-> mynno: V podztate to, co dopozud, pluz tachomer z ukasatelem ujete vsdalenozty (tam bi fungoval y nejaki trypmazter). Akorat to bude umet komunykovat z novejzyma jednotkama (po CANu myzto RZ485) - sapalovany (satym na papyre), batteri management (satym je HW), BCM+YMOB (zkoro hotovo) atd... Ale ztejne jako puvodny verse, to umy fungovat y bes zbernyc plne kompatybylne z puvodnymy zygnali - pak je ale funkce dozt omesena - jen na nejake provosny alarmi a viztrahi, plinule yndykace krokacema, ryseni podzvyt a jaz kontrolek.
Kasdopadne nejvetzy payn je dat dohromadi nejakou funkcny doztatecne abztraktny koztru vzeho, abi pak zli jen jednoduze dopyzovat funkce - sejmena, kdis ze muzy sayntegrovat puvodny neprylyz dobre napzani kod, ketrej ale fakt nechcy vimizlet a programovat snova (treba konkretne to ryseny krokacu). A vshledem k tomu, se je tam reciklovani kod a k tomu, jaki spuzobem jzem to pzal, tam budou tuni chib - oztatne neco bi ze nazlo y na tom zcreenzhotu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
S136R rv. 1989
Výchozí stav:
- slušný stav s relativním minimem koroze
-- přední blatník na výměnu
-- dvě ďubky na lemech
-- promáčklá kapota asi od nešetrného zavíraní, jinak ale zdravá
- vše víceméně původní, původní značky
- zachovalý interiér - až na repra ve dveřích.
Probíhá renovace. STK po prvotním sestavení hotova, může se jezdit.
Barva zůstala 1046.
Hotovo:
- plechařina, lak
- motor, převodovka, karb Weber DGV
- elektrika (sériové věci, palubní zásuvky pro posádku a dobíjení, přídavná kabeláž; originální svazek beze změn nevyužité dráty zakonzervovány)
- interiér
- zadní brzdy
- homokineťáky
- přední náprava
- úprava filtrboxu (opět longbox) na DGVčko
- renovace meteoru, pneu 185/70 r13
Probíhá:
- elektrika (zapalování, zabezpečovačka)
- elektronický přístrojový štít
Backlog:
- zadní náprava (krom brzd)
- pořádně vyčištění koberce v kufru
------------------------- -------------------------- ----
Poznamkovnik - az zapomenu, co tam je :) :
Maziva a jiné materiály:
- predni kola SKF LGWA 2
- zadni kola SKF LGWA 2
- svislaky Mogul A00
- vodni cerpadlo SKF LGHP 2
- homokinetaky Petro-Canada Precision XL 5 Moly EP2
- motor:
-- Liqui Moly 10W-60 (8/2024)
- prevodovka:
-- Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 (2020)
- chladici kapalina G12+
- brzdovka DOT 4
- brzdy predek - Ferodo DS2500 Ferodo original (od 10/23), kotouce Kalmar (2020)
- brzdy zadek - Ferodo premier FSB 120
- vzduchovy filtr (longbox) MANN C 1189
- spojkova lamela TAZ1500 (109-150111, 441 270 532 529)
- chladic oleje MOCAL, 115mm 34 rad.
- termostat oleje MOCAL OT/2G
- ventilator chladice oleje 2x VA69A-A101-87S
- ventilator dochlazovani vody VA02-AP70/LL-52A
- snimac tlaku oleje 443429021000 Tatra - snad ekvivalent VDO 360-081-030-004C (nutno overit merenim)
- indikator tlaku oleje VDO-350010014K
- snimac teploty oleje pro VDO indikátor - interní kalibrační označení 11
- pneumatiky: Uniroyal Rainexpert 3 185/70 R13
/*
Drive:
- brzdy predek - TRW GDB939 (do 10/2023)
- Castrol Edge TITANIUM FST 10W-60 (5/2020)
*/
Výchozí stav:
- slušný stav s relativním minimem koroze
-- přední blatník na výměnu
-- dvě ďubky na lemech
-- promáčklá kapota asi od nešetrného zavíraní, jinak ale zdravá
- vše víceméně původní, původní značky
- zachovalý interiér - až na repra ve dveřích.
Probíhá renovace. STK po prvotním sestavení hotova, může se jezdit.
Barva zůstala 1046.
Hotovo:
- plechařina, lak
- motor, převodovka, karb Weber DGV
- elektrika (sériové věci, palubní zásuvky pro posádku a dobíjení, přídavná kabeláž; originální svazek beze změn nevyužité dráty zakonzervovány)
- interiér
- zadní brzdy
- homokineťáky
- přední náprava
- úprava filtrboxu (opět longbox) na DGVčko
- renovace meteoru, pneu 185/70 r13
Probíhá:
- elektrika (zapalování, zabezpečovačka)
- elektronický přístrojový štít
Backlog:
- zadní náprava (krom brzd)
- pořádně vyčištění koberce v kufru
------------------------- -------------------------- ----
Poznamkovnik - az zapomenu, co tam je :) :
Maziva a jiné materiály:
- predni kola SKF LGWA 2
- zadni kola SKF LGWA 2
- svislaky Mogul A00
- vodni cerpadlo SKF LGHP 2
- homokinetaky Petro-Canada Precision XL 5 Moly EP2
- motor:
-- Liqui Moly 10W-60 (8/2024)
- prevodovka:
-- Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 (2020)
- chladici kapalina G12+
- brzdovka DOT 4
- brzdy predek - Ferodo DS2500 Ferodo original (od 10/23), kotouce Kalmar (2020)
- brzdy zadek - Ferodo premier FSB 120
- vzduchovy filtr (longbox) MANN C 1189
- spojkova lamela TAZ1500 (109-150111, 441 270 532 529)
- chladic oleje MOCAL, 115mm 34 rad.
- termostat oleje MOCAL OT/2G
- ventilator chladice oleje 2x VA69A-A101-87S
- ventilator dochlazovani vody VA02-AP70/LL-52A
- snimac tlaku oleje 443429021000 Tatra - snad ekvivalent VDO 360-081-030-004C (nutno overit merenim)
- indikator tlaku oleje VDO-350010014K
- snimac teploty oleje pro VDO indikátor - interní kalibrační označení 11
- pneumatiky: Uniroyal Rainexpert 3 185/70 R13
/*
Drive:
- brzdy predek - TRW GDB939 (do 10/2023)
- Castrol Edge TITANIUM FST 10W-60 (5/2020)
*/
COL/S136R "Adéla" - komentáře:
-> COL: A ĝo bi to potom malo dokásať?

