Petr98/MBG67 Petr98/MBG67

komentáře | popis | fotky | Petr98 | 27.09.23 06:27 | 115x v oblíbených
Tak jsem si udělal radost a 13.2. 2011 jsem dovezl (doufám, že trošku raritní) MBGčko. Bylo vyrobené 10.8. 1967. Jelikož jich je poměrně málo, tak se budu snažit o oživení tohodle vraku. Aspoň, že zůstaly karburátory, filtr, sání, svody. Už jsem se pustil do rozebírání a zjišťuju, že kastle není tak hrozná jak jsem si původně myslel. Ale je dost překopané a dostat ho do původního stavu bude záhul- jak časový, tak finanční. Dobrá zpráva - z archivu se podařilo zjistit původní barvu, kterou Géčko dostane. Původní barva je 8220 - červeň rubínová. Vždycky jsem chtěl červené EMBO, tak ho snad konečně budu mít.



V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.





3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)



19.6. Auto přivezeno z karosárny.



22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny



2016



11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.



14.7. Auto je nalakováno.



K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění



11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.



Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)



3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)



22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví



1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků



24.5. 2017 - hotová elektrika :-)



16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)

Petr98/MBG67 - komentáře:

19:01:43
18.02.2013
Koblet
Koukám že máš ten předek ve stejném stavu jako já. Tak ať se dílo podaří.6
15:50:39
15.02.2013
Petr98
Podlaha a prahy jsou na aute. ted jde na radu plech nad nadrzi, a lemy dveri.
22:31:31
11.02.2013
Petr98
Tak, podlaha je na miste, zase tam jdu v patek, neco musim nafotit...
08:56:30
06.02.2013
Petr98
netusim, v kazdem pripade budu vrtat jak je to na mb. Sice se v miste der- vzadu pod nohami je podlaha mirne jina- me jako perfekcionalistu to sere, ale prekousnu to. :-)
08:18:54
06.02.2013
Bukaj
-> afro100: No, to zní logicky a věrohodně. Škodovky v těch prolisech akorát hnily, protože odtamtud jako první začal odpadávat plastizol, díky vibracím té chlopně a soli (vlhkosti), která se do škvíry dostala spodem...8
22:14:05
05.02.2013
afro100
-> Bukaj 04.02.13 08:46:53: som pocul, ze to vobec nesuvisi s vodou ako takou, ale aby pri vyrobe vytekala farba ..
15:16:32
04.02.2013
Petr98
Taky mi to provaril. Ale i treba nosnik k podlaze.. Vzdyt to uz ma byt hotove. A ne se s tim srat cely den. I tunel musel rozvrtat a bodovat k podlaze. No hruza...
15:12:43
04.02.2013
m8rinek
-> Petr98: Jo to je pravda, já to mam na nový podlaze uplně utržený a drží to jen vepředu... Tak ono se to tam stáhne šroubama skrz... Já si to vše provařil...
15:10:48
04.02.2013
Petr98
-> m8rinek: To jo, ale napr. zadni kapsy na savle drzely pouze na nosniku- prahu, k podlaze nebyly vubec pribodovane. A ja jsem si myslel, ze za komousu se tolik vsechno neojebavalo. Skoda, ze jsem to nenafotil.. 10
14:55:48
04.02.2013
m8rinek
-> Petr98: Ona i podlaha v autě není nic moc, tunel byl třeba bodovanej minibodama co 10cm....
14:51:11
04.02.2013
Petr98
Tak, podlaha je temer pripravena k montazi. Zbyva doladit jeste okoli kladky na rucku, trochu zkraslit plechy pod sedadla. Zajimave je, ze podlaha jako dil, je neskutecne ojebana. Drzi pohromade jen silou vule. Celou ji rozvrtaval a bodoval.
08:46:53
04.02.2013
Bukaj
-> Petr98: Přesně, nevím, k čemu tam ty prostřihy byly, když na podlaze byly překryté asfaltovými pásy - až do konce výroby 742/3...7
11:29:52
03.02.2013
Petr98
-> Bukaj: Prelom netusim. Jsem nechal ty díry pro vodu zavarit. To prene pasuje- jen to zahnout zpet. Ma 69ka- srpen 68 ma taky dirky v kazdem prolisu. Mozna to prislo ze stovkama... Nevim.. Ale rikal mi karosar, ze to bylo uplne na hovno. Ze tam pres ty diry byla jenom nalepena ipa... Tak jsem to nechal zavarit a budu vrtat...
20:35:31
02.02.2013
Bukaj
-> Petr98: Ta podlaha, cos kupoval, už má ten novější typ dovodňovacích děr v místech pod nohami cestujících, jako měly stovky a 105/120...

Netušíš, kdy byl přelom klasické MB podlahy (s dírkou v každém prolisu podlahy a gumovou záslepkou) a té kilí podlahy s proraženými otvory? Já na Levandulce mám ještě tu starou, tzn Ty bys jí měl mít též, ne?
11:45:06
02.02.2013
Petr98
Takže další pokroky v karosarině: Hotový díl pod nohami řidiče- držáky čepů spodních ramen. Dále konce podběhů u prahů- připravené k výměně prahů. A intenzivně se teď pracuje na předělání kompletní podlahy na starý typ- hlavně kladka na ruční brzdu, uchycení bowdenů vzadu v tunelu. Jinak je podlaha naprosto stejná. Fotky dodám...
16:00:56
28.01.2013
Luky
-> Petr98: pud sebezáchovy?! 47
15:58:37
28.01.2013
Petr98
Co tu sakra chybí??
zvětšit Petr98/MBG67 - obrázek od Petr98 vložen 28.01.2013 15:58:37
22:23:18
27.01.2013
Petr98
-> Bukaj: Jsem dle TP zadal jmeno do googlu A tam mi vyjelo jeho jmeno nekde z nejakeho zpravodaje jako jubilant v minulem roce. Tak jsem si rekl, ze treba zije, vzal jsem kamose a rozjeli jsme se tam.
18:09:34
27.01.2013
Bukaj
-> Petr98: Jak se dá majitel vypátrat? Ptal ses na adrese v TP? Také jsem o tom přemýšlel6
18:08:47
27.01.2013
Petr98
Dneska jsem si udělal výlet do Jimramova, kde by dle internetu stale mel bydlet prvni majitel meho mbgcka. Nakonec jsme se dopatrali, ze bydli v brne u dcery. Na jare tam jedu. Ale zije a to je dobre. Takze 450 km nebylo zbytecnych. Ma 86 let.
Extreme Tyres