skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Technické informace:
Škoda Rapid (120), r.v. 1986, původní barva "ořechová hněď (2094), výrobce Bratislavské automobilové závody (BAZ).
-------------
Motor (původně 1174ccm LS): 781.136 (r.v.1989), rovnaná křivá hlava, nějaké snížení tam je, ale kdo ví jaké... jinak bez úprav. Osazený karburátorem SEDR 32 pro Škodu 120 (chystá se 136 karburátor), vyrovnávací podložka. Rozdělovač pův. 120 (čiliže kontaktni zapalování) - nyní zrepasovaný, alternátor 55A (Favorit).
-------------
Převodovka: původně 4q se stálým převodem 4,22 (používaly se ve Škodě Garde), od 21.5.2004 již ale 5q se s.p. 3,90. Spojka o průměru 190mm (výr. Sachs, ale obyč.)
-------------
Karoserie: modrý metalický lak míchaný na "zakázku", chromové doplňky, čeká se na chromové nárazníky. Přední svítilny VW Golf čiré, zadní svítilny celobílé doma doupravované k obrazu svému.
-------------
Interiér: Šedé doplňky palubky, středový panel zbavený popelníku. Fialové sedáky.
-------------
Více informací na www.skodovka.info
___ 3.12.2004 ___
Změnil jsem pořadí fotek a díky Johny Death jsem získal fotky svého auta za dne. Diky JD!
___ 7.12.2004 ___
Přidávám linky do svých fotogalerií pro zvedavce:
rozebírání rapida a odvoz do lakovny
album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../pAlbumShow.asp?id Album=44...
přvážení rapídka z lakovny na zahradu
album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../pAlbumShow.asp?id Album=45...
kompletace (některé fotografie u zde použité)
album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../pAlbumShow.asp?id Album=45...
___ 20.12.2004 ___
Přidal jsem fotky rapida v garáži. Že ho budu mít na zimu schovaného, v to jsem už ani nedoufal. :o))) Veselé Vánoce všem!!!!
___ 8.2.2005 ___
Rád bych Vás všechny upozornil na malý článek, který popisuje přerod mého flekouška v modrou Garpidku.
www.skodovka.info/index.p hp?co=komarig...
Tímto stanovuji oficiální název svého vozu na Škoda GarPid KE.
___ 8.6.2005 ___
Na autě je už pár škrábanců a nové nárazníky. Zatím to tedy nejsou ty konečné, ale už mám jakž takž představu, jak tam chromáky padnou. :)))
___ 9.7.2005 ___
Auto má zvlaštní úpravu na VëTëVovo přání - vnitřní vodotrysk s perlivým účinkem. ;o)
___ 6.9.2005 ___
Další drobné úpravy na autě. Konečně dorazila část zásilky od Radůze, takže auto je oblečené do nového zadního chromového nárazníku s chromovou mlhovkou a vpředu se konečně usídlilo origo lízátko (zatím v prapůvodním laku). Také byly vyměněne zadní tlumiče za "přitvrzené a také 5q převodovka po poruše za původní 4 stupňovou. Aktuální info a fotky na mých stránkách www.skodovka.info./ Vynechám nová rezavá místečka a to, že pravý práh se rozhodl nespolupracovat a "zmizet". :-/
___ 13.6.2006 ___
Nějak jsem zapomněl přihodit text k novým koleskům. Jde o puvodní plecháče láknuté matnou černou barvou. Středové pokličky jsou originál doplněk na Škodovky (akorát, že jsou pro 14" koleska užovek) a chromové obruče. Poměr efektu a investice velice příjemný, kéžby takhle šlo dělat všechno. Jinak - interiér už je polepený novým kobercem (černý) a testuju, jak bude vypadat, když i strop bude černy (natřeno štětkou - chystám se pak koupit matroš na nový strop). Zlobí zapalování, ev. je rozvoďák vytahanej o kilometr a půl... uvidíme.
