skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak vzhledem k tomu ze me nekdo poslal mejl ze umim jen kecat-) a ze zadny auto nemam ani mit nebudu tak jsem davam nekolik fotek.. coz ovsem neznamena ze nemuzu kecat a ze neni muj-) ale opravdu je sice brzo nebude ale v planu je stavba noveho s lepsimy parametry s jinymy upravami atd.. ale o tom az jindy..
karoserie : zaklad kdysi tvoril seriovy rapid 130 a vzhledem k tomu ze jsem nechtel zadny kycovity plast tak zatim zustal bez plastu a asi i zustane, karoserie byla komplet vyvarena plus novy lak "cervena rally" vsechno delane v lete 2001
motor : puvodni seriovy motor 130, brzo prestal vyhovovat a tak jsem se pustil do stavby noveho motoru, favorita mel tenkrat kazdy, felicii taky tak jsem se pustil do stavby motoru z fabie
klika, ojnice pisty bez uprav, na bloku upravy kvuli uchyceni motoru a 70A Bosh alternatoru hlava upravena KP 10,8:1 od p. Chovance, vacka motorexcel, karburator zustal LEKR kvuli lepsimu sytici s KN filtrem vse na prevarenem sani z BMM, vyfuk od Zazzy vykonove je to lepsi nez ta 130ka-))))) ale jaky vykon to skutecne ma tady uvadet nebudu, ale kdyz vidim nektera auta ktera maji podle upravcu 100koni-) tak to bych jich musel mit aspon 150-)) ale na vykonu prece vubec nezalezi, zalezi jak je s tim clovek spokojen a to ja jsem ze zacatku byl-) postupem casu si ale clovek zvykne na vykon a samozrejme chce vic, tak prisel na radu motor s poradovym cislem 2, i kdyz vim ze karburatorova verze bude vykonejsi nez vstrikovani tak jsem presto zacal stavet fabiacky motor ze vstrikovanim z felicie, nyni uz je motor postavenej uz chybi jen sladit RJ z imobilizerem a z vackou atd.. po zkusenostech s motory od Chovance jsem nyni presel na firmu motrexcel, hlava vacka uprava RJ jestli to pojede lip nebo ne je zatim otazka....
podvozek : pri zastavbe motoru jsem hodne rychle zjistil ze seriove brzdy jdou hodne rychle prehrat a ze podvozek nestoji za nic, prisly na radu vyztuzeni naprav podle LA, chlazene kotouce dopredu a kotoucove do zadu vse jeste nebylo odzkouseno a cekam jen na dostaveni motoru a pak to tam dam vsechno najednou, pocitam ze v srpnu by to melo byt uz vsechno hotovo
interier : puvodni palubovka nevypadala moc moderne tak jsem sel tenkrat neznamou cestou a dal jsem se do zastavby palubovky z felicie to bylo v roce 2000 po neuspesich jsem to zavrhnul a palubovku zahodil ze to udelam priste-) priste prislo az za rok kdy se me podarilo komplet palubovku vcetne feliciove elektroinstalace zabudovat, nasledovaly sedacky z porsche par detailu jako central a el. stahovani oken atd... na spoustu detailu se ale uz taky nedostalo koberce atd
bohuzel, mozna bohudik uz skoro rok vlastnim jine auto takze rapid zustal jen hrackou ale uz na nej nezbyvalo moc casu, snad nekdy zbyde cas a chut postavit toho noveho...
karoserie : zaklad kdysi tvoril seriovy rapid 130 a vzhledem k tomu ze jsem nechtel zadny kycovity plast tak zatim zustal bez plastu a asi i zustane, karoserie byla komplet vyvarena plus novy lak "cervena rally" vsechno delane v lete 2001
motor : puvodni seriovy motor 130, brzo prestal vyhovovat a tak jsem se pustil do stavby noveho motoru, favorita mel tenkrat kazdy, felicii taky tak jsem se pustil do stavby motoru z fabie
klika, ojnice pisty bez uprav, na bloku upravy kvuli uchyceni motoru a 70A Bosh alternatoru hlava upravena KP 10,8:1 od p. Chovance, vacka motorexcel, karburator zustal LEKR kvuli lepsimu sytici s KN filtrem vse na prevarenem sani z BMM, vyfuk od Zazzy vykonove je to lepsi nez ta 130ka-))))) ale jaky vykon to skutecne ma tady uvadet nebudu, ale kdyz vidim nektera auta ktera maji podle upravcu 100koni-) tak to bych jich musel mit aspon 150-)) ale na vykonu prece vubec nezalezi, zalezi jak je s tim clovek spokojen a to ja jsem ze zacatku byl-) postupem casu si ale clovek zvykne na vykon a samozrejme chce vic, tak prisel na radu motor s poradovym cislem 2, i kdyz vim ze karburatorova verze bude vykonejsi nez vstrikovani tak jsem presto zacal stavet fabiacky motor ze vstrikovanim z felicie, nyni uz je motor postavenej uz chybi jen sladit RJ z imobilizerem a z vackou atd.. po zkusenostech s motory od Chovance jsem nyni presel na firmu motrexcel, hlava vacka uprava RJ jestli to pojede lip nebo ne je zatim otazka....
podvozek : pri zastavbe motoru jsem hodne rychle zjistil ze seriove brzdy jdou hodne rychle prehrat a ze podvozek nestoji za nic, prisly na radu vyztuzeni naprav podle LA, chlazene kotouce dopredu a kotoucove do zadu vse jeste nebylo odzkouseno a cekam jen na dostaveni motoru a pak to tam dam vsechno najednou, pocitam ze v srpnu by to melo byt uz vsechno hotovo
interier : puvodni palubovka nevypadala moc moderne tak jsem sel tenkrat neznamou cestou a dal jsem se do zastavby palubovky z felicie to bylo v roce 2000 po neuspesich jsem to zavrhnul a palubovku zahodil ze to udelam priste-) priste prislo az za rok kdy se me podarilo komplet palubovku vcetne feliciove elektroinstalace zabudovat, nasledovaly sedacky z porsche par detailu jako central a el. stahovani oken atd... na spoustu detailu se ale uz taky nedostalo koberce atd
bohuzel, mozna bohudik uz skoro rok vlastnim jine auto takze rapid zustal jen hrackou ale uz na nej nezbyvalo moc casu, snad nekdy zbyde cas a chut postavit toho noveho...
Saky/Rapid130 - komentáře:
Omlouvam se ze otravuju ale maš ještě ty 250tky pruziny??? Nemuzu najit to forum nebo kde si je inzeroval dystak mi jedny posli! Dik
nicmene pokud si nechas stavet motor od excelu tak budes mit sice kvalitni motor ale za takovouhle fabku u nich das tak 65 papiru.. me vysla asi na 35 komplet vsechno co k motoru patri..
2 tygr: Myslím, že Saky ti to poskládá taky a určitě levněji, zkus ho kontaktovat na mailu.
-> tygr: Co třeba tady : www.motor-excel.cz/
-> Saky: Pěkná práce, s Fabkou to asi jelo dost dobře
, chtěl bych jí naskádat do bloku od fáva, naměl by si nějaký kontakt na firmu MOTREXCEL
.



