skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130
motor:
1,8 T, 110kw, 150 koní, 210Nm AGU
výfuk od turba priemer 55mm, sanie-šiška a preprogramovaná RJ na 132kw, 180 koní, 260Nm
Spojka a zotrvacnik original skoda 190mm, odpruzena lamela
prevodovka:
5kvalt 3,9, zaistené 3-kové kolečko, ocelové dekle diferaku, nová pevnostná šrobovina.
kolesá:
ats cup 7jx15 pneu 195/50/15
podvozok:
zapustená PN o 30mm do kasne + priečka medzi tlmičmi PN aj ZN, zrezané originál struny PN, nadvarené uši na priečke ZN o 11mm, PN a ZN po repase+vystužené ramená a nápravnica, silentbloky PN od pemita, nastavitelné tlmiče GAZ predok GT6-2241 a zadok GT6-2242, rozteč na kolesá 4x100-štifty, predné brzdy-prepojky na 4piestoch obloženie Ferodo premium a Ferodo kotúče, zadné Ferodo kotuce aj platnicky a strmene z octavie.
interiér:
ciferníky na budíkoch podsvietené aj ručičky s led, nejaký ten volant, fólie na oknách, elektrické okná, centrál, magicar-alarm+dialkový štart, nový ušitý strop, znižené nosníky na sedačky o 30mm nižšie, obe kolajnice sedačky so zaistením, nerezové lišty na prahoch
hudba:
rádio Kenwood repro Bose a Boschman
auto jazdí denne okrem zimy
motor:
1,8 T, 110kw, 150 koní, 210Nm AGU
výfuk od turba priemer 55mm, sanie-šiška a preprogramovaná RJ na 132kw, 180 koní, 260Nm
Spojka a zotrvacnik original skoda 190mm, odpruzena lamela
prevodovka:
5kvalt 3,9, zaistené 3-kové kolečko, ocelové dekle diferaku, nová pevnostná šrobovina.
kolesá:
ats cup 7jx15 pneu 195/50/15
podvozok:
zapustená PN o 30mm do kasne + priečka medzi tlmičmi PN aj ZN, zrezané originál struny PN, nadvarené uši na priečke ZN o 11mm, PN a ZN po repase+vystužené ramená a nápravnica, silentbloky PN od pemita, nastavitelné tlmiče GAZ predok GT6-2241 a zadok GT6-2242, rozteč na kolesá 4x100-štifty, predné brzdy-prepojky na 4piestoch obloženie Ferodo premium a Ferodo kotúče, zadné Ferodo kotuce aj platnicky a strmene z octavie.
interiér:
ciferníky na budíkoch podsvietené aj ručičky s led, nejaký ten volant, fólie na oknách, elektrické okná, centrál, magicar-alarm+dialkový štart, nový ušitý strop, znižené nosníky na sedačky o 30mm nižšie, obe kolajnice sedačky so zaistením, nerezové lišty na prahoch
hudba:
rádio Kenwood repro Bose a Boschman
auto jazdí denne okrem zimy
Janci398 - komentáře:
čo sa tka tých prevodoviek.. ja už mám štvrtu v mojom závodaku hadam ta dobehnem :D
velmy pekne auta máš.... slušná stovečka šup do oblubených:-)
-> Plisek: ked si nedas pozor na spojkovy pedal a budes ho rychlo pustat, tak cakaj dalsiu prevodovku
koukám na tu převodovku taky se mi stalo to samé před pár dny jsem jí rozebral a divil jsem se jak je to zničené

-> Janci398b:




v robote sme našli štarternátor 

Ten Rapid ide vskutku veľmi pekne - mal som možnosť vyskúšať.. 

No ty teda dávaš tomu autu riadne zabrať aj diferakom v prevodovke.

-> Janci398b: takto mi to staci :) na cm to neviem ani ja, predok som lizol o jeden zavit a zadok nechal tak ako bol, toto vyzera ale moc dobre tak ma to zaujalo :)
-> afro100: neviem o kolko som to zrezal na cm, ale vzadu o 2,5 a vpredu o 2 zavity
Serus Jane! Si urezal kilo! Vyzera to moc dobre!!! Pekne pekne! Pekna stovka s najkrajsou strechou co som kedy videl! Som ti to hovoril uz minule...
-> Janci398b: hmm, prezrad, pls, o kolko je kilecko znizene? :)
kraaaasne znizene...uplne ze akurat
tk,ek a pak bude foto...
co ze to mas za novy stroj. co takto trosku viac foto? :)
dalšia prevodovka rozflákaná, taková blamáž...