___ 14.7.2006 ___
Haaa, rozvodak byl opravdu o pul kilaku delsi nez novy... :-D priznam se, ze jsem motorar-samouk zacatecnik, takze me dostala hlaska v navodu z TechWebu: "tato oprava je narocna, nemeli by ji delat zacatecnici".... O:-) Po par pokusech o sestaveni (napr. opacne nasazenej rozdelovac=>nenastarto vatelnej motour) vsechno dopadlo OK. I predstih jsem naladil jakztakz a poprve v zivote... mylsim, ze jsem ho naladil na frekvenci kolem 93.7FM.
Na chalupe probehla vymena 3 brzdovych desticek ze 4. S jednim valeckem si budu muset vazne pohovorit, asi pozvu taky pana Sikovku, pana Kladivko a pani Trpelivou.... no uvidime. Schuzi jsem svolal na pristi weekend, uvidime, zda se soudruh Valecek podvoli nasi ideologii o fungovani.
Mimochodem, nejak jsem prosvihnul Garpidovy 20. narozeniny, ktere byly v unoru. Timto se mu verejne omlouvam a kaju se.
___ 24.9.2006 ___
...dodatek ke Garpidovym 20. narozeninam. Abych vse napravil, pral jsem si ke svym 25. narozeninam pro nej nova svetylka. Dneska jsem je nasadil. :) Nektera moderna sekne i starsi existenci.
___ 10.2.2007 ___
INOVACE "OD VICHY"
...zdravim, panstvo. Menší upgrade minimálního významu. Nová zrcátka původně pro Chevrolette/Ford sporťáky a novéí bezramínkové stěrače.
Zrcátka: zrcatkachevy.skodovka.inf o/ a instalacezrcatek.skodovka .info/
Stěrače: foto.skodovka.info/sterac e
A protože jsem hříšník, jezdím s autem v zimě (Jessica je moje jediné auto). Tak jsem si dneska krapítko přivstal a umyl ji (zimni vybava - poklice na kolech misto chromu): foto.skodovka.info/cerstv eumyta
___ 19.3.2007 ___
Malý detail zvenčí - maska (viz foto) a velký detail zevnitř - rozdělovač. Nový. Je to po čertech znát :)
___ 26.3.2007 ___
Mystifikace: Je možné, že v roce 1986 nabízela Mototechna automobil Škoda Garpid??? A dokonce na vývoz?? :-D
___ 26.6.2007 ___
Přípravy na Horchárnu 2007. Lakuju jako zbesilej orezle lemy a prahy, aby to nebylo vidět na první pohled. Holt, běžné ježdění se na autě podepisuje čím dál víc. Také jsem si pohrál s matnou černou samolepicí tapetou. Jsou jí potažené B sloupky a rámy oken dveří. Snad to bude držet. Fotky později.
Taky jsem pořídil nové žárovky Osram "Cool Blue" 4000K. Svítí to o poznání lépe než předchozí madeInPoland - ikdyž mi tam chybí ten nádech do modré barvy. :]
V interiéru přibudou časem budíky ala RS, právě se lepí. Zatím jsem si pořídil "retro" palubní štít ze Škody 105 SP - takový ten s podélným tachometrem a obrkontrolkami. Panel měl najeto 2km, teď už díky cestám do Hornbachu pro tapetu tak 25km :]
___ 26.6.2007 ___
Úspěšně absolvovaný Hrocháč. Srazík pěkný, auta a ženský krásný, organizace na 1*, pivo studený a klobásky teplý. Takže přátelé, přístí rok zas ahoj naživo. ;o)
___ 5.5.2008 ___
Probíhá jarní probouzení. Baterka je na místě, motor naskočil na první škytnutí (díky bohu). Teď ještě zajistit demotáž LPG a projití STK a může se vyrazit na první srazík. Btw. zadařilo se sehnat podzemní stání, takže hurá - zas budeme chránění proti dešti, ikdyž na monáže a podobné radovánky to taky neni. :o) Ale alespoň něco.
___ 13.5.2008 ___
Jessica dnes odevzdána do LPG servisu k demontáži LPG soustavy. Přiznám se, že po půlročním nepoužívání je auto trosku v bordelu a taky... mnooooo... treba kde se pouští topení jsem dneska hledal... ta degenerace Fordy je desná :-D Ale už si zas začínám zvykat.
