skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základní údaje:
Škoda Rapid 135 (původně 120), r. v. 1985
Exteriér::
Přetažená haupna
Čiré přední a boční blinkry
Zrcátka kapky
Křídlo
Nic moc lak
Motor + převodovka::
Favorit 135, snížená hlava o 0,5 mm
KN filtr
Karburátor - přetryskovaný SEDR + vyrovnávací podložka
Výfuk zatím sériový na výfukovém potrubí 136
Převodovka 5q, stálý převod 4,22
Startér s reduktorem
Podvozek::
Kola hliníkáče - jsou to originál škoda ale nevim jak se jmenují, nikde jinde jsem je neviděl
Pneu - Continental 175/70 R13
Zimní kola - plecháče + pneu 165/80
Vlečená zadní náprava - zatím nevyztužená
Předek snížený o 1,5 závitu
Interiér::
Čtyřramenný volant favorit
Bílé doplňky v palubce
Potahy sedaček
Centrál na DO
Alarm
Elektrické stahování okýnek z R 19
Rádio Blaupunkt + 4 repro Blaupunkt
Co plánuju::
Teď v létě generálka obou náprav
- vyztužení přední i zadní nápravy
- vyrovnání šikmých ramen na vlečce
- nová podélná ramena
- na obou nápravách nové všechny pouzdra, čepy a všechny spoje
- renovace hřebenového řízení
- nastříkání obou náprav
Tlumiče HP sporting
Tvrdé silentbloky na motor a na podélná ramena
Opískování kol a stříbrný komaxit.
Nástřik spodku (??ještě nevím čím rád bych Body ??) a dutin
Chtělo by to lak ale na ten nejsou peníze.
GENERÁLKA PODVOZKU::
Proběhla tak jak jsem napsal výše s těmito změnami:
- Nápravy jsem sice po vyztužení chtěl opískovat a nastříkat, ale tam kde jsem to nechával pískovat mi nabídli jestli nechci komaxit. Takže nápravy jsou teď v modro žluto červeném komaxitu.
- Nástřik spodku jsem udělal nakonec Tlumex plastem po dokonalém očištění (asi 8 kg černý směsi asfaltového nátěru a bahna).
- Na kola nedošlo nebo spíš nezbyly peníze, takže jsou jen pořádně vyleštěné.
A PŘÍŠTÍ ROK SNAD BUDE I LAK.
Zdravim všechny škodovkáře. Jarda.
Škoda Rapid 135 (původně 120), r. v. 1985
Exteriér::
Přetažená haupna
Čiré přední a boční blinkry
Zrcátka kapky
Křídlo
Nic moc lak
Motor + převodovka::
Favorit 135, snížená hlava o 0,5 mm
KN filtr
Karburátor - přetryskovaný SEDR + vyrovnávací podložka
Výfuk zatím sériový na výfukovém potrubí 136
Převodovka 5q, stálý převod 4,22
Startér s reduktorem
Podvozek::
Kola hliníkáče - jsou to originál škoda ale nevim jak se jmenují, nikde jinde jsem je neviděl
Pneu - Continental 175/70 R13
Zimní kola - plecháče + pneu 165/80
Vlečená zadní náprava - zatím nevyztužená
Předek snížený o 1,5 závitu
Interiér::
Čtyřramenný volant favorit
Bílé doplňky v palubce
Potahy sedaček
Centrál na DO
Alarm
Elektrické stahování okýnek z R 19
Rádio Blaupunkt + 4 repro Blaupunkt
Co plánuju::
Teď v létě generálka obou náprav
- vyztužení přední i zadní nápravy
- vyrovnání šikmých ramen na vlečce
- nová podélná ramena
- na obou nápravách nové všechny pouzdra, čepy a všechny spoje
- renovace hřebenového řízení
- nastříkání obou náprav
Tlumiče HP sporting
Tvrdé silentbloky na motor a na podélná ramena
Opískování kol a stříbrný komaxit.
Nástřik spodku (??ještě nevím čím rád bych Body ??) a dutin
Chtělo by to lak ale na ten nejsou peníze.
GENERÁLKA PODVOZKU::
Proběhla tak jak jsem napsal výše s těmito změnami:
- Nápravy jsem sice po vyztužení chtěl opískovat a nastříkat, ale tam kde jsem to nechával pískovat mi nabídli jestli nechci komaxit. Takže nápravy jsou teď v modro žluto červeném komaxitu.
- Nástřik spodku jsem udělal nakonec Tlumex plastem po dokonalém očištění (asi 8 kg černý směsi asfaltového nátěru a bahna).
- Na kola nedošlo nebo spíš nezbyly peníze, takže jsou jen pořádně vyleštěné.
A PŘÍŠTÍ ROK SNAD BUDE I LAK.
Zdravim všechny škodovkáře. Jarda.
Jarda/Rapid135-žabák - komentáře:
23:06:25
20.06.2003
20.06.2003
Jarda
Tak snad se vám bude líbit.