
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak vám v rychlosti představím své vozidlo.
Jedná se o škoda rapid 130, r.v. 1984. Vozidlo jsem přivezl 20.srpna 2014 z Tachova, od pána, který si rozmyslel renovaci (asi když to viděl, jak je to orezlé ) ale co rapid byl s TP a když sem v té době sháněl nějakého s papírama, tak byl problém. K vozidlu jsem dostal plno dílů (jeden motor a převodovku navíc + plechařinu)...
Hned další dny došlo na odstrojování a zjištování jaký je to zrezlý šrot :D
Začátkem června 2015 se vozidlo odvezlo ke Kachnikovi (Katce) a začala tvořivá práce, která trvala cca 2 měsíce a vzniklo mistrovské dílo :D.
Chtěl jsem hned celolak, ale potřeboval jsem investovat finance trochu jiným směrem a tak se celolak odložil o rok.
Dne 24.11.2016 jsem si pro vozidlo po měsíci příprav, broušení atd atd jel do lakovny, u Katky se vozidlo nastrojilo, dopasovalo, vystříkaly dutiny a vozidlo převezl do garáže, kde stojí dodnes a dlouho ještě bude.
Plány jsou asi takové, uvést vozidlo do 100% původního stavu.
Jedná se o škoda rapid 130, r.v. 1984. Vozidlo jsem přivezl 20.srpna 2014 z Tachova, od pána, který si rozmyslel renovaci (asi když to viděl, jak je to orezlé ) ale co rapid byl s TP a když sem v té době sháněl nějakého s papírama, tak byl problém. K vozidlu jsem dostal plno dílů (jeden motor a převodovku navíc + plechařinu)...
Hned další dny došlo na odstrojování a zjištování jaký je to zrezlý šrot :D
Začátkem června 2015 se vozidlo odvezlo ke Kachnikovi (Katce) a začala tvořivá práce, která trvala cca 2 měsíce a vzniklo mistrovské dílo :D.
Chtěl jsem hned celolak, ale potřeboval jsem investovat finance trochu jiným směrem a tak se celolak odložil o rok.
Dne 24.11.2016 jsem si pro vozidlo po měsíci příprav, broušení atd atd jel do lakovny, u Katky se vozidlo nastrojilo, dopasovalo, vystříkaly dutiny a vozidlo převezl do garáže, kde stojí dodnes a dlouho ještě bude.
Plány jsou asi takové, uvést vozidlo do 100% původního stavu.
ulicek / rapid 130 - komentáře:
-> Tuner#2: ale na alkyton by jsi zaklad davat nemusel ne? Je to bez zakladniho nateru, ale zaklad je zaklad...
Ohledne tech ramen, chtel jsem to trochu zkombinovat s barnou auta, v cervene budou jeste pruziny...
Ohledne tech ramen, chtel jsem to trochu zkombinovat s barnou auta, v cervene budou jeste pruziny...
-> ulicek 14.03.17 17:51:56: Trubky na vodu jsem dělal 2x epoxidový základ a 1x černý Alkyton a drží to krásně.
BTW proč ty červený podélný ramena? Udělej to vše jak má být origo.
BTW proč ty červený podélný ramena? Udělej to vše jak má být origo.
Tak, toto je moje dnesni prace...Dal jsem tesneni do kufru, lehce natahl elektriku (zjistil jsem, ze mi chybej nejaky pruchodky a jedna odtokova hadice...obrousil jsem trubky na vodu, nebot se mi nepodarily sehnat 2 nove, ted resim cis odstranit vodni kamen v nich, nejaka kyselina chlorovodikova nebo jen ocet?
Mam dotaz ohledne barvy na trubky, muzu na ne pouzit zbytek alkytonu? Nebo zvolit jinou ochranu? Pujdou do cerne barvy...v planu rozvod trubek, chladic, hadice hrnce svetel....je toho dost a casu malo
Mam dotaz ohledne barvy na trubky, muzu na ne pouzit zbytek alkytonu? Nebo zvolit jinou ochranu? Pujdou do cerne barvy...v planu rozvod trubek, chladic, hadice hrnce svetel....je toho dost a casu malo

-> Qwak: Ano s lakem jsem nad míru spokojen , uvidíme až se bude auto nastrojovat, zda se neukaže nejaka nedokonalost, ale myslim že to bude v cajku :)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: karoserie byla menena v roce cca 1994 ( ve starym TP to zapsane bylo, v novem bohužel ne,ale mam kopii stareho, tak se pokusim zda-li by mi to tam nedoplnili z jakeho duvodu byla menena kstle..
-> Zeke-ten šestý: Ano to me take napadlo, ale to tam mam nechat vybouchat jen to čislo?? Nove stitky maji již barvou napsano TMB ne ?? Můžes mi poslat fotku stítku, jak to mas udelaný?? dik
-> Zeke-ten šestý: Ano to me take napadlo, ale to tam mam nechat vybouchat jen to čislo?? Nove stitky maji již barvou napsano TMB ne ?? Můžes mi poslat fotku stítku, jak to mas udelaný?? dik
-> šadesa: myslím že to delala na hranu, neni vidět svar, což jsem chtěl, nechci mit auto přeplatovaný kouskama plechu...Bál sem se toho jak to bude vypadat, ale nakonec jsem moc mile prekvapen a spokojen
-> ulicek: hustý
... lakýra asi věděl