___ 15.5.2008 ___
Dnes udělána technická. Plyn už je venku a pak šup na další opravy.
Nekonečný příběh.....
___ TOTO NENI MUJ VYTVOR, POUZE NEKDO POUZIL MOJE AUTO ___
videa.hu/videok/.../skoda -garpidgerde-1981-auto-bal eset-8ym7ODzkxB9CgXXp
___ 10.5.2010 ___
Prvních "jarních" 300 kilometrů s pardály na GardePárty v pardubickém kraji. S novou STK, opravenými brzdami a drobné údržbě šlape jako hodinky. Začínají Zlaté Časy 2? Snad!
___ 14.6.2010 ___
V pátek při nádherném počasí jsem zajel po dvou (!) letech do wapky pořádně Garpidka vydrhnul. 2x šampon, vydrbat houbou, pak omytí vodou, dovydrbání posledních smítek a flíčků a pak voda s voskem. Potom tak dvacetiminutovka s jelenící, všechno osusit a naleštit a nebýt toho zničeného laku od kyseliny a plachty, tak je to zas fešák nad fešáky. Z dálky to taková hrůza není, takže jsem udělal pár fotek. Bylo fakt moc krásně!
___ 13.7.2010 ___
Tož mi před dovolenkou začalo krutě pískat spojkové ložisko. Ostuda s tím někde jezdit, takže jsem zase mimo provoz než našetřim nejakou tu kačku pro úplatek servismana.
___25.5.2011___
Dlouho už jsem se neozval. Aspoň ne tady, v popisu Garpida. Popíšu situaci za poslední rok.
Auto jezdí, žádný větší problém nás nepotkal. Problém se spojkovým ložiskem vyřešilo WD40, kdy jsem na popud zaměstnaného servismana nacákal tento kouzelný přípravek do prostoru, kde je ložisko s tim, že buď to pomůže, nebo se prostě spojka bude dělat tak jako tak. Jezdím s tím doteď. Ložisko trosku chroupe, ale funguje....
Alternátor mě zlobil v zimě. Narychlo jsme diagnostikovali, že je pěkně zasr... a že jsou už sjetý uhlíky. Chovalo se to divně, během jízdy se mi rozsvítila kontrolka dobíjení, přestal jít ventilátor topení, blinkry atp. Pojistka 2 taková usmažená, ale napůl evidentně fungovala. Altík jsem rozebral, očistil, koupil nový regulátor s uhlíky, vyměnil pojistku a byl klid... chvíli. Pak se to stalo znovu. Zjistil jsem, že je v čoudu větrák topení, který je nejspíš po delší odstávce zatuhnutý, bere asi moc velký proud a tím zkratuje pojistku a pojistka proste odejde do věčných lovišť. Takže alternátor je ok a větrák zatím nepoužívám a je klid.
Letos byly a ještě stále jsou zimní pneumatiky Barum Brilliantis. Chystá se změna na letní s novými disky. Uvidíme...
V kostce je to tak nějak vše, zatím občas jedeme na výlet s prckem (teď naposledy Veteráni v Roztokách u Prahy a Ženijní den v Lešanech u Benešova, fotky na www.skodovka.info)
Natočili jsme s bráchou videjko, projíždíme se Prahou a okolím, mrkněte:
http://www.youtube.com/us er/jakubjirak#p/a/u/0/wmmh 2CTExqQ
___ 20.7.2012 ___
Technická, oprava brzd a výměna sedaček za zachovalé fialové. V mezičase výměna náhonu tachometru, konzoly řazení, motoru stěračů a větráku. Ale práce je stále dost. :o))
Dodatek: úplně jsem zapomněl připsat změnu kol a obutí, přezul jsem z plecháčů s chromovými doplňky na zimních 175/70 na letní 185/60 Firehawk na kolech MeteorII
___ léto 2014 ___
změna povrchové úpravy GarPida na vinyl Carbon 3D v modré
výměna zadního čela a souvisejícího na užovkové
www-skodovka-info.rajce.i dnes.cz/Skoda_Garpid_Evo2
------------------------- -
aktualní zpravodajství bude následovat za nějaký čas.
