skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 1100 MB DeLuxe www.reincars.cz
www.reincars.cz/garaz/sko da-1100-mb-%C2%B468
typ 715
rok výroby 1968 (1.přihlášení 1.6.1968)
serie 17.
barva 5910 zelená tmavá
Po dlouhém shánění jsem 4.11.2012 koupil vysněné eMBéčko :)
Původně jsem chtěl žábrovku, ale když jsem absolvoval několik výletů za auty, které nestály za mnoho, nabyl jsem přesvědčení, že musím přehodnotit svoje požadavky. Takže jedenáctistovka není příliš časté auto, navíc v barvě, která se mi líbí a interierem, který není příliš zničený ... a bylo to !
V plánu mám uvedení do původní stavu. Nejprve začínám drobnostmi, abych se nezabil pří první vyjíždce a spíše kosmetickým učesáním.
Co mi chybělo:
chladič - s hrdlem uprostřed: po důkladném prostudování katalogu se vozy 1100 MB a 1100 MBX dělali s chladičem s hrdlem vpravo. takže podle písmena je o rok mladší než auto, ale asi správný
ventilové víko s nízkým hrdlem: nakonec to nebyl takový problém, jen cena trochu vyšponovaná, ale zase hliníkový víko udělalo radost místnímu virťákovi
koberec do kufru: našel se pěknej, trochu špinavej, ale po vyprání nemá chybu :)
koberce DeLuxe: trochu jsem ztrácel naději, tak jsem si dal inzerát. Asi po měsíci mi je někdo nabídl, ale řidičův úplně rozcupovanej spolujezdcův poškozenej, ... tak jsem chvilku váhal a přišla druhá nabídka, kterou jsem bral všema deseti. Krásný, nezničený koberečky za 200 :)
palubovka Deluxe: tu jsem chtěl řešit, hlavně kvůli tomu čeřínku, takže když se objevila v aukci, moc jsem neváhal, zbývá opravit drobnosti a posléze půjde na auto, bez díry na autoradio, bez odřenin na schránce atp.
Co mi chybí:
sada nářadí
poklice 1ks
přední nárazník
zvedák - mám
přední blikače - sehnáno
gumy do bačkor nárazníku - mám
těsnění dveří - mám včetně bílé lemovky
těsnění víka rezervy - mám
...
www.reincars.cz/garaz/sko da-1100-mb-%C2%B468
typ 715
rok výroby 1968 (1.přihlášení 1.6.1968)
serie 17.
barva 5910 zelená tmavá
Po dlouhém shánění jsem 4.11.2012 koupil vysněné eMBéčko :)
Původně jsem chtěl žábrovku, ale když jsem absolvoval několik výletů za auty, které nestály za mnoho, nabyl jsem přesvědčení, že musím přehodnotit svoje požadavky. Takže jedenáctistovka není příliš časté auto, navíc v barvě, která se mi líbí a interierem, který není příliš zničený ... a bylo to !
V plánu mám uvedení do původní stavu. Nejprve začínám drobnostmi, abych se nezabil pří první vyjíždce a spíše kosmetickým učesáním.
Co mi chybělo:
chladič - s hrdlem uprostřed: po důkladném prostudování katalogu se vozy 1100 MB a 1100 MBX dělali s chladičem s hrdlem vpravo. takže podle písmena je o rok mladší než auto, ale asi správný
ventilové víko s nízkým hrdlem: nakonec to nebyl takový problém, jen cena trochu vyšponovaná, ale zase hliníkový víko udělalo radost místnímu virťákovi
koberec do kufru: našel se pěknej, trochu špinavej, ale po vyprání nemá chybu :)
koberce DeLuxe: trochu jsem ztrácel naději, tak jsem si dal inzerát. Asi po měsíci mi je někdo nabídl, ale řidičův úplně rozcupovanej spolujezdcův poškozenej, ... tak jsem chvilku váhal a přišla druhá nabídka, kterou jsem bral všema deseti. Krásný, nezničený koberečky za 200 :)
palubovka Deluxe: tu jsem chtěl řešit, hlavně kvůli tomu čeřínku, takže když se objevila v aukci, moc jsem neváhal, zbývá opravit drobnosti a posléze půjde na auto, bez díry na autoradio, bez odřenin na schránce atp.
Co mi chybí:
sada nářadí
poklice 1ks
přední nárazník
zvedák - mám
přední blikače - sehnáno
gumy do bačkor nárazníku - mám
těsnění dveří - mám včetně bílé lemovky
těsnění víka rezervy - mám
...