-> Saky: Diki moc

k ty klice z fabie.. dost to prida na kroutaku jinak kolik kw to prida tezko rict jen klika s pistama a hlava z fabie oproti seriovy 136ce tak 5-10kw/ a 10-20Nm podle me takovej odhad ale samozrejme sem to nemeril..
k cerpadlu to co je na fotce je z 1203ky je to smejd nestiha pak se vyhodilo a nahradilo plnoprutokovym
k elektrice z feldy uz sem toho napsal dost doporucuju si precist starsi komentare pod autem tam je to vsechno popsane..
k cerpadlu to co je na fotce je z 1203ky je to smejd nestiha pak se vyhodilo a nahradilo plnoprutokovym
k elektrice z feldy uz sem toho napsal dost doporucuju si precist starsi komentare pod autem tam je to vsechno popsane..
Čago, chci se zeptat, jestli je nejakej větší problém při instalaci palubovky z Feldy do 120.Hlavně v elektrice?A co náhon na tachák?

Nazdar chcel som sa spytat kolko asi hodi kW klukovka z fabie v 136. Diki

komplikovany ani ne.. ale chce to dost nervu-).. je tam drevotriskova deska a vsechno ostatni je prisroubovany stejne tak jako je ve felde a pocalouneny.. musi se vymyslet tahlo v nekolika mistech do dveri dat karosarsky matice atd.. univerzalni navod ti nedam, chce to laborovat ale nakonec vsechno jde-)
Je nějak komplikovaný dát do těch dveří ty doplňky z Felcky???Moc se mi to zamlouvá:)
nenasel si to na webu? tady mas odkaz.. skoda-upravy.wz.cz/main/i
ndex.php?co=32
TAk sem to cetl znovu a kolich chces za ty pruziny jsem tam opravdu nenasel! Je to možny??? Dystak mi to napis dik
-> Saky: no zas tak strasny nebyly :-)
ty sedacky staly asi litr ale byly ve strasnym stavu a precalouneni stalo 5-)
cus sakra ty sedacky sou strasne hezky za kolik si je sehnal?