Škoda Rapid (120), r.v. 1986, původní barva "ořechová hněď (2094), výrobce Bratislavské automobilové závody (BAZ).
-------------
Motor (původně 1174ccm LS): 781.136 (r.v.1989), rovnaná křivá hlava, nějaké snížení tam je, ale kdo ví jaké... jinak bez úprav. Osazený karburátorem SEDR 32 pro Škodu 120 (chystá se 136 karburátor), vyrovnávací podložka. Rozdělovač pův. 120 (čiliže kontaktni zapalování) - nyní zrepasovaný, alternátor 55A (Favorit).
-------------
Převodovka: původně 4q se stálým převodem 4,22 (používaly se ve Škodě Garde), od 21.5.2004 již ale 5q se s.p. 3,90. Spojka o průměru 190mm (výr. Sachs, ale obyč.)
-------------
Karoserie: modrý metalický lak míchaný na "zakázku", chromové doplňky, čeká se na chromové nárazníky. Přední svítilny VW Golf čiré, zadní svítilny celobílé doma doupravované k obrazu svému.
-------------
Interiér: Šedé doplňky palubky, středový panel zbavený popelníku. Fialové sedáky.
-------------
Více informací na www.skodovka.info
___ 3.12.2004 ___
Změnil jsem pořadí fotek a díky Johny Death jsem získal fotky svého auta za dne. Diky JD!
___ 7.12.2004 ___
Přidávám linky do svých fotogalerií pro zvedavce:
rozebírání rapida a odvoz do lakovny
album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../pAlbumShow.asp?id Album=44...
přvážení rapídka z lakovny na zahradu
album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../pAlbumShow.asp?id Album=45...
kompletace (některé fotografie u zde použité)
album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../pAlbumShow.asp?id Album=45...
___ 20.12.2004 ___
Přidal jsem fotky rapida v garáži. Že ho budu mít na zimu schovaného, v to jsem už ani nedoufal. :o))) Veselé Vánoce všem!!!!
___ 8.2.2005 ___
Rád bych Vás všechny upozornil na malý článek, který popisuje přerod mého flekouška v modrou Garpidku.
www.skodovka.info/index.p hp?co=komarig...
Tímto stanovuji oficiální název svého vozu na Škoda GarPid KE.
___ 8.6.2005 ___
Na autě je už pár škrábanců a nové nárazníky. Zatím to tedy nejsou ty konečné, ale už mám jakž takž představu, jak tam chromáky padnou. :)))
___ 9.7.2005 ___
Auto má zvlaštní úpravu na VëTëVovo přání - vnitřní vodotrysk s perlivým účinkem. ;o)
___ 6.9.2005 ___
Další drobné úpravy na autě. Konečně dorazila část zásilky od Radůze, takže auto je oblečené do nového zadního chromového nárazníku s chromovou mlhovkou a vpředu se konečně usídlilo origo lízátko (zatím v prapůvodním laku). Také byly vyměněne zadní tlumiče za "přitvrzené a také 5q převodovka po poruše za původní 4 stupňovou. Aktuální info a fotky na mých stránkách www.skodovka.info./ Vynechám nová rezavá místečka a to, že pravý práh se rozhodl nespolupracovat a "zmizet". :-/
___ 13.6.2006 ___
Nějak jsem zapomněl přihodit text k novým koleskům. Jde o puvodní plecháče láknuté matnou černou barvou. Středové pokličky jsou originál doplněk na Škodovky (akorát, že jsou pro 14" koleska užovek) a chromové obruče. Poměr efektu a investice velice příjemný, kéžby takhle šlo dělat všechno. Jinak - interiér už je polepený novým kobercem (černý) a testuju, jak bude vypadat, když i strop bude černy (natřeno štětkou - chystám se pak koupit matroš na nový strop). Zlobí zapalování, ev. je rozvoďák vytahanej o kilometr a půl... uvidíme.
___ 14.7.2006 ___
Haaa, rozvodak byl opravdu o pul kilaku delsi nez novy... :-D priznam se, ze jsem motorar-samouk zacatecnik, takze me dostala hlaska v navodu z TechWebu: "tato oprava je narocna, nemeli by ji delat zacatecnici".... O:-) Po par pokusech o sestaveni (napr. opacne nasazenej rozdelovac=>nenastarto vatelnej motour) vsechno dopadlo OK. I predstih jsem naladil jakztakz a poprve v zivote... mylsim, ze jsem ho naladil na frekvenci kolem 93.7FM.
