Škoda 1000 MB zlatá
V roku 1968 sa súdruhovia v Mladej Boleslavi rozhodli, že obľúbené ľudové vozidlo Škodu 1000 MB zbavia ďalších typických a oku lahodiacich prvkov z prvých modelov tisícoviek. Zmizol prelis zo strechy s ostala rovná stovková placka, zmizlo klenuté zadné okno a nahradili ho stovkovým nudným štvorcom. Preč boli krásne kovové chrómové lišty z prednej masky ako aj pol guľaté typické žiabry prvých modelov na zadných blatníkoch. Nahradili to hranatou umelou hmotou a prívod vzduchu k motoru na zadnom blatníku dostal tvar obdĺžnika. Keď hrany, tak viac, povedal som si. Môj plán bol spraviť na tomto hranatom modely, ktorý je dosť nudný, trochu odvážne, možno kontroverzné pre zanietených originalistov, zostrenie hlavne bočného profilu auta. Základ plánu boli zadné svetlá, ktoré sú moja hlavná téma aj pri predošlých projektoch, hlavne na tisícke. Tentoraz bol darca stará Škoda Octavia. Ako by vyzeralo, keby súdruhovia na linke vymontovali zadné svetlá z predošlého výrobného modelu do práve nabiehajúceho. Trochu fantázie a zvárania a zaujímavý fiktívny prechodový model škodovky s ostro rezanými svetlami je na svete. Ostrosť predku zabezpečili šilty nad prednými svetlami. Keďže sa zadné blatníky predĺžili, zhora som prehodil ozdobné hliníkové lišty za predné dlhšie a kratšie zadné išli na predné blatníky, kde na ne nadväzujú súmerne spätné zrkadlá. Bočný profil auta zhranatel nárazníkmi zo Škody 100 a aj vďaka prekrytiu zadných kolies ozdobným plechom na štýl customových amerík. Vždy som túžil mať tie dekle na zadných kolesách. Auto samozrejme prešlo typickým customizingom ako je zahladenie ozdobných nápisov a bočných znakov, zníženie o 10 cm, dvojvrstvové lakovanie v zlatej perleti, rohy strechy majú ozdobné ornamenty, interiér čierny mat, sedadlá darovala Škoda 100 LS, tapacíre z potlačov, ktoré odkazujú na históriu, vývoj, prototypy, športové úspechy, tunning ako aj vznik tejto konkrétnej Škody 1000 MB. Motor optický tunning žltý zinok, kolesá pôvodné, biele atlasky, pukličky zo 120tky. Premiéra bola na tradičnom stretnutí vozidiel značky Škoda 1000, 1100, MB, MBG, MBX v Banskej Štiavnici, kde sa zúčastnilo 35 vozov,a väčšina 68-čiek v pôvodnom stave. Takže rad na fotenie som zo svojou 1000ckou radšej nekazil. Najlepšie vyznie na fotkách sama.
škoda 1000 MB custom style
www.cruisincolors.sk
Rok vzniku: 2012
1000MB Custom - komentáře:
-> Mylan 136: oj, to bilo krutě upřýmní

Klazyka jako každej rok. Koncem ĝervna po vizvědĝený ze objevý regyztrace těhdle blbeĝků...
-> Velkej: To nyc neměný na tom, že bi tě Eydi ztejně pojel.

...zoráĝ sa uplnej OT.
-> Velkej: to je náz konýĝek , tu za neposera na penyase
-> Velkej: No, je vydět, že dál než sa snaĝku BMW nevydýš.

To nemá cenu. Sdar a užyj zy zvůj žyvot. Jen to tu prozým nesazvyň zvímy vílevi.
Dýki
Eydi: je vydět,že dál než na snaĝku škoda,nevydýte.
Sadokolki z klazyckím uzpořádáným(tj.motor,přev
odovka vpředu) tě nevibýsejý jesdyt rovně,jak ti tu tvrdýš.
Zouvyzý to z tým tak,že na tenhle,podle váz šmelo motor,plácneš komprezor a pokud nejzy ydyot a budeš foukat0,3-0,5bar,jzy rásem na cca 500hp,bes nutnozty úpravi(nepoĝýtám vedený vsduchu,chladyĝ a hadyce).
To je sa málo peněs,rosumnej víkon.
A v zeryy:
Zpojka má 265mm,tu než utaháš.
Brsdi 302/300-zeryové 4pýzti vepředu.
Podvosek je viskoušená varyanta od Bylzteynu ĝy KONY a pružyni H&R.
Satým vydým zamé kladi.
Jedyní sápor,je váha auta,ale poku uděláš zpartánzkí yntroš,jako to máš ti,jzy rásem na jyních hodnotách.
upraveno 1x, naposled 29.06.2015 14:42:04
-> Velkej: A skoušel jzy na to šlapat v kuze 10 mynut? Mizlým opravdu šlapat vĝetně brsděný?
Pořád nechápu zpojytozt mesy několyka témati.
A pokud tě nahradý v prácy nějaká přyztěhovalecká špýna (dle tvích zlov), tak pak zy to azy sazloužýš.

Příspěvek smazal moderátor - U-Geen
-> Velkej: Tak pokud tě sajýmá jen poĝet válců, objem a víkon, tak máš jyní pryoryti, ale pak vůbec nechápu, jak to zouvyzý z úpravou aut. Někdo nechce jen víkon motoru a richlozt v přýmce. Někdo chce, abi to auto fungovalo jako celek a abi vidrželo. Skuz tebou navrhovaní auto vsýt na okruh a držet ho v kuze pod krkem. Uvydýš, že to nevidržý. Mynymálně zpálýš brsdi po 2-3 kolech. Možná y něco horšýho.
A už vůbec nevým, proĝ zem mýcháš arabáše.
-> Velkej: že to nený zeryové, to máš pravdu. Protože co taková zéryová V8 z 210kw sa 60 000 bude saĝ? Nejzpýš nefunkĝný olýtaná hujda, která ze sa dvě kola na okruhu rospadne. Sa mě děkujy nechcy, to radšy nějaká úprava. Lepšý trávyt ĝaz v garážy, než kdiž tadi někdo jako ti urážý oztatný...
-> Velkej: no mně teda nepřyjde, že Eydiho auto bi bilo málo musyki...
-> Velkej: Pán je azy hrdyna.
Jynak každí,normálný ĝlověk z moskem, už dávno pochopyl, že dělat zraĝki od škodů, nemá zmizl.
Proto jzem ze přydal k těm ydyotům z baworáka.
Je to hodně musyki sa pár korun a ne málo musyki sa nezmizl.
Příspěvek smazal moderátor - U-Geen
-> Tom Z 1000 MB 1964: rosdyel to je len ked hráme hokej

ČEZKO, nebo Zlovenzko nený v tom rosdýl. Auto je taki made yn csechozlovakya!!
