skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130
motor:
1,8 T, 110kw, 150 koní, 210Nm AGU
výfuk od turba priemer 55mm, sanie-šiška a preprogramovaná RJ na 132kw, 180 koní, 260Nm
Spojka a zotrvacnik original skoda 190mm, odpruzena lamela
prevodovka:
5kvalt 3,9, zaistené 3-kové kolečko, ocelové dekle diferaku, nová pevnostná šrobovina.
kolesá:
ats cup 7jx15 pneu 195/50/15
podvozok:
zapustená PN o 30mm do kasne + priečka medzi tlmičmi PN aj ZN, zrezané originál struny PN, nadvarené uši na priečke ZN o 11mm, PN a ZN po repase+vystužené ramená a nápravnica, silentbloky PN od pemita, nastavitelné tlmiče GAZ predok GT6-2241 a zadok GT6-2242, rozteč na kolesá 4x100-štifty, predné brzdy-prepojky na 4piestoch obloženie Ferodo premium a Ferodo kotúče, zadné Ferodo kotuce aj platnicky a strmene z octavie.
interiér:
ciferníky na budíkoch podsvietené aj ručičky s led, nejaký ten volant, fólie na oknách, elektrické okná, centrál, magicar-alarm+dialkový štart, nový ušitý strop, znižené nosníky na sedačky o 30mm nižšie, obe kolajnice sedačky so zaistením, nerezové lišty na prahoch
hudba:
rádio Kenwood repro Bose a Boschman
auto jazdí denne okrem zimy
motor:
1,8 T, 110kw, 150 koní, 210Nm AGU
výfuk od turba priemer 55mm, sanie-šiška a preprogramovaná RJ na 132kw, 180 koní, 260Nm
Spojka a zotrvacnik original skoda 190mm, odpruzena lamela
prevodovka:
5kvalt 3,9, zaistené 3-kové kolečko, ocelové dekle diferaku, nová pevnostná šrobovina.
kolesá:
ats cup 7jx15 pneu 195/50/15
podvozok:
zapustená PN o 30mm do kasne + priečka medzi tlmičmi PN aj ZN, zrezané originál struny PN, nadvarené uši na priečke ZN o 11mm, PN a ZN po repase+vystužené ramená a nápravnica, silentbloky PN od pemita, nastavitelné tlmiče GAZ predok GT6-2241 a zadok GT6-2242, rozteč na kolesá 4x100-štifty, predné brzdy-prepojky na 4piestoch obloženie Ferodo premium a Ferodo kotúče, zadné Ferodo kotuce aj platnicky a strmene z octavie.
interiér:
ciferníky na budíkoch podsvietené aj ručičky s led, nejaký ten volant, fólie na oknách, elektrické okná, centrál, magicar-alarm+dialkový štart, nový ušitý strop, znižené nosníky na sedačky o 30mm nižšie, obe kolajnice sedačky so zaistením, nerezové lišty na prahoch
hudba:
rádio Kenwood repro Bose a Boschman
auto jazdí denne okrem zimy
Janci398 - komentáře:
-> Janci398b: to si ako dokázal? aj keď tuším čím to bude .. .škoda ho Plška
-> TT_daniel: -> itchy: nuz zlomila sa kluka. treba dalsi motooou
-> Janci398b: jaaaj ty konik to snad neni pravda, poslal si ho do kytek?
no panko si ide 6500 otačok na petke a cuduje sa ze to motor nevydrzal
no vidim to tak ze idem poskladat suchy 5kvalt 4,22. lebo 4kvalt mi toci na 7 tisic na 4ke:)))
-> Janci398b: takze uz ficis na suchej ?
neweriim 


-> peter13789: vysledok je uz hotovy,uz to zase jazdiii.prevodovka aj s napravu vymenena-zas.. 

-> Janci398b: no to čo som dneska videl v garáži vyzerá dobreee .. teším na výsledok ... a na finálne prevezenie ...

-> francomk: nevidel som,ja moc nekukam po ludoch co su naokolo..
-> (škodec maslový): neviiem ci to bolo vtedy,ale dalsia prevodovka v prdeli..
-> TT_daniel: ja som v trnave furt aj tak.. a silne neni ani pekne.len hnileee
-> (škodec maslový): neviiem ci to bolo vtedy,ale dalsia prevodovka v prdeli..
-> TT_daniel: ja som v trnave furt aj tak.. a silne neni ani pekne.len hnileee
čertovsky dobré,silné a pekné auto
-> Janci398b: on sa tam premava kazdy den odkedy pozna Ivanku-pravda?

-> Janci398b: aa dneska sa cert prehanal po Trnave ze je tak?

-> Evž@: neviem ci je to odvazny odhad ale to auto naozaj ide

pěkné fáro...ale těch 102 koní se mi zdá jako odvážný odhad 

-> Janci398b: Nie, šiel som domov zo školy, šiel som na bus do Majcichova. Možno si ma videl. Taky trtko s farebnym dazdnikom na prsach



-> francomk: siel som za tym mercedesom,bol to kamarat. co ty tam byvas niekde?
-> Janci398b: Dnes som ťa videl v TT... Pekne ti letí škodovečka. Šiel si pri hoteli pri Hrubom Kostole... hned za Mercedesom

-> itchy: co ja viem mne,sa to pacilo
-> TT_daniel: sak to bolo s tym strasne skarade