Na chalupe probehla vymena 3 brzdovych desticek ze 4. S jednim valeckem si budu muset vazne pohovorit, asi pozvu taky pana Sikovku, pana Kladivko a pani Trpelivou.... no uvidime. Schuzi jsem svolal na pristi weekend, uvidime, zda se soudruh Valecek podvoli nasi ideologii o fungovani.
Mimochodem, nejak jsem prosvihnul Garpidovy 20. narozeniny, ktere byly v unoru. Timto se mu verejne omlouvam a kaju se.
___ 24.9.2006 ___
...dodatek ke Garpidovym 20. narozeninam. Abych vse napravil, pral jsem si ke svym 25. narozeninam pro nej nova svetylka. Dneska jsem je nasadil. :) Nektera moderna sekne i starsi existenci.
___ 10.2.2007 ___
INOVACE "OD VICHY"
...zdravim, panstvo. Menší upgrade minimálního významu. Nová zrcátka původně pro Chevrolette/Ford sporťáky a novéí bezramínkové stěrače.
Zrcátka: zrcatkachevy.skodovka.inf o/ a instalacezrcatek.skodovka .info/
Stěrače: foto.skodovka.info/sterac e
A protože jsem hříšník, jezdím s autem v zimě (Jessica je moje jediné auto). Tak jsem si dneska krapítko přivstal a umyl ji (zimni vybava - poklice na kolech misto chromu): foto.skodovka.info/cerstv eumyta
___ 19.3.2007 ___
Malý detail zvenčí - maska (viz foto) a velký detail zevnitř - rozdělovač. Nový. Je to po čertech znát :)
___ 26.3.2007 ___
Mystifikace: Je možné, že v roce 1986 nabízela Mototechna automobil Škoda Garpid??? A dokonce na vývoz?? :-D
___ 26.6.2007 ___
Přípravy na Horchárnu 2007. Lakuju jako zbesilej orezle lemy a prahy, aby to nebylo vidět na první pohled. Holt, běžné ježdění se na autě podepisuje čím dál víc. Také jsem si pohrál s matnou černou samolepicí tapetou. Jsou jí potažené B sloupky a rámy oken dveří. Snad to bude držet. Fotky později.
Taky jsem pořídil nové žárovky Osram "Cool Blue" 4000K. Svítí to o poznání lépe než předchozí madeInPoland - ikdyž mi tam chybí ten nádech do modré barvy. :]
V interiéru přibudou časem budíky ala RS, právě se lepí. Zatím jsem si pořídil "retro" palubní štít ze Škody 105 SP - takový ten s podélným tachometrem a obrkontrolkami. Panel měl najeto 2km, teď už díky cestám do Hornbachu pro tapetu tak 25km :]
___ 26.6.2007 ___
Úspěšně absolvovaný Hrocháč. Srazík pěkný, auta a ženský krásný, organizace na 1*, pivo studený a klobásky teplý. Takže přátelé, přístí rok zas ahoj naživo. ;o)
___ 5.5.2008 ___
Probíhá jarní probouzení. Baterka je na místě, motor naskočil na první škytnutí (díky bohu). Teď ještě zajistit demotáž LPG a projití STK a může se vyrazit na první srazík. Btw. zadařilo se sehnat podzemní stání, takže hurá - zas budeme chránění proti dešti, ikdyž na monáže a podobné radovánky to taky neni. :o) Ale alespoň něco.
___ 13.5.2008 ___
Jessica dnes odevzdána do LPG servisu k demontáži LPG soustavy. Přiznám se, že po půlročním nepoužívání je auto trosku v bordelu a taky... mnooooo... treba kde se pouští topení jsem dneska hledal... ta degenerace Fordy je desná :-D Ale už si zas začínám zvykat.
___ 15.5.2008 ___
Dnes udělána technická. Plyn už je venku a pak šup na další opravy.
