skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 135RiC(Rapid injection catalyst)
-r.v.1990
-dovezen z Veké Británie v roce 1997
-řízení předěláno z pravé strany na levou dovozcem////nééé mnou////!!!!Pak to měl další maj.,a pak až já od r.2001.
Jednobodový vstřikovací systém Bendix,Renix(Renault),říz ený třícestným katalysátorem Walker,lambda sonda Autolite(USA),senzor otáček,omezuje je při 5500!!!Senzor teploty vody a senzor teploty vzduchu v sacím potrubí,řídící jednotka(ECU)Bendix,kroko vý motorek Renix,nádoba na aktivní uhlí Rochester(USA),el.vstřiko vací čerpadlo
Motory s hliníkovou válců,vyráběné pro speciální zakázku splnující americké exhalační předpisy EPA 75(US 83).K tomuto účelu byl motor opatřen řízeným třícestným katalyzátorem s lamda sondou,v hlavě válců jsou nalisovaná tvrzená sedla ventilů umožnující spalování výhradně bezolovnatého benzínu BB95,Vozy sedan i coupé byly vyrobeny ve velmi malém počtu,pouze pro export!!!!!!!!
Květen 2016 -- začal jsem auto postupně rozebírat a budou se pomaličku repasovat určité díly a auto půjde do originálního stavu.
Prosinec 2016--auto krásně nalakováno a postupně budu skládat
Květen 2017--Takže se mi auto povedlo hezky poskládat
-r.v.1990
-dovezen z Veké Británie v roce 1997
-řízení předěláno z pravé strany na levou dovozcem////nééé mnou////!!!!Pak to měl další maj.,a pak až já od r.2001.
Jednobodový vstřikovací systém Bendix,Renix(Renault),říz ený třícestným katalysátorem Walker,lambda sonda Autolite(USA),senzor otáček,omezuje je při 5500!!!Senzor teploty vody a senzor teploty vzduchu v sacím potrubí,řídící jednotka(ECU)Bendix,kroko vý motorek Renix,nádoba na aktivní uhlí Rochester(USA),el.vstřiko vací čerpadlo
Motory s hliníkovou válců,vyráběné pro speciální zakázku splnující americké exhalační předpisy EPA 75(US 83).K tomuto účelu byl motor opatřen řízeným třícestným katalyzátorem s lamda sondou,v hlavě válců jsou nalisovaná tvrzená sedla ventilů umožnující spalování výhradně bezolovnatého benzínu BB95,Vozy sedan i coupé byly vyrobeny ve velmi malém počtu,pouze pro export!!!!!!!!
Květen 2016 -- začal jsem auto postupně rozebírat a budou se pomaličku repasovat určité díly a auto půjde do originálního stavu.
Prosinec 2016--auto krásně nalakováno a postupně budu skládat
Květen 2017--Takže se mi auto povedlo hezky poskládat
Petuli/135RiC - komentáře:
-> Pitrys: Ne-e pouze hrocharna.
Sajmon---no jo v dnešní době atest je atest:-)))stejně ostré hrany to nemá,tak by jim to nějak vadit nemělo.

Pitrys -- Tak to máš štěstí... ale stím atestem to je špica



Pitrys --


Vojta---a ted v sobotu v 8h bys nechtěl jet,jedu do šumperku na sraz
-> Pitrys: Kazdopadne...kdybyses chystal a nemel spolujezdce pocite se mnou hlasim se jako dobrovolnik :o))
Sajmon---jezdím dle předpisů,tak nechci na cajty upozornovat zvukem výfuku,chápeš né?čím větší rychl.tím větší kravál:-)))chlape vanu oni znát nemůžou a když už,tak jsem tam zevnitř nalepil štítek ze starého křídla s atestem 8SD!!!
tak uvidíme,ještě mě nestavěli,co mám vanu.



Pitrys -- chci jenom tu vanu, protože s komplet lamináty bych byl jak mucholapka na naše kolegy policajty... Jinak s těma důvodama se shodnem vypadá to moc pěkně a je to i praktické
+ ještě bych tam chtěl dopasovat olejový chladič, ale to spíš až už všechno bude podle mých představ (což může trvat....) A ještě sem se chtěl zeptat, neměl si stím nikdy problémy u "černých" ?

Sajmon---takže chceš na cesty?a ty chceš celé lamináty pro RH,nebo jen vanu?já ji bral ze 3důvodů,,,pěkný boční pohled,pěkný zadní pohled,ale třetí a nejdůležitější je sání vzduchu k motoru!!!

Pitrys -- ještě popřemýšlím, ale asi jo..... zatím sháním díly a hlaně peníze a až bude všechno co si představuju doma, pak se do toho pustím
moje představa je Rapid 136 s nějakými decentními úpravami a lakem dle RH, ale abych sním mohl "legálně" na cestu...
(jinak rapidy už jsou doma 2 - jeden byl repasovaný asi před 7 lety v origo stavu a origo laku...taťkův miláček, no a druhý je ve stavu před repasí = budouci ""legál RH"" )



Sajmon---tak co,bereš jí taky?A na obyč rapida,tuning nebo na RH?abych mohl skuknout
Pitrys -- Mockrát DÍKY


Vojta---je to až29.6.a nevím,co bude do té doby,víš?

Sajmon---mám ji vyrobenou na zakázku od pana Krajanského Karla

Doyle---tak by to bylo super,ale víš,že v lijáku jsou srazy na.....

-> Pitrys: ja jen ze jestli bys jel a nemel spolujezdce tak se hlasim...
-> Doyle: vlastnim ee
-> Doyle: vlastnim ee
Pitrys --- já vím, právě na Rapidu RH se mi to strašně líbilo, tak sem to hledal všude po netu a našel sem snad všechny laminátové sady na 130RS-130LR ale na RH max. blatníky (Martin Dusík)
. A pak kdyš sem to viděl na tvojem RICovi, říkal sem si, určitě to někde musel sehnat (předpokládam že to nemáš vanu z jedineho vyrobeneho RH ?)


Já bych též jel a možná by nás bylo z Karviné víc
-> Vojta: doufám, že vlastním
-> Vojta: doufám, že vlastním
Vojta---snad ano,vyjdeli počasí,copak ty chceš jet?
-> Pitrys: Jedes do Hrochova Tynce na sraz?