skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor :
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
ve výstavbě...
- 742.136
- duralové řemenice
- alternátor 70A Valeo
Převodovka :
- rapidí 5q 3,9 po GO
- nový čssr silentblok
Přední náprava :
- komplet obrokovaná
- části ve žlutém zinku
- nezinkované části nastříkané 2 složkovým základem Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- zinkované části nastříkané základem Formex
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nápravnice kompletně provařená, převařené všechny spoje a navařeny LA výztuhy řízení
- vyztužené misky dorazů v nápravnici
- převařené misky dorazů v rameni
- výztuhy na ramenech po celé délce a zakitované, u spodních navařené výztuhy uložení tlumičů
- odlehčené přední náboje
- pružiny 230mm Saky
- stabilizátor 18mm Saky
- jednoduché kotouče Ferodo
- destičky Ferodo
- tlumiče Fenox Vaz 2101 (o 25% tužší než sériové)
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- 4pístové brzdiče po kompletní GO
- brzdové trubky komplet tahané vnitřkem
- kompletně nová ložiska, čssr svisláky, čepy ramen, pryžové části, čepy a excentry
- nápravnice včetně ramen vystříkané voskem na dutiny
- kompletní repase řízení včetně nových tyček řízení
Zadní náprava :
- kompletně obrokovaná
- základ 2 složkový PUR Rezistol s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- vrchní barva je míchaná průmyslová 2 složková PUR Agrohel s příměsí 20% antikorozních přísad (volitelná přísada)
- nová čssr podélná ramena s LA výztuhami, zesílené zadní části pro podvázání ke karoserii
- tvrdé silentbloky Rubena (Speedpro)
- šikmá ramena vyztužena
- nové silentbloky šikmých ramen
- nová ložiska
- příčka upravená převařením držáků ramen o 15mm nahoru
- pružiny kyvka
- tlumiče Koni s třípolohovou regulací tuhosti
- upravené a zesílené uložení tlumičů
- repase poloos + nové homokineťáky
- ramena i příčka vystříkané voskem na dutiny
Karoserie :
- kompletně po GO
- zavařené žlábky na střeše
- protažená kapota
- zavařený výklenek SPZ
- sportovní alu víčko nádrže
- uložení podélných ramen z 1,5mm a nástedně vyztuženo
- vevařená výstuha mezi přední tlumiče (jekl 60x20mm)
- v plánu je i zadní výstuha mezi tlumiče
Galerie z vyvařování : skoda-virt.cz/cz/.../1248 17-to-pitrs-84-vyvarovani? poffset=37...
Interiér :
ve výstavbě...
Audio :
- Rádio : Alpine 9813rb
- Zesíky : 2x Hifonics Z440 + Rainbow Kraftwerk 1KW RMS do 1 ohm
- Přední repro : Mju Dimension JR6, Kicky JR6
- Basáky : 2 x Rainbow Hammer 10"
- Kapacitor Alfatec 1F
- Kabeláž Dragster, Zealum, Rocford Fosgate
Trocha historie
BORIN - RAPOUŠ - komentáře:
10:17:22
09.05.2005
09.05.2005
Bimbo
-> Borin: Zdarec, nebyl si nahodou o víkendu na srazu v mimoni???
19:00:26
08.05.2005
08.05.2005
Borin - Král tuzerů
-> Rabbit: No komentářř...Prostě je to udělaný z laminátu, musíš udělat novej laminátovej sloupek a pak udělat držáky na budíky...dost práce
15:08:12
08.05.2005
08.05.2005
Rabbit
Moh bys mi poslat nějaký detajlní fotky a komentář jak máš upevněný ty budíky na tom sloupku? Taky bych chtěl něco v tom duchu. Dík
22:51:41
29.04.2005
29.04.2005
Borin - Král tuzerů
-> BEYER: Ale jo ale příčák je příčák
08:07:57
29.04.2005
29.04.2005
BEYER - zrušená registrace
Borin: ok a co niesi spokojny
21:46:31
28.04.2005
28.04.2005
Borin - Král tuzerů
-> Boris S: Nějak jsem tě nepochopil...
21:44:47
28.04.2005
28.04.2005
Borin - Král tuzerů
-> BEYER: Díky za radu, ale stejně jde pryč...
13:13:19
28.04.2005
28.04.2005
BEYER - zrušená registrace
Borin: pocuj nechcel by si si ten lauf trochu pridvynut vyssie ? ak hej a nevies ako poslem ti foto mojho laufu ako tam je ukotveny... mame totiz uplne rovnake laufy, len koncovku mam krapet insiu takto to vyzera akoby si ho chcel tahat za sebou
10:53:00
28.04.2005
28.04.2005
Boris S
Borine,stále tam máš sériovku zo 136-ky?Ešte pred rokom si spomínal že máš naň kupca.
21:23:05
26.04.2005
26.04.2005
Borin - Král tuzerů
-> Meap: Čau JJ to jsem byl já...No neboj se tenhle tejden budu kupovat nový péra, tak se to snad trochu srovná...
06:58:35
26.04.2005
26.04.2005
Meap
Zdar, myslim, ze v nedeli po obede jsem te predjizdel pred Castolovicema a mel jsem moznost si tve auto po dlouhe dobe opet prohlednou, ackoli jen z lehka ...
Clovece, mel by jsi zapracovat. Uz jen pohled na tu zadni napravu je vazne udesny ...
Clovece, mel by jsi zapracovat. Uz jen pohled na tu zadni napravu je vazne udesny ...
22:08:08
25.04.2005
25.04.2005
Borin - Král tuzerů
-> spas:
15:42:45
20.04.2005
20.04.2005
spas
-> Borin: pekny 10b,prahy bych taky nechal vypada to daleko lip
20:16:42
18.04.2005
18.04.2005
Borin - Král tuzerů
-> Jindra: Díky Prahy budu nechávat, protože bych pak musel lakovat půlku aut...A taky se mi to takhle líbí
15:09:45
18.04.2005
18.04.2005
Jindra
Borin: A ty budes ty prahy nechavat, nebo pujdou dolu? Aby to nevipadalo, ze jen blbe kritizuju, tak se me to auto moc libi. A taky jsem si neco naplanoval pred nakejma 4 rokama a pak jsem svoji predstavu korigoval a ta korekce me stala asi 60 tis. Ale su rad, tak at se dari!
J.
J.
22:11:11
17.04.2005
17.04.2005
Borin - Král tuzerů
-> Majkl: Díky moc za body
18:04:35
15.04.2005
15.04.2005
Majkl
zvedam body na 10
19:52:37
14.04.2005
14.04.2005
Genius
10b
09:46:30
14.04.2005
14.04.2005
Borin - Král tuzerů
-> Pajda: Nemáš se za co omlouvat, v pohodě...Taky mě to sere že nemám kola
00:40:40
14.04.2005
14.04.2005
Pajda
to Borin: omluva za nemistný příspěvek