Petr98/MBG67 Petr98/MBG67

komentáře | popis | fotky | Petr98 | 27.09.23 06:27 | 115x v oblíbených
Tak jsem si udělal radost a 13.2. 2011 jsem dovezl (doufám, že trošku raritní) MBGčko. Bylo vyrobené 10.8. 1967. Jelikož jich je poměrně málo, tak se budu snažit o oživení tohodle vraku. Aspoň, že zůstaly karburátory, filtr, sání, svody. Už jsem se pustil do rozebírání a zjišťuju, že kastle není tak hrozná jak jsem si původně myslel. Ale je dost překopané a dostat ho do původního stavu bude záhul- jak časový, tak finanční. Dobrá zpráva - z archivu se podařilo zjistit původní barvu, kterou Géčko dostane. Původní barva je 8220 - červeň rubínová. Vždycky jsem chtěl červené EMBO, tak ho snad konečně budu mít.



V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.





3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)



19.6. Auto přivezeno z karosárny.



22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny



2016



11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.



14.7. Auto je nalakováno.



K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění



11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.



Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)



3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)



22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví



1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků



24.5. 2017 - hotová elektrika :-)



16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)

Petr98/MBG67 - komentáře:

13:17:57
22.01.2015
Bukaj
-> Petr98: A origo, nebo náhradu?4
13:14:33
22.01.2015
Petr98
Kdyztak mam novy syticovy navic.
11:33:16
22.01.2015
Bukaj
-> zralous: Takže už ode mne nepotřebuješ? Našel jsem jen jednu holou komoru bez trysek (na sytičovej karb), ten párek karbů, co jsem měl na mysli, byl v plovákovce tak zoxidovanej, že jsem je asi už vyhodil...
23:54:25
21.01.2015
zralous
-> Bukaj: -> Bukaj: alles klar6 naštěstí jednadvacítky doma záložní mám, tak se dostane i na litraMBX5
20:52:46
21.01.2015
Bukaj
-> zralous: Přesně tak.

V reálu byly ty karburátory značeny jinak - v šedesátých letech a začátkem sedmdesátých byly BSka značeny nápisem BS 32-XX, kde XX je velikost difuzoru (tedy nás zajímají BS 32-21 pro 1000MBG, MBX, BS 32-23 pro 1000MB a BS 32-24 pro jedenáctistovky. Případně ještě BS 32-25 a další speciálky). Tedy odlité značení neříkalo nic o vnitřnostech, ale pouze o komoře (difuzoru).

Pozdější produkce karburátorů Jikov byla značená kromě odlitým rozměrem difuzoru už i čtyřčíselným kódem, který byl vyražen na tělese BSka po sestavení a označoval konkrétní natryskování karburátoru. Toto značení se používalo jak pro výrobky k montáži v AZNP, tak pro náhradní díly na starší vozy (Octavia, 1202/3, MB apod).
19:42:35
21.01.2015
zralous
-> dragon_cb_cz: typová čísla, znamená to tedy ne označení karburátoru, ale jeho specifikace? Třeba tryskování atd?
19:13:02
21.01.2015
zralous
-> Petr98: -> dragon_cb_cz: Díky moc:)
06:26:38
20.01.2015
Petr98
-> Bukaj: ja jen projel fotos z karty a z rozdilu ptz jsem vedel, ze ty fotky tu nekde jsou 4
22:07:14
19.01.2015
Bukaj
-> Petr98: Jsi rychlejší - zrovna tohle jsem vyfotil a pak přijela návštěva a teď, když jsem opět sedl k počítači, už to tu je... 3
21:30:16
19.01.2015
Petr98
-> zralous: Dobová výroba, prodávána později jako ND
zvětšit Petr98/MBG67 - obrázek od Petr98 vložen 19.01.2015 21:30:16
21:24:40
19.01.2015
Petr98
-> zralous: Origo
zvětšit Petr98/MBG67 - obrázek od Petr98 vložen 19.01.2015 21:24:40
20:07:52
19.01.2015
Petr98
-> zralous: ano ale na karbcu musi byt jikov bs 32- 21. A nebo jeste nove oznaceni, ale to si ted nepamatuju. Kazdopadne dif 21
17:23:50
19.01.2015
dragon_cb_cz
-> zralous: 19 a 27 jsou "typoví čísla", 21 průměr difuzoru...
17:13:18
19.01.2015
zralous
Jaké tam máš označení na karburátorech? Katalog praví Bst-19 a BS-27, Já mám na MBG 2x BS-21..
09:18:30
15.01.2015
Petr98
-> Minott: abych ti pravdu rekl, nevim. Kamarad, co ma autoservis to pouziva hlavne na alu kola. Rozprasovacem nanese na kolo a za chvili oplachne. Rikal, ze se to da pouzit na vsechno. I treba na troubu doma nebo na drez. Jak mi rikal - neni to zadny koncentrat jako vsechny sracky, co jsou na trhu. Ani jsem mu pres ruce neprecetl, jak se to jmenuje. Je to nejaky neredeny srackol a fakt to funguje.
08:36:21
15.01.2015
Minott
s cim si to nakoniec vycistil??
20:13:52
14.01.2015
Jozka
-> Petr98: To vypadá dobře..
16:53:56
14.01.2015
Petr98
Spokojenost 6
zvětšit Petr98/MBG67 - obrázek od Petr98 vložen 14.01.2015 16:53:56
18:41:22
13.01.2015
Deacon
-> Petr98: Carlan vcelku pěkně funguje i když na to pustíš horkou vodu z kropáče 4
18:39:10
13.01.2015
Petr98
Pánové.... vím, že už to bylo na virtu milionkrát probíráno, něco jsem i našel, ale.... Čím nejlépe vyčistit blok? Zkoušel jsem dnes cif a není to špatné, ale celkem zdlouhavé. Vím z práce, že arva nefunguje. Napadlo mě polít to carlanem a ovapkovat. Jenomže vapku mám v opravně. Snadno přístupné plochy jsou celkem v klidu. Ale co ty ostatní? Nechci pískovat ani lakovat....
Extreme Tyres