skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
18:42:17
23.03.2012
23.03.2012

Péďa17
-> Vrba: krásná kola
18:28:38
23.03.2012
23.03.2012

Vrba
-> Minik03: -> Placko: Dík kluci,jsem rád že se líbí.Přístí týden už snad budou na autě.
18:24:05
23.03.2012
23.03.2012

Placko
Minik03 23.03.12 18:22:49 napsal:
musím pochválit volbu disků, posunou cele auto o hodně dopředusuhlasím

musím pochválit volbu disků, posunou cele auto o hodně dopředusuhlasím


18:22:49
23.03.2012
23.03.2012

Minik03
musím pochválit volbu disků, posunou cele auto o hodně dopředu
15:15:18
12.03.2012
12.03.2012

Petr Urban
-> Čokin: Honda Civic 1.6 VTI 8500 ot. ale ne s rozdělovačem
stejně tak jako honda CRX !

10:34:57
11.02.2012
11.02.2012

Čokin
-> Urbi: Honda CRX ???
17:32:09
01.02.2012
01.02.2012

vhml
-> Urbi: těch 6800 maj i Audiny 80tky.
Leč víc jsem po tom nepátral
Leč víc jsem po tom nepátral
08:36:06
01.02.2012
01.02.2012

Petr Urban
-> vhml: To teda nevím který auto do provozu bude točit více než 6800 ot. a to ještě byl celkem točivý ital. motor z kterého jsme to brali.
13:14:14
29.01.2012
29.01.2012

vhml
-> Vrba: i já. Nejakou mrchu tocivou to chce sehnat.
13:12:59
29.01.2012
29.01.2012

Vrba
-> vhml: to si nejsem jistej,zda ho seženeš,..co jsem videl,tak vsechny byly na tech 6800
13:11:03
29.01.2012
29.01.2012

vhml
-> Vrba: radsi bych to koupil hotove na konkretni otacky
13:09:09
29.01.2012
29.01.2012

Vrba
-> vhml: To už by asi bylo na delší ladění,ale řekl bych ,že na tom můžes nastavit co chceš,...
12:54:14
29.01.2012
29.01.2012

vhml
-> Vrba: průser je, ze mi 6800ot nestaci, potrebuju 7500...
23:06:13
27.01.2012
27.01.2012

Vrba
-> Karel.: 1700 + vacka
12:07:21
25.01.2012
25.01.2012

Dušan
-> Karel.: to teda ses 

11:59:33
25.01.2012
25.01.2012

Karel.
-> Dušan: to jsem ale línej debil že?

11:56:01
25.01.2012
25.01.2012

Dušan
-> Karel.: se podivej na stranky, cca 3000 kdyz nemas vlastni
11:48:29
25.01.2012
25.01.2012

Karel.
-> Vrba: na kolik vyšla ta vačka od chovance?
12:13:42
22.01.2012
22.01.2012

Vrba
-> vhml: Cislo dilu nemam,ale dalo by se zjistit podle cisla toho rozdelovace,z ktereho jsem to vytahl.Reference na spolehlivost nemam,ale je to tak jednoduchý,že pokud tam nepraskne ta pružinka,tak se na tom nemá co pokazit.Na jaře otestuju a pak můžu mluvit za sebe 

22:03:11
11.01.2012
11.01.2012

vhml
-> Vrba: máš konkrétní číslo dílu? Za ty peníze to nevypadá zle. Máš nějaký reference že to není poruchový?