skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak vzhledem k tomu ze me nekdo poslal mejl ze umim jen kecat-) a ze zadny auto nemam ani mit nebudu tak jsem davam nekolik fotek.. coz ovsem neznamena ze nemuzu kecat a ze neni muj-) ale opravdu je sice brzo nebude ale v planu je stavba noveho s lepsimy parametry s jinymy upravami atd.. ale o tom az jindy..
karoserie : zaklad kdysi tvoril seriovy rapid 130 a vzhledem k tomu ze jsem nechtel zadny kycovity plast tak zatim zustal bez plastu a asi i zustane, karoserie byla komplet vyvarena plus novy lak "cervena rally" vsechno delane v lete 2001
motor : puvodni seriovy motor 130, brzo prestal vyhovovat a tak jsem se pustil do stavby noveho motoru, favorita mel tenkrat kazdy, felicii taky tak jsem se pustil do stavby motoru z fabie
klika, ojnice pisty bez uprav, na bloku upravy kvuli uchyceni motoru a 70A Bosh alternatoru hlava upravena KP 10,8:1 od p. Chovance, vacka motorexcel, karburator zustal LEKR kvuli lepsimu sytici s KN filtrem vse na prevarenem sani z BMM, vyfuk od Zazzy vykonove je to lepsi nez ta 130ka-))))) ale jaky vykon to skutecne ma tady uvadet nebudu, ale kdyz vidim nektera auta ktera maji podle upravcu 100koni-) tak to bych jich musel mit aspon 150-)) ale na vykonu prece vubec nezalezi, zalezi jak je s tim clovek spokojen a to ja jsem ze zacatku byl-) postupem casu si ale clovek zvykne na vykon a samozrejme chce vic, tak prisel na radu motor s poradovym cislem 2, i kdyz vim ze karburatorova verze bude vykonejsi nez vstrikovani tak jsem presto zacal stavet fabiacky motor ze vstrikovanim z felicie, nyni uz je motor postavenej uz chybi jen sladit RJ z imobilizerem a z vackou atd.. po zkusenostech s motory od Chovance jsem nyni presel na firmu motrexcel, hlava vacka uprava RJ jestli to pojede lip nebo ne je zatim otazka....
podvozek : pri zastavbe motoru jsem hodne rychle zjistil ze seriove brzdy jdou hodne rychle prehrat a ze podvozek nestoji za nic, prisly na radu vyztuzeni naprav podle LA, chlazene kotouce dopredu a kotoucove do zadu vse jeste nebylo odzkouseno a cekam jen na dostaveni motoru a pak to tam dam vsechno najednou, pocitam ze v srpnu by to melo byt uz vsechno hotovo
interier : puvodni palubovka nevypadala moc moderne tak jsem sel tenkrat neznamou cestou a dal jsem se do zastavby palubovky z felicie to bylo v roce 2000 po neuspesich jsem to zavrhnul a palubovku zahodil ze to udelam priste-) priste prislo az za rok kdy se me podarilo komplet palubovku vcetne feliciove elektroinstalace zabudovat, nasledovaly sedacky z porsche par detailu jako central a el. stahovani oken atd... na spoustu detailu se ale uz taky nedostalo koberce atd
bohuzel, mozna bohudik uz skoro rok vlastnim jine auto takze rapid zustal jen hrackou ale uz na nej nezbyvalo moc casu, snad nekdy zbyde cas a chut postavit toho noveho...
karoserie : zaklad kdysi tvoril seriovy rapid 130 a vzhledem k tomu ze jsem nechtel zadny kycovity plast tak zatim zustal bez plastu a asi i zustane, karoserie byla komplet vyvarena plus novy lak "cervena rally" vsechno delane v lete 2001
motor : puvodni seriovy motor 130, brzo prestal vyhovovat a tak jsem se pustil do stavby noveho motoru, favorita mel tenkrat kazdy, felicii taky tak jsem se pustil do stavby motoru z fabie
klika, ojnice pisty bez uprav, na bloku upravy kvuli uchyceni motoru a 70A Bosh alternatoru hlava upravena KP 10,8:1 od p. Chovance, vacka motorexcel, karburator zustal LEKR kvuli lepsimu sytici s KN filtrem vse na prevarenem sani z BMM, vyfuk od Zazzy vykonove je to lepsi nez ta 130ka-))))) ale jaky vykon to skutecne ma tady uvadet nebudu, ale kdyz vidim nektera auta ktera maji podle upravcu 100koni-) tak to bych jich musel mit aspon 150-)) ale na vykonu prece vubec nezalezi, zalezi jak je s tim clovek spokojen a to ja jsem ze zacatku byl-) postupem casu si ale clovek zvykne na vykon a samozrejme chce vic, tak prisel na radu motor s poradovym cislem 2, i kdyz vim ze karburatorova verze bude vykonejsi nez vstrikovani tak jsem presto zacal stavet fabiacky motor ze vstrikovanim z felicie, nyni uz je motor postavenej uz chybi jen sladit RJ z imobilizerem a z vackou atd.. po zkusenostech s motory od Chovance jsem nyni presel na firmu motrexcel, hlava vacka uprava RJ jestli to pojede lip nebo ne je zatim otazka....
podvozek : pri zastavbe motoru jsem hodne rychle zjistil ze seriove brzdy jdou hodne rychle prehrat a ze podvozek nestoji za nic, prisly na radu vyztuzeni naprav podle LA, chlazene kotouce dopredu a kotoucove do zadu vse jeste nebylo odzkouseno a cekam jen na dostaveni motoru a pak to tam dam vsechno najednou, pocitam ze v srpnu by to melo byt uz vsechno hotovo
interier : puvodni palubovka nevypadala moc moderne tak jsem sel tenkrat neznamou cestou a dal jsem se do zastavby palubovky z felicie to bylo v roce 2000 po neuspesich jsem to zavrhnul a palubovku zahodil ze to udelam priste-) priste prislo az za rok kdy se me podarilo komplet palubovku vcetne feliciove elektroinstalace zabudovat, nasledovaly sedacky z porsche par detailu jako central a el. stahovani oken atd... na spoustu detailu se ale uz taky nedostalo koberce atd
bohuzel, mozna bohudik uz skoro rok vlastnim jine auto takze rapid zustal jen hrackou ale uz na nej nezbyvalo moc casu, snad nekdy zbyde cas a chut postavit toho noveho...
Saky/Rapid130 - komentáře:
no ono z 1203ky stiha prc by taky nestihalo-) tohle totiz neni z 1203ky akorad mu tak kazdej rika nevim proc-) to je totiz z pridavnyho topeni a tam to staci.. kdyz das tyhle dve paralelne tak to stiha taky ja to vyresil plnoprutokem a je to OK
-> Saky: Z 1203 tam mam ted, a stiha krasne. tamto mrnaví je z nejakyho přímotopu, nebo nečeho takovýho.
jaky cerpadlo myslis? jestli to na tech fotkach z 1203ky tak to nestihalo to delalo to co popisujes pak sem ho zahodil a je tam plnoprutokovej pierburg s odbockou zpatky do nadrze a tam uz neni problem to ma asi 15l/minutu-)
-> Saky: Ta palubovecka je stil - 10bodikov
.-> Saky: Nerikej ze ti to palivový čerpadlo stíhá!!! ja ho tam mě taky a když sem přidržel dvojku prestalo stíhat. jinak končilo ve 140.
-> Saky: ok tak za10b

