větších úprav - jenom výfuk, který je dělaný na zakázku, je příčný tříkomorový a má vývody na obou stranách - má super zvuk a čemu sem sám nejdřív nevěřil, tak lepší zátah od spodních otáček a jde líp vytáčet do těch vyšších (teď když sem ho sundal na zimu, tak sem si myslel, že v autě mám motor ze stodvacítky:-)).)
K výfuku přibude ještě K&N filtr - už sem ho tam měl danej, ale dělalo to neplechu - auto se mi zdálo takový línější (nasávalo to víc vzduchu, než mělo), takže nejdřív budu nechávat přetryskovávat karburátor a trošičku ho poladím a potom přijde na řadu filtr. Ale už teď auto peláší jak o život - měřil sem si průměrnou rychlost na dálnici a vyšlo mi 156km/h - 52km za necelých 20 minut - což si myslim, že na stotřicítku to je docela slušný:-)). Ještě sem zvědavej až tam dám ten filtr a přetryskuju karburátor:-).
Interiér: vnitřek je nově přečalouněný - teda jenom střecha, jsou tam bílé budíky, který jsem podsvítil vysoce svítivými LED diodami modré barvy - můžu všem vřele doporučit - vyjde to na 400,- a je to bomba - teda nevim jak to vypadá u těch novějších budíků - já mám kulatý (přijdou mi hezčí a sportovnější) a u těch je to super, ještě jsem k tomu dal rádio, který je taky modře podsvícený - no prostě Golf IV hadr ;-)))). Ty diody prodávaj přímo s paticema jako maj původní žárovky, takže neni potřeba žádných úprav.
Podvozek: teď přijde ta nejlepší a nejkrásnější věc na mym autě - kola - daj jsem tam 15" 195/50 - je to super - auto spolu s rozšiřovacíma podložkama je širší o dvanáct centimetrů a je to ohromně znát - pokud jedete na suchu, tak to auto prostě neutrhnete, i po dálnici při vyšší rychlosti(tak kolem 160), když foukne vítr, nemusíte auto honit z jedný strany na druhou, jako to dělám teď, když je auto bez kol a podložek.
Předek je trošičku snížený, ale asi půjde ještě kousíček dolu, ale bojim se toho, že když uříznu pružiny, tak si to auto bude dělat co chce - pružiny změknou a navíc když najedu na nějakej hrbol, tak budu skákat metr do vejšky:-((.
Další úpravy: centrální zamykání na DO s immobiliserem, elektrická okna, Kenwood na CD a 4x třípásmové repro - 2xMagnat a 2x obyč, tříramenný sportovní volant (na fotkách neni - dával jsem ho tam před týdnem), zadní dvouvláknové žárovky, přední H4 blue light laser + bodové modré LED diody
Další plánované úpravy: už jenom dám jinou přední masku a ještě chci udělat zadní víko kufru - dám tam tlumič třeba z favorita ze zadních dvěří - aby při odjištění rovnou víko vyjelo nahoru a pak chci auto prodat - takže kdyby měl někdo zájem, tak se mi ozvěte.
dafiozo/rapid - komentáře:
-> davyd novotní: mooc heski hlynyki
-> davyd novotní: no tuzym 800zk, u naz zme posadu

-> Myloz: - obrovzkí penýse - celejch 480korun
a tebe???


co te vizel ten volant, mam taki takovej
tak zem koneĝně přydal fotki sadných zvětel a opraveního blatnýku - ti sadný zvětla vipadaj moc dobře, škoda, že nešly zehat dřýv

-> Baghyra: nj prezne tak...
no to mě na to zere nejvýc - kdiž zy vspomenu na to, že zem obvolával znad všechni obchodi a nyc:-(((
-> davyd novotní: Nejhoršý na tom všem je, že ti kriti už dnez prodávaj zkoro v každejch autodýlech...a co jzme ze jych v mynulozty nazháněly...
hurááááááá, ne jenom, že mám vopravení auto, ale hlavně zem po dvou letech zehnal sadný ĝervenobýlí kriti zvětel
už ze těšym až to tam o výkendu naláduju



davyd novotní: mno ; takse v sape
xcu sa svodi 5000 a pryecnak 3000
k tomu abi to zpravyly tak ako to maz ti treba pryztavyt auto
takse bi ma vizlo hadam 10000cs to za ym nato mosem




davyd novotní: nevyem to tam nejak najzt maju tam yba posdlsne ;(
-> BEIER: no fotki nemám, ale mělo bi to bít ze zvodi - komplet celej kuz vífuku jako zérye - azpoň zy mizlym. kdižtak skuz tu Sapa - tam je na ztránkách y vifocenej.
davyd novotní: no volal zom mu... ale budem za tam muzyet azy saztavyt a troxu mu to fyzfetlyt ;o) v kasdom prypade dam vedyet ako zom dopadol a tos otaska svodi boly k tomu sa tix 3000
? prypadne nenazlo bi za dake foto z pohladom na svodi ako je to ryezene ;o)


davyd novotní: oo dyki moc sa oxotu fakt zy to cenym... dyki moc... a dam vedyet...
Ztránki SAPA vífuku jzou kdižtak sapa-autovifuki.ws.cs/
normálně zem dobrej - sapátral zem v paměty - teda ve ztaršých ĝýzlech tunyngu a našel zem kontakt na ti vífuki - AUTOVÍFUKI DWORAK Zport racyng. Tel. na něj je 604483833 nebo 517371072. mynulej rok, kdiž zem z ným mluvyl, tak řýkal, že normálný 90mm průměr ztojý 3,000 a DTM z dvojytou koncovkou 4,000, což zy mizlym, že neny saze tolyk. Jo a ještě zem našel jednoho vírobce - ZOYETA z.r.o. a telefon je - 0643/411570 - y kdiž to bude azy ztarej telefon, takže adreza je Olomocká 110, 785 01 Štemberk. Takže Beiere - skuz to a dej vědět.
-> U-Geen: přezně tak, dělá je sapa - věděl zem y ztránki, ale sapoměl zem to, a kdiž jzem skuzyl www.sapa.cs, tak zem narasyl akorád na sapa beton
- tak jedyně, kdibi chtěl někdo vibetonovat podlahu v autě:-))))))))))

-> U-Geen: nu, já právě nevým, leĝ jzem to už sapoměl, takže to chce někoho, kdo to někde vyděl nebo je sná.
to dělá Sappa ne?
-> BEIER: Tak tak.