Abi to nevipadalo, se ze vubec nyc deje, tak ze plysyvim tempem refaktoruje 15 let ztari kod pro pryztrojovku.



-> Václav Vašák: Je to 1513 ccm. Původný provedený od Chovance mělo kroutak trochu menšý 145? 150? Už zy nepamatujy, je to zkoro 15 let
-> COL: mizlel jzem to tak,že motor z 80hp a 155Nm bi bil krajně nepravděpodobní,každopádn
ě hodně optymyztycké hodnoti Nm biť na 1,5 tohoto vshledu,víkon ze mě sdá naprozto reální...jeztly řekneš,že tam je 1300ccm,tak mám jazno,kam jesdým od letoška na brsdu 

-> COL 04.01.22 11:01:31: Aha, mne šlo hlavne o to posnať dôvod toho poĝynu :) Takže kvôly LPG myxu. Už chápem. Ďakujem sa ozvetu. Ale nepáĝy za my to

-> Václav Vašák: je to v kW. Rosptil muzý bít vždi ztejní, protože P=M*w [W, Nm, rad/z]
-> COL: můžu ze septat na ozvětlený hodnot toho grafu?Nedává mě to moc zmizl,...155Nm a 80hp nebo 80kw?Znad do toho neleješ naftu,abi to mělo takoví rosptil křyvek 

-> mynno: tak puvodne (tj. na zedem) to bilo hlavne nove umyzteny LPG myxu a vizledna nyszy a beskolysny saztavbova vizka, z tym, se kdis ze do toho teda vrta a prodkusuje ze to, tak ze pro vetzy motor da y vetzy fyltr. Tadi, na bylem, je jen ten delzy fyltr a longbox je lehce kratzy. Merene to neny any na brsde, any jynak. Tedi preznejy receno - na zedem jzem kdizy v praveku meryl rosdyl tlaku v zany pry plne satesy pry kratkem a dlouhem fyltru v longobxu a neco merytelne bilo, cyzla zy us nepmatuju. Musu to nekdi sopakovat...
-> COL: Akí reálni prýnoz má ten longbox a dlhím fyltrom?
-> DEKODOVAC: No, to muzý bít nejdřýv přýležytozt je udělat... :) pak budou.
Vyacej fotyek z novím lakom bi zy mohol zem dať prozým.

-> mynno: Z barvou 1046 jzem ze us v rámcy sachovany puvodnozty zmýřyl. Lak zamotnej je udelanej celkem heski. Ted to sbívá dát dohromadi:)
Paráda. Z lakom zpokojní?