
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
tak lehce pozmenuji popis, rápo je z puvodniho oranzovyho strikly nakou barvou ze skodovky, pribyly loukote, zase novej motor by favo a vyvoj pujde porad dal.to vaha kary taky.
motory:
1)seriova 105 :-) s pricnakem, minulost
2)upraveny fáá 136 -odlehcen setrvak a remenice,nova lamela, pritlacak sachs , hlava snizena o 1,7mm a upravena ,,favo110lrs,, karburator upraveny lekr s otviranim mechanicky obouch klapek,pricnak.uz taky mynulost. nevydrzel
3)seskladanej motor do posledniho facko bloku,vacka 280-280,odlehcenej setrvak,remenice, hlava pouzita z minuleho motoru,novy pisty s pistnimy krouzky a novy saly,rozvody,polosintetik a olej, skladany diky lustenickymu skarpa teamu namisto vyfuku nerez trubka
prevodovky: zatim v aute puvodni 3,9 5Q vlecna naprava, planuji vyzkouset na vlecku 4,44 4Q co jsem si zapujcil od balua
podvozek: tlumice zatim serie,pero dvojte s delkou 190mm v predu a vzadu pero z kivky, vpredu odstraneny dorazy a premysten stabilizator by favo
jinak dalsi plany budou odlehcit. mozna i ram, 2 dvojty karburatory,4svod ,skorepina a vicebody.mozna naky kosmeticky upravy
jezdene zavody: car winter cup Hoskovice
motory:
1)seriova 105 :-) s pricnakem, minulost
2)upraveny fáá 136 -odlehcen setrvak a remenice,nova lamela, pritlacak sachs , hlava snizena o 1,7mm a upravena ,,favo110lrs,, karburator upraveny lekr s otviranim mechanicky obouch klapek,pricnak.uz taky mynulost. nevydrzel
3)seskladanej motor do posledniho facko bloku,vacka 280-280,odlehcenej setrvak,remenice, hlava pouzita z minuleho motoru,novy pisty s pistnimy krouzky a novy saly,rozvody,polosintetik a olej, skladany diky lustenickymu skarpa teamu namisto vyfuku nerez trubka
prevodovky: zatim v aute puvodni 3,9 5Q vlecna naprava, planuji vyzkouset na vlecku 4,44 4Q co jsem si zapujcil od balua
podvozek: tlumice zatim serie,pero dvojte s delkou 190mm v predu a vzadu pero z kivky, vpredu odstraneny dorazy a premysten stabilizator by favo
jinak dalsi plany budou odlehcit. mozna i ram, 2 dvojty karburatory,4svod ,skorepina a vicebody.mozna naky kosmeticky upravy
jezdene zavody: car winter cup Hoskovice
Libor/rááápo - komentáře:
-> Eidy: toz 2 kulatiny na sobe, to myslim je zraly tak na to, ze to ujede. Ale zas na druhou stranu kdyz se ty pruziny namotaj do sebe navolno a pak na aute se to zatizi, tak se ty volny konce do sebe asi nejak zakousnou ci co 

-> Eidy: Proto tam je ten smajlik

-> Trax: doufám, že s těma progresivníma pružinama jsi to myslel jako vtip.
-> Klubko_: nic se nikam nesmekne. Je k tomu snad nějaký důvod?
-> Klubko_: nic se nikam nesmekne. Je k tomu snad nějaký důvod?
-> Trax: hehe, progresivni pruziny
to se musi urezat posledni zavit na tech pruzinach ne? A nestane se pak, ze ten konec te pruziny se smekne ven nebo dovnitr pruziny?

-> Libor: Ten maže chudinky pneu

-> Klubko_: No proste dve pruziny zatoceny do sebe. Levne ziskas pogresivni pruziny

-> Libor: este by me zajimalo, co znamenaj ty dvojity pera. Nemas nekde fotky podvozku?
-> Libor: dnesni gumy fakt hovno vydrzi
ale az mi to pojede jak tobe, to budu muset este trochu chleba snist 


kamosove z lustenic me nakonec ve stychu nenechaly. hlava srovnana a motorek uz mam doma slozenej. diky moc ,necim se zas odmenim.uz se tesim na 2.zari do milovic na zavody
tak se zas neco posralo jsem si mislel ze to nemuze bejt bez zadnejch komplikaci.
-> Libor: To je, myslim, na jeden zavod az dost

-> Trax: tak jen struna a drzak motoru, to sem predal tak cekam co v milovicich prdne znova

-> Pavel Korbelář: No nevim, ono se sere nak porad

-> havlik: to je jedno:)
-> Pavel Korbelář: héh
ty jo rapo dostava peknej kotel divim ze se neco nevysere

-> favo110lrs: já nevim

-> havlik: myslíš jo_?