skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor :
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
BORIN - RAPOUŠ - komentáře:
22:20:07
05.08.2005
05.08.2005
Borin - Král tuzerů
-> VeTëV: Hotovej už sem
08:31:53
05.08.2005
05.08.2005
VeTeV
-> Borin: tak smele do toho at mas vse hotovo
22:43:31
04.08.2005
04.08.2005
Borin - Král tuzerů
-> VeTëV: Tohle všechno až přes zimu... Motormi snad udělá Saky...A převodovku nevím kdo
08:37:39
04.08.2005
04.08.2005
VeTeV
-> Borin: mno a kdy se das do poladeni te prevodovky, motoru atd? bylo by skoda se na to vysr... kor kddz mas jeste takovoudle extrovni vec
08:12:20
04.08.2005
04.08.2005
Sita
;-))) tak dik no..
22:43:52
03.08.2005
03.08.2005
Borin - Král tuzerů
-> Sita: Neblázni...to by ti to auto z toho spadlo...tohle je profi zvedák zvíhá se to synchronně obě strany najednou není to na kliku
21:20:21
03.08.2005
03.08.2005
Sita
sroubu? to se mi libi - a kazda strana se musi "sroubovat" zvlast?
18:37:05
03.08.2005
03.08.2005
Borin - Král tuzerů
-> Sita: Funguje dobře...je to klasickej dvousloupovej zvedák fungující na principu šroubu
18:36:17
03.08.2005
03.08.2005
Borin - Král tuzerů
-> VeTëV: Ulízet se nebude je to dřevo na zimu na topení v dílně kde bude rapídek spinkat
18:29:43
03.08.2005
03.08.2005
Borin - Král tuzerů
-> TUNER: Neser!!!
11:27:32
03.08.2005
03.08.2005
Sita
pekna zdviz! nechces mi ji nafotit? jak funguje? hydraulika?
09:27:17
03.08.2005
03.08.2005
VeTeV
-> Borin: a nebo spis pred tim focenim radejc uklidil okolo
tak a smele do prevodovky
tak a smele do prevodovky
06:08:53
03.08.2005
03.08.2005
TUNER
-> Borin: Kdyby jsi si raději koupil už ty kola....
23:10:23
02.08.2005
02.08.2005
Borin - Král tuzerů
Poslední 2 fota : Koupily jsme si domů takovej malej hevírek
23:09:20
02.08.2005
02.08.2005
Borin - Král tuzerů
-> Greg: Ty vole já na to zapoměl
21:50:59
02.08.2005
02.08.2005
Greg
-> Borin: cus jak to vypada s tema pasama budou nebo ne? perdem dik
20:40:20
27.07.2005
27.07.2005
Wrcteam - zrušená registrace
-> Majkl: to vim taky ze se tam pouzvaj ostnaty draty ja sem se jen informoval co kdyby na to byl nejakejfigl...
17:55:42
26.07.2005
26.07.2005
Borin - Král tuzerů
-> Wrcteam: Je na to spešl páska tatková slabá jako by PVC a přrchod znatelný je, sice málo ale je
15:18:10
26.07.2005
26.07.2005
Majkl
-> Wrcteam: no podle me to jinak ani udelat nejde, i kdyz kamaraduv tata lakyrnik mi rikal ze to umi aby to nebylo hmatem znat... kuli tomu prechodu pouzivaj tuneri ty prechody jako ostnaty draty a tak, aby to zakryly
15:13:55
26.07.2005
26.07.2005
Wrcteam - zrušená registrace
-> Borin: dotazek hele jestli sis lakoval autiko tak jak si lakoval ten prechod mezi tema barvama? normalne si tam natah papirovou pasku ? jak je znatelnej prechod mezi barvama?