Info:
Tak tohodle Rapídka mám po rodičích.Světlo světa spatřil v roce 1986.Hromadu let stál v garáži a vyjíždělo se s ním pouze svátečně.Taky podle toho vypadá.Tím se teda nechci vychlobat,ale když se lidi ptaj,kolik stál ten novej lak,tak jim vždycky řeknu,že je to ten originál skoro 20 let starej :-D.
Motor:
Klasická 130 bez žádných úprav.Ani se do žádných úprav nechystám.Jediný co chci,tak je pěknej laďáček.
Podvozek:
15\'\' kola Keskin KT Jubilee
pneumatiky Toyo Proxes 195/50 R15
duralové redukční podložky 2 a 2,5 cm
Karoserie:
komplet vystříkaný všechny dutiny
originál černý lak
přední maska od EP s modrým tahokovem
čiré blikače a zadní lampy
modré diodové parkovačky
Interier:
zadní plato potažené modrým kobercem
Audio:
rádio Panasonic CQ-C7305N
3 pásmové repro Spectron
komponetní repro Hertz
Chystané úpravy:
El.stahování okýnek + centrál na DO
tvrdší tlumiče od SpeedPro
3-bodové pásy
Podsvícení podvozku pomocí modrých neonů
Neony do interiéru
Provedené úpravy
Listopad 2005
-auti bylo zazimováno
-zabudováno komponentní repro Magnat Ultra 216
-sundání tažného zařízení
-namontováno rádio Pioneer DEH-P5700MP
-proběhlo usazení boxu pro subwoofer
-přidány fotky z interiéru
Prosinec 2005
-montáž subwooferu Magnat XTC300
-montáž zesilovače Magnat The Rock 400
-montáž kapacitoru Dragster DB704
-montáž pojistkového pouzdra Alfatec
-natažení napájecích kabelů Sinus Live
-natažení signálových kabelů Alfatec
Březen 2006
-koupě skořepiny BIMARCO
-kompletní GO převodovky
-nový nástřík motoru a všech věcí kolem něj
-vyčištění motorovýho prostoru+nástřík
Srpen 2006
-kola Keskin KT Jubilee
-komponentní reproduktory Hertz
-přitvrzené tlumiče
-přední pružniny 250mm+10% od Sakyho
-zadní pružiny kratší a tužší o cca 35%
Kontakt:
e-mail:paveljandak@seznam
.cz
telefon:604987178
Paul/Rapid 130 - komentáře:
-> Paul: doufam ze tady budou casteji aktualizace

protoze do paky uz nejezdim a myslim ze ty taky ne tak nemuzu sledovat zmeny osobne tak alespon takto

-> Paul: mate to pekny kluci,jen tak dál

ty kola jsou k tomu luxusní!!!celkově je pěkný!!!
hodně se tady ptáte na ten lak.Tak na ten lak používám Roberlo 991m.Je to taková brusná pasta,takže ne abyste s tim leštili auto pořád.Já to vzal 2x a takhle to vypadá a to ten lak byl fakt mrtě zašlej.Skoro šedivej.Hlavně to dělějte ve stínu protože jak na to svítí slunce tak to zaschne a pak to jde blbě dolů a hlavně si připravte pár čistejch hadrů protože ten zašlej lak se nejspíš odstraňuje a například já měl hodně moc černejch hadrů a určitě to za to stojí,takže to zkuste.
-> Paul: fakt krasa s tema kolama, nikdy bych nerekl ze to je puvodni lak
-> Paul: Fakt pekny zachovaly rapid, kola mu slusi jen jeste sniz predek a bude to krasa, jo a jeste sundej potahy z tech svetlych sedacek, k tomu cernemu laku bodou ty svetle sedaky pasovat
jo hele a víš že když těm diodám upiluješ hlavičky,tak že nebudou dělat takový kolečka a budou krásně rozpitý že to bude kat jako neon?vyskoušej to
to je fakt původní lak???já bych teda taky řek že je novej

fakt paráda...a čím že si to leštil?
ty krávo,tak to čumím,tohle auto stávalo v Nový Pace na praxi a parkovalo mistrům na parkovišti,dokonce prasečák nadával že mu s tím rapidem odřel octávku
krasna kombinacia kolies a laku, husto huste
-> Paul: Ten můj lak je celej zašlej, matnej, no lákadlo pro oči to zrovna není, tak dík za případné budoucí rady...
tak je tu zase o jeden cernej 130kovej rapid navic

, fakt lak a kolekecka ujdu
pekne kolecka

No hele koupil sem si jednu takovou lahev s nějakym sajrajtem a celkem slušně to vytahuje lak.Já měl střechu celkem slušně vyšusovanou od sluníčka a teď to vypadá zase dobře.Ti pak napíšu co to je za přípravek
jo jsem zapomel muzu ti nabydnout clenstvi v hradeckem tuningovem klubu,jen kdybys chtel!
paul:ahoj pavle kdybys chtel moli by jsme pokecat o autech a tak nejak o zivote.jezdis okolo baraku tak kdyz tak dej vedet!jirka šarkezi(jsi porad kamoš?)
Ten lak je skvělej, jak ten lak ošetřuješ, já mám auto starý 14 let, jezdíme s ním málo a lak je - fujtajksl