Medák / Š 1100 MB deLuxe - komentáře:
21:20:25
29.03.2013
29.03.2013
exwrcteam
kdyz tak to ctu ... co tady resite tak sem rad ze neuvadim auta do puvodniho stavu
21:15:05
29.03.2013
29.03.2013
Bukaj
-> Jozka:
Zcela výjimečně s Tebou nemohu souhlasit ohledně profilu mezi blatníky a kastli
Originál MB, pokud vím, tak úplně všechny modely (zaručeně od 1966 do 69) měly mezi kastlí a blatníky gumový profil, podobný T-profilu pozdějšího provedení (ten plastový, co měly stovky a co je nejsnáze sehnatelný), ovšem bez "hlavičky", překrývající spáru... Karoserie se lakovala včetně těchto gum, blatníky se dotahovaly již před lakem (narozdíl od stovek, kde se vkládal pastový T-profil až po laku a až potom se dotahovaly horní šroubové spoje blatníků). Tím, že MB profil neměl hlavičku a splýval se spárou a tím, že byl gumový a přelakovaný, vypadal na pohled jako tmel (byl pružný a lak v těch místech praskal - podobně, jako u tmelené spáry předního blatníku 742).
Jinak filtrbox jsem také natíral Hammeritem - namíchal jsem si dle originálního odstínu ze světlemodré metalické, tmavězelené nemetalické a možná ještě jeden odstín, ale to už si nepamatuji - u zachovalejších filtrboxů jsem jen opravoval oprýskaná místa a bylo to k nepoznání Baňku olejového filtru a těleso ventilátoru topení natírám stříbrným Hammeritem.
Zcela výjimečně s Tebou nemohu souhlasit ohledně profilu mezi blatníky a kastli
Originál MB, pokud vím, tak úplně všechny modely (zaručeně od 1966 do 69) měly mezi kastlí a blatníky gumový profil, podobný T-profilu pozdějšího provedení (ten plastový, co měly stovky a co je nejsnáze sehnatelný), ovšem bez "hlavičky", překrývající spáru... Karoserie se lakovala včetně těchto gum, blatníky se dotahovaly již před lakem (narozdíl od stovek, kde se vkládal pastový T-profil až po laku a až potom se dotahovaly horní šroubové spoje blatníků). Tím, že MB profil neměl hlavičku a splýval se spárou a tím, že byl gumový a přelakovaný, vypadal na pohled jako tmel (byl pružný a lak v těch místech praskal - podobně, jako u tmelené spáry předního blatníku 742).
Jinak filtrbox jsem také natíral Hammeritem - namíchal jsem si dle originálního odstínu ze světlemodré metalické, tmavězelené nemetalické a možná ještě jeden odstín, ale to už si nepamatuji - u zachovalejších filtrboxů jsem jen opravoval oprýskaná místa a bylo to k nepoznání Baňku olejového filtru a těleso ventilátoru topení natírám stříbrným Hammeritem.
12:59:54
29.03.2013
29.03.2013
Jozka
-> Koblet: Ano, mají být plastové a černé - pokud jsem to kdy viděl v laku, tak to byl druhej nebo třetí nástřik.
A tedy ty nerez trubky, to se mí líbí, víc jak 10 let jsem "byl u nerezu" a kvůli vytížení na jejich výrobu nikdy nedošlo..
Kladívkovou šedou šidím sprayem, který odstínem odpovídá, ty filtrboxy jsem netíral Hammeritem, ale přimíchat do toho jejich sytě zelenýho další (dnes už nevím jakej) byl opruz a nehledě na náklady ani moc nedrží..
A tedy ty nerez trubky, to se mí líbí, víc jak 10 let jsem "byl u nerezu" a kvůli vytížení na jejich výrobu nikdy nedošlo..
Kladívkovou šedou šidím sprayem, který odstínem odpovídá, ty filtrboxy jsem netíral Hammeritem, ale přimíchat do toho jejich sytě zelenýho další (dnes už nevím jakej) byl opruz a nehledě na náklady ani moc nedrží..
12:26:06
29.03.2013
29.03.2013
Koblet
-> Jozka: No tenhle profil mám doma. Vyvrtaná dírka na šroub a někde myslím drážka aby to najelo asi přes nějakou hranu to jsem ještě nezkoumal. Ale ještě jsem to nikdy neviděl v laku. Ale taky jsem asi ještě nikdy neviděl litra v původním stavu, takže to nechci ani vyvracet. Každopádně já je tam budu mít plastové a černé.