jako poradil bych ale takova rada asi neexistuje-) zalezi jak si to orezal.. ja delal asi 3ucka a chytal je tam nekde za puvodni uchyty v palubce ale uz si to moc nepamatuju.. chce to vyzkouset ja si zadnou dokumentaci nedelal nebot je milion zpusobu jak to udelat
-> Saky: cau, hele potreboval bych poradit, nevim jak vymyslet drzaky na palubku z feldy!!!! poradis mi??? dik
diky vsem za body..
k tem tahlum to nejde skloubit tak aby to fungovalo tak jak ma resp tak aby souhlasily popisy.. souhlasi popis akorad u tepla studena, regulace motoru taky funguje na 4rychlosti a to treti kolecko tam je to nakombinovany nejak jinak, jak to uz si presne nepamatuju.. ale vychazi to proste tak jak ty dva zbydou..
k tem tahlum to nejde skloubit tak aby to fungovalo tak jak ma resp tak aby souhlasily popisy.. souhlasi popis akorad u tepla studena, regulace motoru taky funguje na 4rychlosti a to treti kolecko tam je to nakombinovany nejak jinak, jak to uz si presne nepamatuju.. ale vychazi to proste tak jak ty dva zbydou..
Cau chlape.....jak si prosimte docilil toho abys mel poradne funkcne zapojeny tahla od topeni a podobne???
Cau chlape.....jak si prosimte docilil toho abys mel poradne funkcne zapojeny tahla od topeni a podobne???
super rapiďák dávám 10 bodíků

-> Labros: no proto..

-> kaipan: vyjímečně to nebyl záměr...
-> Labros: ty dvojsmysly bych moc nepoužíval...

-> Petr Abrahámek: on ti ho taky postaví
ten motor...

Pekny auticko, a ten motor...taky bych chtel :o)
-> Saky: tak to jo ...
prevodovka tam je seriova rapidacka. jinak diky za body vsem..
no precital som si tvoj sloh
a musim uznat ze sa asi vyznas v motoroch
, ale nemal si tam ziadnu zmienku o prevodovke, tak sudim ze tam mas asi 5q, ked to je rapid 130, inak interier z feldy som este nevidel v skodovke, vyzera to zaujimavo, ja ti davam 10b

