
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si udělal radost a 13.2. 2011 jsem dovezl (doufám, že trošku raritní) MBGčko. Bylo vyrobené 10.8. 1967. Jelikož jich je poměrně málo, tak se budu snažit o oživení tohodle vraku. Aspoň, že zůstaly karburátory, filtr, sání, svody. Už jsem se pustil do rozebírání a zjišťuju, že kastle není tak hrozná jak jsem si původně myslel. Ale je dost překopané a dostat ho do původního stavu bude záhul- jak časový, tak finanční. Dobrá zpráva - z archivu se podařilo zjistit původní barvu, kterou Géčko dostane. Původní barva je 8220 - červeň rubínová. Vždycky jsem chtěl červené EMBO, tak ho snad konečně budu mít.
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
Petr98/MBG67 - komentáře:
-> Koblet: to mas pravdu, ale pak budu pět let žrát kořínky. 

-> Petr98: ale zase toho nového místa na sysláty až bude nová garáž hotová
Tam se toho vejde

-> dragon_cb_cz: až budu mít všechno třikrát, budu si myslet, že toho mám dost
a to nejde zaplatit, takže dost mít nikdy nebudu
navíc někdy v září budu přistavovat garáž, takže budu holý jak lípa a všechny práce na autech se zastaví.....


-> dragon_cb_cz: Podle týhle teorie by 14 dní starej rohlík musel stát dvacku..
. Jinak tě chápu.. a zkusím upřesnit - mě tohle "obchodování" mírně vadí v běžný inzerci, kdyby si tyhle lidi udělali e-shopy nebo krámek a nezahlcovali (poněkud zbaběle) aukro, neřekl bych ani ň..
-> Fifa: Řekl bych, že i tak poznám, už jen že výsledek bude dokonalejší originálu ..
. Ale pod naleštěnejma karburátorama to stejně nikoho ani nenapadne zkoumat a proč vyhazovat peníze za něco, co si umíš udělat sám, že?


-> Fifa: Řekl bych, že i tak poznám, už jen že výsledek bude dokonalejší originálu ..


-> Petr98: Jen se nedělej... třeba ty prahovky ti závidím těžce, já je sice mám, ale na jedné se mi podařilo uštípnout konec (takže končí u sloupku, ne až na lemu)
-> Jozka: Pokud dám plech pod černý lak tak jak to má být, těžko něco poznáš
Uvidíš, že až s tou sestavou skončím bude to k nepoznání. A hlavně mě to nebude koštovat 25 kolíků. -> dragon_cb_cz: Takovýmhle obchodníkům budiž chvála. Já mám ale zkušenosti s 80% vyčůránků hodně slušně řečeno. Zvlášť co jsem začal pátrat po věcech na Feldu(těch je celkem dost ale co si za ně jsou lidi schopný říct 


-> dragon_cb_cz: Já zas toho tolik nemám 

-> Jozka: Jasně, jenže ten zisk realizuješ jen na tom co prodáš a celou dobu to musíš někde skladovat (což stojí prachy) a doufat že ti to nikdo neukradne (což jak víme není úplně nemožný). Myslím si, že než překupníci cenu deformují víc všichni syslíci z virtu. Kdybychom dali dohromady zásoby třeba já, ty, Bukaj a Petr98, tak by to už by to asi taky bylo docela zajímavý....
-> Petr98: Mě bylo už o trochu víc..
-> Fifa: Nějakej vyhovující plech plně funkční se jistě vyrobit dá.. ale jak jsem onehdy viděl na plechu pod chladič, od originálního výlisku ho rozeznáš na první pohled.. ale zas svět na tom nestojí a nepadá, to je fakt..
-> dragon_cb_cz: Holt tržní hospodářství.. trhni co můžeš.. tak proč nemít zisk v tisících procent posléze.. stálo by za úvahu, jak moc to blokuje náběh druhovýroby, případně zkresluje její ceny.

-> Fifa: Nějakej vyhovující plech plně funkční se jistě vyrobit dá.. ale jak jsem onehdy viděl na plechu pod chladič, od originálního výlisku ho rozeznáš na první pohled.. ale zas svět na tom nestojí a nepadá, to je fakt..

-> dragon_cb_cz: Holt tržní hospodářství.. trhni co můžeš.. tak proč nemít zisk v tisících procent posléze.. stálo by za úvahu, jak moc to blokuje náběh druhovýroby, případně zkresluje její ceny.
-> Petr98: Tak hlavně s novejma karburátorama je cena ještě trochu někde jinde
-> Fifa: Za překupníky budeme jednou všichni rádi. Co myslíš že se stane, když se likviduje nějaká mototechna a žádnej překupník to nekoupí? Správně, letí to do šmelcu... Nebejt toho, že ty lidi jsou do toho ochotný uložit často docela brutální částky, tak by většina těch dílů skončila v peci.

-> Fifa: Za překupníky budeme jednou všichni rádi. Co myslíš že se stane, když se likviduje nějaká mototechna a žádnej překupník to nekoupí? Správně, letí to do šmelcu... Nebejt toho, že ty lidi jsou do toho ochotný uložit často docela brutální částky, tak by většina těch dílů skončila v peci.
Hmm, tak to ty karby asi neseženu. Zase úplně jsem se nezbláznil. Překupníky ze zásady nepodporuju a naprosto nenávidím. Plech po karby je to nejmenší, ten se dá vyrobit nejsnáz 

-> Jozka: v roce 95 nasi odstavili embo, co dostali od mojeho dedy. A koupili escorta. To mi bylo sedm 

-> Petr98: Pěkná cena.. mně připomněla, jak se mi 2 a půl litru zdálo kolem roku 1995 moc, neb chyběl plech pod karbama..
Jsem se dneska díval, za kolik se vydražil na aukru skoro kompletní vršek na motory MBX, MBG. A docela jsem byl v šoku, že to někdo koupil za 25000. Asi to prodám taky 

To byste fakt museli videt.... To nejde ani popsat, co to bylo za vrak...
-> Petr98: Tak 150 litrů dát u X-ka za karosérii (pořízení, vyvářka, díly..) a lak, to není vůbec žádnej problém - ale mělo by to podle toho taky vypadat, čili vzhled 1.A.. Pokud to někdo vyhodil za zfušovanou práci, tak bude mít problém.. teda jestli vůbec nekecal.
-> Koblet:

-> Koblet:


-> Petr98: Tak to je škoda. Takhle jsem v poslední době okukoval dvě eRka a všude podobné. Kastle na kaši ale všichni si myslí že to má cenu nového auta a ''jen se to stříkne a kapku vyvaří''. A když jim člověk vysvětlí že to znamená i udělat spodek, brzdy, interier, motor, nápravy apod a že je to akce za 100tis tak nevěří. Tak snad to vyjde příště. Já už to vzdal a pořídil si na zimní večery motorku abych se nenudil v garáži.

-> Koblet: na prd, chlap úplně pomyleny, vykládal jak dál 100000 za karosarinu, 50000 za lak. A to auto bylo na bliti! To jsem ještě neviděl. Byl to čerstvě namalovaný skelet, který u normálního člověka by přišel opět celý odstrojit a udělat znova, protože to byste museli opravdu vidět.... Že prej to prodá az to poskládá za půl milionu. Tak jsem se mu vysmál a jel jsem domů. To auto poskladane, nemůže normální člověk koupit. Jen ty papíry měly cenu nejspíš.....