skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravim tak embečko jsem koupil minuli rok a pomalu se na něm pracuje cílem je dostat ji na silnici a aby se aspon trochu podobala originalu, dovezl jsem jí s Tábora je to 10.serie rok 1966 deluxe po pánovi který se o ni vcelku i staral ale elektrikář to nebyl :-D
PRODÁNO
PRODÁNO
Litrovečka - komentáře:
-> Luky: já je mám stříbrnou metalízou, nevypadá to tak dobře jako ty tvoje. Ale zase je to odolné třeba benzínu, což "chrom" ze spreje není. Proto mě to zajímá, že to vypadá docela dobře, a pokud je to trvanlivé, tak to vypadá jako dobrá volba
-> Luky 13.05.15 15:46:37: blinkry jsem dal nakonec origo sehnal sem je za startky jen cecka jsou strikene a rezervni blinkry mam strikene muzu hodot detail barvu zjistuju
-> David 1000: jakou barvou jsou stříkané ty přední blinkry?
Tak uz mame i znacky hura slava
-> David 1000: Jak píše Václav -> vhml: .. Jsem dle příručky prověřoval regulátor dynamovej asi jen 1x, různý ty zkušební zapojení.. a snad i dobře, ale bylo to tak otravný, že jsem to pak raději přenechával odborníkům.
-> David 1000 12.05.15 21:05:57: na alternatorovým regulátoru jen přišponuješ packu co drží pružinku. Dynomovej regulátor to bude mít podobně.
Vzhledem k tomu, že je povinný svícení tak to mám vyšponovaný aby to s rozsvícenýma světlama dávalo něco málo přes 14V
Vzhledem k tomu, že je povinný svícení tak to mám vyšponovaný aby to s rozsvícenýma světlama dávalo něco málo přes 14V
Kdyz ja s tech knizek moc chytrej nejsem ale zkusim neco pohledat nebo kolik to ma dobijet?? Jo dneska me zustalo vyset relatko kdyz sem pripojil baterku a svidilo dobijeni tak sem to poklepal a dobry mam se na neco pripravit nebo normal
-> David 1000: Mělo by se dát, v příručkách jsou na nastavování regulátoru i návody, ale osobně jsem to nikdy nezkoušel..
-> zralous 12.05.15 19:44:18: a da se tomu nejak pridat

-> David 1000: Jeté nevadí, hlavně ale aby nebyl důvod demontáže problém s dobíjením:)
tak zkusim to jiné dynamo vrtat do elektriky natož v ni něco předelavat už nehodlam užil sem si s tim dost



-> David 1000: Záleží jak hodláš auto využívat, já mám sice alternátory všude od 35 do 55 A, ale být tebou, tak sem ho nedávám - musí se trošku rozvrtat elektroinstalace (ne moc, ale je-li origo, tak škoda) a vyměnit regulátor (což obnáší výrobu mezidržáku, aby sedl na původní svorníky v kastli)..
-> zralous 11.05.15 20:04:33: když ja mam doma dynamo jen jete nahradni ale altiky tak 4 funglovky myslím že do 120
-> David 1000: Dej tam nové dynamo.. Myslím, že problém bude ten samý, jaký byl u dynama které jsem repasoval do mé MBX. Izolace statorového vinutí bude poškozená a závity spojené nakrátko. Tudíž bude změněný odpor vinutí cívky a dobíjecí proud bude nižší.
kluci při dnešní cestě na stk sem zjistil že to dynamo moc nedobiji da se to nejak poladit skoušel sem podle chytre knihy ale nic moc se nezmenilo dobiji to 13.2V když zapnu svetla tak už to není žadna slava nebo tam dat alternator??ale jak ho tam zapojit??diky vim že mam hloupe otázky ale....

cim je to foukly nevim nechce me to říct ale vypada to slušne myslim jinak dnes na vybornou udělana STK
ve středu přepíšu a hura na věc



-> David 1000: :čímpak jsou ta céčka fouklá?Vypadá to dost slušně.
Hmm, že bych taky použil nějaké stříkané zvenčí a nalepil..
Dovnitr sem vlepil nerez srouby udelal sablonu a podle sablony svrtal blatnik mel sem to tam chytly izolepou aby srouby zaschli jak maji jinak drzi jen srouby
-> David 1000: Jak jsi nakonec přidělal Céčka.. když cosi lepíš..?