-> Čokin: Posunulo se to o level výše a zlepšily se studené starty,ale hlavní příčina byly s nějvětší pravděpodobností vadné svíčky (pomalu začínám chytat averzi ke značce BOSCH at uz je to cokoliv)
-> matoo: Upravená BMM
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
-> matoo: mne sa podobá na kus z BMM
-> Vrba: co je to za cievku?
-> Vrba: Výměna cívky pomohla?
-> ŠKODA 120 GLS: Tak vypadá to,že motor bude konečně fungovat jak si představuju 

-> Vrba: tak snad budeš konečně spokojený s tím elektronickým zapalováním 

-> DuriQ: Jako jo,určitě je to i o tom jak jses zvyklej jezdit a nebo co ti více vyhovuje. S těma 15 kolama je ta 3,9 už opravdu natahaná s tím,že teoretickou maximálku by to auto asi nedalo. Ted mám reálnou Vmax okolo 185km/h a pak už mě zastaví omezovač na 6500ot. Ovšem není problém tu Vmax dát na kdejaké rovince. S tou 3,9 jsem to většinou pětkou zabil. Pokud by byl stejnej motor a treba 14 kola,tak bych dal jedině 3,9. Ostatně to takto i doporučuju,pokud se staví nějaká převodovka "do provozu". Ted když se jede dílnice,tak se většinou pohybuju od 4500-6000ot,což mi příjde vzhledem k naladění motoru ideální pásmo :-)
-> Vrba: z lahkou nohou mozes ist aj na 3,9 :) je jasne ze ked budes mas zaradeny 5q tak 3,9 bude citelne lenivsia, ale zas ked chcem predbiehat tak tam prcnem 3q ono ak si to dobre pamatam tak rozdiel medzi 3,9 a 4,2 je rozdiel cca 500rpm vramci kvaltov, ja osobne preferujem radsej komfort keby bol k mani prevod 3,6 tak nevaham ani sekundu to by bolo pozuzlanicko
ale vseobecne plati ze cim nizsie otacky tym lepsia spotreba skor som to myslel tak, je uplne samozrejme, ze ten motor to musi zvladnut ;)

-> DuriQ: To si nemyslim. Rekl bych,ze je lepší mít motor pořád v ideálních otáčkách a jet na méně plynu než ho dusit na delším převodu. Ona ta spotřeba i takto vychází poměrně slušná a pružnost oproti 3,9 je někde jinde. Jen Vmax není taková jaká by mohla byt. Ale jsem spokojenej :-) ps: ono to zas takové štreky nejsou. Clověk dá párkrát plný plyn a hned je tam ,kde potřebuje :-)
Vrba: neni lepsie mat na take streky dlhu prevodovku 

-> sep: Kvuli oktanum,pač jsem to měl krapet rozdrbané...tak proto.
-> Vrba: :to je hodně pěkný průměr,to Ečko kvůli oktanům?
-> sep: 7 litrů pruměr. Na litr jsem přidával 1dl E85. Jel jsem docela svižně,...
-> Vrba: :možná jsem to tu přehlédl,ale za kolik jsi cca jel to moře,myšleno spotřeba?
-> Vrba: tak o tom nasávaní potom poreferuj :)
-> Vrba: bezcharakterny kopírovač
ale nie v pohode ...
kludne kopiruj 



ale nie v pohode ...


-> MOLSO: Tak to před tebou vždycky sundám,aby sis myslel,ze to tam nemám 

-> MOLSO: Tak je to asi tak všechno co můžeš dělat 

-> Vrba: a ked budem protestovat ? 

-> minno: Neřešil ,ten problém,kterej jsem si myslel že to způsobovalo byl v nepřesnosti regulace předstihu.Takže jsem to neřešil,ale mám v plánu vytvořit nasávání podobné jako má Molso (pokud nebude protestovat)