
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
-> vhml: Cislo dilu nemam,ale dalo by se zjistit podle cisla toho rozdelovace,z ktereho jsem to vytahl.Reference na spolehlivost nemam,ale je to tak jednoduchý,že pokud tam nepraskne ta pružinka,tak se na tom nemá co pokazit.Na jaře otestuju a pak můžu mluvit za sebe 

-> Vrba: máš konkrétní číslo dílu? Za ty peníze to nevypadá zle. Máš nějaký reference že to není poruchový?
-> vhml: Ty otáčky tam byly nastavené na 6800,ale jde to lehko zmenit prihnutim takoveho dorazoveho plisku.Zatim to bylo na seriovem motoru nastavene na 6000 a zdalo se ze to funguje dobre (motor zacne klasicky tarokovat).Já to budu mit nastavene az podle zkousky do kdy motor pocitove stale táhne.
-> vhml: Viděl jsem tuhle srandu za 1000,- a otáček tam bude tolik kolik přihneš ten plíšek na palci
www.zbozi.cz/?q=palec%20. ..
Tady na tom palci je vyražený znak AUDI, takže bych řekl , že to bude tenhle:
www.e-cat.cz/p-3315455/.. ./palec-rozdelovace-bosch. html?cPath=10_1...
Ale počkal bych až to Vrba odzkouší

www.zbozi.cz/?q=palec%20. ..
Tady na tom palci je vyražený znak AUDI, takže bych řekl , že to bude tenhle:
www.e-cat.cz/p-3315455/.. ./palec-rozdelovace-bosch. html?cPath=10_1...
Ale počkal bych až to Vrba odzkouší
-> Vrba: co to stojí a na kolik je otáček?
-> Vrba: sem zvědav jak to bude fungovat
-> Vrba: Ten palec nemá chybu !!!!
-> minno: Palec s omezovačem otáček.
-> minno: Že by boší paleček?
-> Vrba: čo je to za čudo v tom vnútri rozdeľovača?
-> Čokin: Podložková metoda právě šla stranou a použil jsem novou metodu dělených trubiček :P
-> Vrba: Nový altík ala podložková metoda uchycení........pěkný!
-> minno: No to asi ne,ale i tak to vypada mnohem lip a nemusim mit strach tam něco naložit.
-> Vrba: nápad na očalúnenie kufru dobrý :) ale čalúnik by z teba nebol :D
-> VeTeV 19.07.11 23:16:00: Tak ale Radekp, Urbi, Vrba máme vesvěs podobné brzdy takže naše debata je založená v tomto duchu
Je jasné, že škodovka s 2P a bubnama prostě nikdy nějak extra nebrzdila pokud není ve variantě odlehčení a s nějakýma lepšíma deskama.

-> Tuner#2: tak neměls sérii brzdy ani gumy - což já mám na obou autech 

-> VeTeV 19.07.11 23:04:36: Měl jsi snad pocit, že mě to nebrzdí? 

-> Syny: jako ja se o tom bavil i smanikem co tu hydru opravuje a sam rikal, ze to je pokazdy jinak - coz potvrzuje toto tvrzeni, ja to mam teda krasne davkovatelny a rozhodne to nebrzdi na prvnim cm... naopak...
-> Tuner#2: no upřímně, tento pocit, že cos nebrzdí mám po přesednutí do Karkule - citrus brzdí krásně
-> Tuner#2: no upřímně, tento pocit, že cos nebrzdí mám po přesednutí do Karkule - citrus brzdí krásně
-> VeTeV: -> Syny: LOL a beztak je to těžká mrcha co nebrzdí
-> Urbi 19.07.11 12:26:36: JJ zadek odchází dřív a to mám na zadku 10mm kotouče co jsou původně na předek VW

-> Urbi 19.07.11 12:26:36: JJ zadek odchází dřív a to mám na zadku 10mm kotouče co jsou původně na předek VW

-> VeTeV: Zvlastni, ze pipisek mi rikal, ze chod brzdy u kantika ma tak centrimetr, diky vysokotlakej hydro konstrukci brzd citronu...