CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série

Karoserie:
- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku
- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou

Podvozek:
- úzké nápravy nahrazeny M nápravami
- přední:
* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu
* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku
* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit
* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita
* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi
* odlehčené náboje s klasickou roztečí
* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *

- zadní:
* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton
* pružiny od Omareta na vrchy
* nastavování sbíhavosti alá m8
* tlumiče HP Sporting po repasi
* sbíhavost 2,2mm
* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů
* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům

Kola a pneumatiky:
- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu
- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13

Brzdy:
- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák
vlastní konstrukce
- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi
- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton
- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem

Motor 120LS:
Blok
- eM, plnoprůtok, litinová víka
- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem
- výměník voda - olej
- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej
- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR
- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele
- upravené šály pro mazání hlavních ložek
- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla

Klika
- 120, druhý brus
- odlehčený setrvák
- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda
- dynamicky vyváženo
- certalová řemenice

Písty
- 120LS, včetně vložek, nové

Ojnice
- nové Fa
- odlehčené, vyleštěné
- vyvážené

Vačka
- 280°, Krejbich

Zapalovaní
- Ignitech TCIP4
- rozdělovač BMM
- nová cívka Pal bez odporu

Hlava
- nová 120LS
- upravené ventily 34/30, 7mm dřík
- konické pružiny
- vodítka, gufera
- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině
- 1,2mm těsnění
- KP10,5/1
- velké kanály

Karburátor
- Weber 40 DCOE
- svod přes hlavu výroba p. Doupovec
- filtr K&N

Alternátor
- 35A
- po kompletní repasi, ložiska NTN C4
- dle možností odlehčen
- certalová řemenice s průměrem 90mm

- olej Q8 Formula 10W-50
- svíce NGK BPR7HS
- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování

Výfuk:
- 3-1 svod p. Hrcina
- nerez tlumič Burgess

Převodovka:
- uložena o 15mm níž
- po opravě a úpravě od Vrby
- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem
- SP 4.22
- Převodové poměry:
1° - 3,09 (série 3,80)
2° - 2,12
3° - 1,41
4° - 1,08
5° - 0,83
- rozpěrka mezi 3kou a 4kou
- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola
- startér 1kW z Fabie

Chlazení:
- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule
- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta

Exteriér:
- maska modelu 64
- upravené mřížky v zadních blatnících

Interiér:
- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra
- volant Momo Cavallino C36
- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor
- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu
- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou
- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím
- osvícení interiéru vybaveno stmívačem
- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá
- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku

více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .
první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat

Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013

Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint

První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

21:31:38
03.08.2014
mirecek.666
-> stika87 - Maschinenführer: no jelikož v autě bylo pekelně vedro tak ze začátku to bylo ledový, jinak jako vždy dobrý:-) díky
18:30:54
03.08.2014
stika87 - Maschinenführer
moc pekne to vypada :) jaka byla koupacka vcera na pastvinach ? :))
21:17:48
28.07.2014
Vojťas
-> mirecek.666: pěknéé
20:46:27
22.07.2014
mirecek.666
-> Fifa: už to tam mají:-)
22:10:57
21.07.2014
Fifa
Já se s nima vždycky dohodl a ceny byly příznivé. Řešili jsme i čeřínek, kdybych sehnal barvu tak by ho zvládali taky.
21:30:36
21.07.2014
Tomaso435
-> ochoda: je tam bud mladej nebo přímo majitel. pokud není odjetej tam tam je pořád... cena super. práce excelentní :)
-> mirecek.666: stačí cinknout , to je dobrej týpek ;)
21:20:13
21.07.2014
ochoda
-> Tomaso435: Já si myslim, že po domluvě se to tam bude dát hodit kdykoliv. Vždycky tam někdo je. (měl by být, teoreticky)
20:51:06
21.07.2014
mirecek.666
-> Tomaso435: to je dobré vědět:-)
20:41:56
21.07.2014
Tomaso435
-> Fifa: ....lze se domluvit. on tam je do večera
20:36:00
21.07.2014
Fifa
-> mirecek.666: Anebo BEFI Sítiny u Svatého Jiří. To nemáš daleko. Pískujou i lakujou a dobře. Jen otvíračka je od 7 do 15, což je pro pracujícího někdy oříšek.
20:10:56
21.07.2014
m8rinek
-> mirecek.666: Kuš, to foukni nějakym PURem a vyřešeno...
20:08:04
21.07.2014
mirecek.666
-> Milan 136: zdá se že bydlim na blbym konci vlasti, ale díky, jestli dojde na krajnost zavolám mu
20:06:12
21.07.2014
Milan 136
-> mirecek.666: skoda-virt.cz/cz/.../1364 8
20:05:47
21.07.2014
palinator
-> mirecek.666:
Jo
20:03:33
21.07.2014
mirecek.666
-> Milan 136: a odkud je? umí předtim pískovat?
20:02:24
21.07.2014
Milan 136
-> mirecek.666: johaning komaxituje
19:59:12
21.07.2014
mirecek.666
-> T: komax joo, jen lakovna kde mi to dělali, ted nějak nejde a o jiný nevim
19:57:43
21.07.2014
T
-> mirecek.666: :proč ? komax nee ?
19:54:57
21.07.2014
mirecek.666
tak máme svařeno. Troufám si říct že dobře, protože jsem to nedělal já:-) Jen ted nastal problém s lakovánim
17:39:44
21.07.2014
Milan 136
-> m8rinek: 3 jako když jsem já nalepil chrom znak
Extreme Tyres