skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
20:07:30
16.04.2014
16.04.2014

francomk
-> vhml: To je slušná účinnosť výmenníka. Sám mám nejakú ameriku z peugeota na felde. Keď už si spomenul HTP, je podla teba nejaká možnosť tam výmenník dorobiť?
20:04:21
16.04.2014
16.04.2014

castrol
-> Vrba: pekne ozivenie auta ,take nieco to potrebovalo 

19:47:17
16.04.2014
16.04.2014

Čokin
-> Vrba: Tak co, dobrý ne..........proužky mají úspěch

19:44:11
16.04.2014
16.04.2014

vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.04.14 19:21:28: jo, věřím tomu. U HTP je to celkem běžná teplota. On ten výměník umístěnej za puštěným topením uchladí dost. Jestli tam jde voda třeba 70stupnu tak už je tepelnej spád ke 30 stupnum a to uz nemá úplně blbou účinnost. Sharan s tím samým výměníkem drží i v tempu s plaťákem maximálně 110 a to je tam další nemalá zátěž od turba a celej motor zadeklovanej.
19:28:37
16.04.2014
16.04.2014

francomk
-> Vrba: Pekne
Škoda že si tak neprišiel aj na zraz 


19:22:01
16.04.2014
16.04.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Kola s proužkem 

19:21:28
16.04.2014
16.04.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 15.04.14 17:17:22: 130 - 140°C a to přímo na klice kde se nechladí o blok a jiné části bude ještě víc.
19:10:29
16.04.2014
16.04.2014

Vrba
-> radar75: Jo,černe doplnky k tomu budou dobré. Já jsem nechtěl dělat zásadnější změny,takže lakované díly zůstávají v barvě. To auto bylo v takovém stylu stavěné a tak to i zůstane ... přestože názory jsem slyšel různé.
18:49:13
16.04.2014
16.04.2014

radar75
No hneď je to lepšie. Asi upustim od loukoti a dám tam 15' ale ja tam budem mať čierne kľučky bočný pas a možno aj beskydy. Ale som rád že to vyzerá tak ako som si to predstavoval. Pekné to je gratulujem.

18:30:55
16.04.2014
16.04.2014

Vrba
Díky kluci,je fakt že to vypadá mnohem lépe než předtím-hlavně naživo. Na to focení ale nemám moc talent. Proužky jsem měl nachystané v šuplíku hned jak jsem koupil ty kola. Nevim proč jsem se k tomu nedokopal už dříve,...
18:24:19
16.04.2014
16.04.2014

onda
paráda s těmi červeno-černými kolesy.
18:19:04
16.04.2014
16.04.2014

Eidy
-> Vrba: Čekal jsem na fotku s kolama na autě a vypadá to dobře. Mnohem líp, než samotný černý. Teď to k sobě hezky ladí.

17:58:32
16.04.2014
16.04.2014

Kocvin
Paráda to je :))
17:45:54
16.04.2014
16.04.2014

minno
-> Vrba: s kolesami vzhľad super.
19:37:17
15.04.2014
15.04.2014

MOLSO
-> MISCHO: ako vravi peti - mam 8 kanal, prepojka tam teda neexistuje a maly okruh je rieseny cez vyhrievane sanie a vymennik.

18:45:49
15.04.2014
15.04.2014

MISCHO
-> peti: Tak potom je dobre
ja len vymenim hadice za iný typ a budem spokojný.

18:40:07
15.04.2014
15.04.2014

peti
-> MISCHO: myslim ze molso ma vymennik zapojeny namiesto ten tenkej prepojky, tak ako aj ja, takze aj pri zavrenom kureni prudi voda cez rovnaky priemer vzdy
18:38:34
15.04.2014
15.04.2014

peti
-> vhml: seriova 120 ka bez výmennika, na dialnici v lete ( cca 35°C) , motor dlhu dobu vytoceny cez 4 tis, teplota oleja cca nieco cez 110°C merana v mieste kde to maj aj vrba
momentalne ten isty motor ale s koncernovým vymenníkom olej sa drzi v akomkolvek rezime 80 az 90 °C
momentalne ten isty motor ale s koncernovým vymenníkom olej sa drzi v akomkolvek rezime 80 az 90 °C
18:29:39
15.04.2014
15.04.2014

MISCHO
-> MOLSO: prietok voci priemeru trubky je dostacujuci to je jasne ,, ja som len zabudol ze je tam prepojka na spiatocku. Som myslel ze ked uzavres ventil kurenia neprudi tade voda 

17:17:22
15.04.2014
15.04.2014

vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.04.14 16:25:19: věřím, že motor, byť sériový, s dlouhodobou zátěží v létě bez chlazení , bude dosahovat podstatě vyšších teplot... Tipuju tak 120-130?