12:14:04
29.03.2013
29.03.2013
Jozka
-> Petr98 28.03.13 14:06:17: S tím bych si dovolil nesouhlasit, protože nechci napsat, že to je úplná pitomost - pokud se teda jedná o profil mezi blatníky a karosérií a nepochopil jsem to špatně..
T-profil měly všechny MB od samýho začátku, pokud vím, akorát teda plastovej (dnes se dávaj i neorigo pryžový) a nasazoval se po laku shora naklepnutím tak, že třeba vpředu byla jen jedna díra kruhová (tam se přitáhlo šroubem), druhá jako V (zasunuto shora šroub nešroub..
T-profil měly všechny MB od samýho začátku, pokud vím, akorát teda plastovej (dnes se dávaj i neorigo pryžový) a nasazoval se po laku shora naklepnutím tak, že třeba vpředu byla jen jedna díra kruhová (tam se přitáhlo šroubem), druhá jako V (zasunuto shora šroub nešroub..
10:05:33
29.03.2013
29.03.2013
Luky
Petr98 28.03.13 22:55:17 napsal: → Koblet: je nalepený a original zastříkaný.
Proto jsem myslel že je to nějaký tmel, protože vím že je to pod lakem
Proto jsem myslel že je to nějaký tmel, protože vím že je to pod lakem
22:55:17
28.03.2013
28.03.2013
Petr98
-> Koblet: Není tam hříbek nazývaný T profil. je tam pás gumy zdánlivě připomínající tvar T. je nalepený a original zastříkaný. Z toho lze jednoduše usoudit, že blatníky se lakovaly na autě. Fotku teď nemám, ale jistě víte všichni jak to myslím
21:49:50
28.03.2013
28.03.2013
pap
Som rad, ze su ludia ako ty, lebo haja cest produkcie z 60-tych, ktora sa rozhodne nemusi nechat zahanbit, a konkretne tento kus je velmi povodny, takze super super.
21:26:20
28.03.2013
28.03.2013
Koblet
-> Medák: Tak jsem dneska mluvil s panem Svobodou. Sada gum na auto je o 300 Kc levnejsi nez ze Slovenska a sada 4 gum do narazniku+4 pruchodky za 1800,-. Takze zhruba stejna cena.
21:23:58
28.03.2013
28.03.2013
Medák
-> Vena: zdravím Veno ! díky za pochvalu, ale práce je ještě moc. Kladiváček je z plechovky, ja na barvy nemám cit, ale do základní stříbrné je přidávaná modrá, zelená, červená nitro. Přišel jsem k tomu bez vlastního přičinění, najednou koukám a kolega domýchal barvu podle originálu a rovnou olakoval :) a to větší jsem měl radost
21:18:26
28.03.2013
28.03.2013
Medák
-> Koblet: -> Luky: máte pravdu pánové, jsou to kluci ze Slovenska, ale musím vyzdvihnout, že jsou velice komunikativní a vstřícní. Nemyslím tím, že by mi udělali nějakou slevu, ale bylo mi líto dávat vysoký poštovný, tak jsme se domluvili a ochotně to dovezli do Žiaru nad Hronom a odtamtud jezdí linka denně až k nám, takže to bylo za cigára :) Samozřejmě všichni máte možnost koupit na burzách v Čechách, protože sem jezdí, ale se na burzu moc nedostanu :( Pan Svoboda nabízí těsnění také a nedovedu posoudit rozdíl, ale mě vyhovuje, že dostanu nabídku ze které si v klidu vyberu a pak objednám. Poptával jsem třeba gumy do názazníku a ceny mají stejné +/- nějaká desetikoruna.
20:51:12
28.03.2013
28.03.2013
Vena
-> Medák: koukám že MB bude jako nové,paráda! Kladiváček jsi lakoval sprejem,nebo barvou s plechovky?U nás jsou jen spreje a zásoby ubývají,origo modrou na filtr jsem nesehnal:(
-> Koblet: -> Luky: je tam guma ve tvaru Y
-> Koblet: -> Luky: je tam guma ve tvaru Y
14:26:47
28.03.2013
28.03.2013
Luky
Tam je to nějaký přilepený/přitmelený, ne?
14:18:28
28.03.2013
28.03.2013
Koblet
-> Petr98: Tak to si musím prověřit. To jako že tam není nic mezi blatníkem a sloupkem?