Nekonečný příběh.....
___ TOTO NENI MUJ VYTVOR, POUZE NEKDO POUZIL MOJE AUTO ___
videa.hu/videok/.../skoda -garpidgerde-1981-auto-bal eset-8ym7ODzkxB9CgXXp
___ 10.5.2010 ___
Prvních "jarních" 300 kilometrů s pardály na GardePárty v pardubickém kraji. S novou STK, opravenými brzdami a drobné údržbě šlape jako hodinky. Začínají Zlaté Časy 2? Snad!
___ 14.6.2010 ___
V pátek při nádherném počasí jsem zajel po dvou (!) letech do wapky pořádně Garpidka vydrhnul. 2x šampon, vydrbat houbou, pak omytí vodou, dovydrbání posledních smítek a flíčků a pak voda s voskem. Potom tak dvacetiminutovka s jelenící, všechno osusit a naleštit a nebýt toho zničeného laku od kyseliny a plachty, tak je to zas fešák nad fešáky. Z dálky to taková hrůza není, takže jsem udělal pár fotek. Bylo fakt moc krásně!
___ 13.7.2010 ___
Tož mi před dovolenkou začalo krutě pískat spojkové ložisko. Ostuda s tím někde jezdit, takže jsem zase mimo provoz než našetřim nejakou tu kačku pro úplatek servismana.
___25.5.2011___
Dlouho už jsem se neozval. Aspoň ne tady, v popisu Garpida. Popíšu situaci za poslední rok.
Auto jezdí, žádný větší problém nás nepotkal. Problém se spojkovým ložiskem vyřešilo WD40, kdy jsem na popud zaměstnaného servismana nacákal tento kouzelný přípravek do prostoru, kde je ložisko s tim, že buď to pomůže, nebo se prostě spojka bude dělat tak jako tak. Jezdím s tím doteď. Ložisko trosku chroupe, ale funguje....
Alternátor mě zlobil v zimě. Narychlo jsme diagnostikovali, že je pěkně zasr... a že jsou už sjetý uhlíky. Chovalo se to divně, během jízdy se mi rozsvítila kontrolka dobíjení, přestal jít ventilátor topení, blinkry atp. Pojistka 2 taková usmažená, ale napůl evidentně fungovala. Altík jsem rozebral, očistil, koupil nový regulátor s uhlíky, vyměnil pojistku a byl klid... chvíli. Pak se to stalo znovu. Zjistil jsem, že je v čoudu větrák topení, který je nejspíš po delší odstávce zatuhnutý, bere asi moc velký proud a tím zkratuje pojistku a pojistka proste odejde do věčných lovišť. Takže alternátor je ok a větrák zatím nepoužívám a je klid.
Letos byly a ještě stále jsou zimní pneumatiky Barum Brilliantis. Chystá se změna na letní s novými disky. Uvidíme...
V kostce je to tak nějak vše, zatím občas jedeme na výlet s prckem (teď naposledy Veteráni v Roztokách u Prahy a Ženijní den v Lešanech u Benešova, fotky na www.skodovka.info)
Natočili jsme s bráchou videjko, projíždíme se Prahou a okolím, mrkněte:
http://www.youtube.com/us er/jakubjirak#p/a/u/0/wmmh 2CTExqQ
___ 20.7.2012 ___
Technická, oprava brzd a výměna sedaček za zachovalé fialové. V mezičase výměna náhonu tachometru, konzoly řazení, motoru stěračů a větráku. Ale práce je stále dost. :o))
Dodatek: úplně jsem zapomněl připsat změnu kol a obutí, přezul jsem z plecháčů s chromovými doplňky na zimních 175/70 na letní 185/60 Firehawk na kolech MeteorII
___ léto 2014 ___
změna povrchové úpravy GarPida na vinyl Carbon 3D v modré
výměna zadního čela a souvisejícího na užovkové
www-skodovka-info.rajce.i dnes.cz/Skoda_Garpid_Evo2
------------------------- -
aktualní zpravodajství bude následovat za nějaký čas.