-> ulicek: objednej si štítek na škoda teamu, vyklepou ti tam co budeš chtít, já ho tam kupoval a spokojenost, už jezdí

U novodobých výměn karoserii vystavuje nový štítek úřad, štítek je nalepovaci. Zkusil bych se poptat u tebe na úřadě, co ti k tomu řeknou. Náhradni kastle v té době štítek nedostávaly
-> ulicek 01.12.16 10:20:14: to je dobrej nápad,a jak jsi vařil ten spoj podlahy? přeplátováním nebo do hrany
Teď řešim malý problém, k vozidlu jsem nedostal štítek (nevim proč,ale na vozidle nebyl, neboť to bylo lakovano na stříbrno a již tam nebyl když se lakovalo před cca 10ti lety)...V TP mam napsano, že v roce bla bla bla byla měněna karoserie a mam tzv. nahradní bez TMB........ (je tam jen číslo asi o 8 nebo 9 ti čislic) v novém TP mam u vinka napsano jen to číslo, s tim žadný problém není, evidenčka taktéž v pohode. Chci si nechat udělat štítek,ale nevim jaký a hlavně jak tam nechat vyrazit jen to číslo bez toho Tmb....Nemáte s tim někdo zkušenost ??
-> Robert 106: díky moc, tohle nemůže už nikdy zreznout...Nebude to každodenní ježdění, jen za sluníčka v létě
-> Džejkob: Dík, snad se to podaří doskladat, ted už je to brnkačka, jen tam nahazet věci a je to...
-> Lamac: Dík, snažim se to postavit do původního stavu

-> Džejkob: Dík, snad se to podaří doskladat, ted už je to brnkačka, jen tam nahazet věci a je to...
-> Lamac: Dík, snažim se to postavit do původního stavu
-> Rapi1: Abych řekl pravdu, tak nevim, zjistim to a dodatečně napíšu. Chtěl jsem něco, co se bude dát přelakovat, neboť se stříkal i komplet vnitřek do barvy vozu
-> šadesa: Ano je to tak, puvodní zadek rapida byl v otřesném stavu, tato varianta s výmenou zadku vysla levněji, než delat celou puvodní co tam byla..Nejhorší bylo sehnat nejakou pěknou emkovou škodovku(podařilo se)... Na ekolikvidaci sem nasel 2 bíle s nalítanýma 30tisic (každá), po domluvě jsme se dohodli na výkupu pul kastle za (10kč kilo) ... Začlo rozebíraní (na tuto práci byla nejlepší velka flexa ) ... Počasí přálo a bylo naloženo a zváženo (100kilo), vse puvodní bez vaření... Puvodní prdel se vykuchala a nahradila touto, z fotek je to videt, ale auto vypadalo v tu chvíli zvlaštně
...
-> šadesa: Ano je to tak, puvodní zadek rapida byl v otřesném stavu, tato varianta s výmenou zadku vysla levněji, než delat celou puvodní co tam byla..Nejhorší bylo sehnat nejakou pěknou emkovou škodovku(podařilo se)... Na ekolikvidaci sem nasel 2 bíle s nalítanýma 30tisic (každá), po domluvě jsme se dohodli na výkupu pul kastle za (10kč kilo) ... Začlo rozebíraní (na tuto práci byla nejlepší velka flexa ) ... Počasí přálo a bylo naloženo a zváženo (100kilo), vse puvodní bez vaření... Puvodní prdel se vykuchala a nahradila touto, z fotek je to videt, ale auto vypadalo v tu chvíli zvlaštně

-> Matsoft: Taky si řikám, jak z toho původního mohlo vzniknout toto
..Jinak Katka je moc šikovná a jsem s její prací spokojen

Nádherne,klobúk dole.
Krásná práce,
bude lepší než z výroby. Taky sem to tak chtěl udělat a nakonec z toho vyšlo to co mám v kartě
bude lepší než z výroby. Taky sem to tak chtěl udělat a nakonec z toho vyšlo to co mám v kartě
chápu to správně že jsi tu prdel uřizl z nějakeho M,a napárovalna rapo? jinak teda smekám to je kopec super práce

-> ulicek: cim mas vytlmenu tu podlahu?