14:06:17
28.03.2013
28.03.2013
Petr98
-> Koblet: T profil na MBčka nepatří! Bacha na to originalisti
13:48:30
28.03.2013
28.03.2013
Luky
-> Koblet: já už nevím kolik to bylo na stejšna peněz, ale nebrala se celá sada, jen potřebné kusy.
S gumama na nárazníky uvidím, jestli se bude dávat dohromady i seriová tisícovka. Vzhledem k počtu a atraktivnosti aut, co máme doma, mě zrovna seriová tisícovka tankuje nejmíň a dokázal bych si představit se jí i zbavit, i když je (až na vyšisovaný lak a oklepané blatníky) v super stavu a zcela bez koroze.
A na závodní tisícovce kapky na nárazníkách vůbec nemám.
Takže uvidím jestli to bude aktuální, spíš mě zaujalo, že se to vůbec vyrábí, ještě jsem to neviděl...
S gumama na nárazníky uvidím, jestli se bude dávat dohromady i seriová tisícovka. Vzhledem k počtu a atraktivnosti aut, co máme doma, mě zrovna seriová tisícovka tankuje nejmíň a dokázal bych si představit se jí i zbavit, i když je (až na vyšisovaný lak a oklepané blatníky) v super stavu a zcela bez koroze.
A na závodní tisícovce kapky na nárazníkách vůbec nemám.
Takže uvidím jestli to bude aktuální, spíš mě zaujalo, že se to vůbec vyrábí, ještě jsem to neviděl...
13:41:28
28.03.2013
28.03.2013
Koblet
-> Luky: No těch 14 EUR/ks je právě od těch Slováků co jsem o nich psal. Ten obrázek je ze stejného katalogu co mám od nich já. Za sadu gum na širokosloupek chtějí 5500,- Kč.
je v tom těsnění dveří, kufru, rezervy, oken, gumy oken ve dveřích, sametka, gumy pod blatníky, T-profil, manžeta chladiče a nevím co ještě. Tyhle gumy na nárazníky bohužel v ceně nejsou.
je v tom těsnění dveří, kufru, rezervy, oken, gumy oken ve dveřích, sametka, gumy pod blatníky, T-profil, manžeta chladiče a nevím co ještě. Tyhle gumy na nárazníky bohužel v ceně nejsou.
13:32:09
28.03.2013
28.03.2013
Luky
-> Medák: 14 EUR za kus? No to je radost... Od koho to je?
-> Koblet: ze slovenska (nevím ale už od koho) jsem kupoval gumy na 1202STW. Guma zadního okna je ale úplně špatná, bůbec nesedí, odstává, má jiný tvar Tak jen doufej, že ostatní výrobky jsou správně...
-> Koblet: ze slovenska (nevím ale už od koho) jsem kupoval gumy na 1202STW. Guma zadního okna je ale úplně špatná, bůbec nesedí, odstává, má jiný tvar Tak jen doufej, že ostatní výrobky jsou správně...
13:28:44
28.03.2013
28.03.2013
Koblet
Občas si nejsem jistý jestli pojem finančně náročné vystihuje dostatečně situaci.
-> Medák: Ty gumy jsou kupované od těch kluků slovenských co mají mail nějak tesnenia@gmail.com? Mám od nich ceník a potřebuji nejspíš koupit celou sadu na auto. Neporovnával jsi jejich ceny s panem Svobodou z Ostřešan u Pardubic? Ten pokud vím gumy také dělá, dokonce mám pocit že je dodává pro Pragos. Musím to také teď objednat, tak jen jestli nemáš srovnání.
-> Medák: Ty gumy jsou kupované od těch kluků slovenských co mají mail nějak tesnenia@gmail.com? Mám od nich ceník a potřebuji nejspíš koupit celou sadu na auto. Neporovnával jsi jejich ceny s panem Svobodou z Ostřešan u Pardubic? Ten pokud vím gumy také dělá, dokonce mám pocit že je dodává pro Pragos. Musím to také teď objednat, tak jen jestli nemáš srovnání.
13:00:23
28.03.2013
28.03.2013
Tabi
To je pravda,finančně je to docela náročné.Postupně taky scháním věci co budu potřebovat,a když někdy vidím ty ceny co za to někteří chtějí,tak se mi protáčí panenky.Jenže když to člověk potřebuje,tak to prostě koupí.Na druhou stranu je zase pravda,že se občas zadaří něco sehnat za babku.