K 1981/Škoda GarPid 136 KE - komentáře:
16:52:58
14.02.2005
14.02.2005
M a r c e l
-> Komár 1981: ale ja na to mam (R) B-))) a povolim ti ho, az mi das 10b a na GarPida das zadni prepreg B-)))
19:10:02
10.02.2005
10.02.2005
Komár 1981
-> M a r c e l: mno ja o tom uvazoval uz dlouho a tohle je opravdu nejpouzitelnejsi. je to lepsi nez moje r2g... coz kazdy nepochopil (je to rapid to garde )
17:54:01
10.02.2005
10.02.2005
M a r c e l
-> Komár 1981: koukam ze se ti muj nazev GARPID zalibil B-)))
19:00:03
08.02.2005
08.02.2005
minno
dobry je ten pokec o prestavbe :-)
10:38:36
21.01.2005
21.01.2005
Milos
fakt pekna barva 9
18:07:40
20.01.2005
20.01.2005
Komár 1981
-> Hamry: Honzo, je to tezky. Jsem zamestnany muz, pokud budes nekdy na icq, napis! Zatim cus. ;o)
19:10:10
19.01.2005
19.01.2005
Hamry
Tak jsem konečně taky zavítal sem a co nevidím.....velké změny vidím . Tak co, kdy se objevíš na vysočině???
08:25:54
19.01.2005
19.01.2005
TG
-> Komár 1981: modrou mam rad....(7)
12:04:15
15.12.2004
15.12.2004
Komár 1981
-> Láďa Smrčka: klidne.
20:28:05
14.12.2004
14.12.2004
Láďa Smrčka
-> Komár 1981: Hele, mužu mu dát tvůj telefon a domluvíte se, jo??
06:35:39
13.12.2004
13.12.2004
Láďa Smrčka
-> Komár 1981: jo,jo dík. Je to pro kámoše, tak mu to řeknu a ozvu se....
17:17:56
12.12.2004
12.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> Komár 1981: co sea rehoceš... snad bude bohatý Ježíšek:-)))
17:43:21
10.12.2004
10.12.2004
Komár 1981
-> kirri:
:o))
-> Láďa Smrčka:
Samo, ze stale tu nabidku mam, jestli mas zajem, posli mi mejla, kdy bys to chtel a kde si to prevezmes. Cena je stale 2217,- za central a alarm na DO.
:o))
-> Láďa Smrčka:
Samo, ze stale tu nabidku mam, jestli mas zajem, posli mi mejla, kdy bys to chtel a kde si to prevezmes. Cena je stale 2217,- za central a alarm na DO.
17:42:03
10.12.2004
10.12.2004
Komár 1981
-> BEYER: premyslel jsem o tom cca 5 vterin a rekl jsem si, ze 4 vpredu ma kazdy druhy garde. ale jednoduchy svetla, tak to znam jenom jedno zluty. :o) navic bude na normal jezdeni rampa se ctyrma pridavnyma. :o)
10:41:02
10.12.2004
10.12.2004
BEYER - zrušená registrace
pekne zadne sfetielka nerozmyslal nad tym ze das dopredu 4ocko... ???
09:00:33
10.12.2004
10.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> Komár 1981: s tím centrálkem, snad prašule budou ta ze 40 procent počítej i se mnou, ale ještě dám vědít, jojo s tím srazem tu čítám, šak ještě máš shánět ty chromvaný nárazníky
06:31:04
10.12.2004
10.12.2004
Láďa Smrčka
-> Komár 1981: Zdravím... Hele, chtěl jsem se zeptat..před časem si tady rozprodával komplet sadu s alarmem a centrálem... Máš je ještě???..a kolik je v případě že ano, cena?? Díky moc..
15:38:43
07.12.2004
07.12.2004
Komár 1981
-> kirri: :o) nejpozdeji na srazu v hrocharne :o)))))
13:50:55
06.12.2004
06.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> Komár 1981: jojojo kirri je dobrej jojojo kirri je dobrej jojojo kirri je dobrej jojojo kirri je dobrej jojojo kirri je dobrej
hm už se těším, jak to uvidím naživo
hm už se těším, jak to uvidím naživo
11:35:22
06.12.2004
06.12.2004
Komár 1981
-> **R@ZOR**: got email