skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
-> Alenka: Všechno je možné. Tenhle byl sice z kamenneho obchodu a cena teda rozhodně super nebyla,ale všechno je možné. Nejsem zase typ,co by plival po všem možném,ale prostě do mého motoru to rozhodně to pravé nebylo. Tohle je takovej experiment,ale sázím na to,...už ted po 1000km to pořád drží solidní tlak oleje a úbytek na měrce zatím minimální. Uvidíme až to někde pořádně protáhnu.
-> Vrba: bohuzel, neni Mobil1 jako Mobil1.
Na nasem trhu se pohybuje spousta padelku, takze pokud ho nekdo v e-shopu sezene za super cenu, je temer jiste, ze je to fejk.
Sam mam v garazi jeden takovy exemplar a pomalu ho spotrebovavam v sekacce, takze negativni zkusenosti dost mozna pochazi odsud.
Na nasem trhu se pohybuje spousta padelku, takze pokud ho nekdo v e-shopu sezene za super cenu, je temer jiste, ze je to fejk.
Sam mam v garazi jeden takovy exemplar a pomalu ho spotrebovavam v sekacce, takze negativni zkusenosti dost mozna pochazi odsud.
-> Alenka: Do spotřebáka kupuju olej za 60kč a taky funguje. Pokud budu vycházet z předpokladu,že motor,ktery točí 2x tolik co škodarna a má 3x takovy objemový výkon s tím olejem nemá problém,potom jsem klidnej. Zatím těžko hodnotit,ale vím,že olej co jsem měl předtím (mobil1) uz tam proste lit nebudu z níže uvedených důvodu. A určitě se tady najde nejeden člověk,co by ten olej vychválil....ale prostě vlastní zkušenosti moc kladné nebyly. Ted zkouším tohle.
-> Vrba: je pravda, ze tyto "lepsi" oleje jsem pro jistotu vubec nezkousel, ale uz ta cena, za kterou nesezenu ani obyc olej do spotrebaka, moc duvery nebudi.
Ale pokud ti to funguje, tim lip :)
Ale pokud ti to funguje, tim lip :)
-> Alenka: Neboj,mám tyhle oleje vyzkoušené v mnohem zatíženějších motorech a vím,že s tím nikdy nebyl problém,..narozdíl od jiných olejů,které způsobovaly přidírání,zvýšenou spotřebu oleje atd,... svíčky Brisk by sis do motoru také beztak nedal,.. :-)
-> Alenka:







-> Vrba: Kdybych vedel, ze budes davat Castrol, poslal bych ti 5l vyjetaku.
Usetril bys a mazalo by to minimalne stejne
Usetril bys a mazalo by to minimalne stejne

Děkuji za pozitivní kometáře ke kolům. Jsou už na autě i s podložkama a je to o dost lepší než bez proužku a bez předních podložek. Fotky zkusím udělat během týdne. -> Tuner#2: Jo,je to motorkový olej. Objednával jsem 2T oleje a tohle jsem k tomu přibral. Byla to jedina 10w50,co tam měli. Ale na druhou stranu i cena byla příznivá - tuším 170kč.
-> Vrba 14.04.14 12:15:35: Pěkný
BTW castrol dělá 10W50? Když jsem ho hledal, tak nebyl ani mezi motorkovýma, ale tomu už pár let.

BTW castrol dělá 10W50? Když jsem ho hledal, tak nebyl ani mezi motorkovýma, ale tomu už pár let.
-> Vrba: Řekl bych, že ted ty kola dostali trochu šmrnc. Ještě tak ten nápis na středové pokličce v červené a bylo by to echt!
Veľmi pekné kolieska. K mojej červenej tak už chcem urobiť loukote, tak ich nahoď nech vidím ako to farebné ukáže. :) 

-> Vrba: No to vypadá slibně...pak dej fotku na autě...
-> Vrba: Vypadají hezky
.

Na 6500,dál už to jde jen velmi pozvolně a jen na nižší kvalty. Zrychlení nevim,asi něco kolem 10s. Taky se mi to včera libilo :-)
-> Vrba: to se mi líbí



-> Vrba: za kolko to da z 0 - 100 km/h ? 

-> Vrba: Omezuješ na 6500 ?