CML / 1000MB CML / 1000MB

komentáře | popis | fotky | mirecek.666 | 21.07.24 19:42 | 302x v oblíbených
ŠKODA 1000MB rok výroby 1967 15ctá série

Karoserie:
- v původním stavu, vyztužena mezi uložením zadních tlumičů, převařena pedálová konzole z Š100, upraveno pro 5ti rychlostní převodovku
- původní šedomodrá barva ne moc dobře přestříkána na stávající červenou

Podvozek:
- úzké nápravy nahrazeny M nápravami
- přední:
* ovařená, vyztužená a částečně odlehčená nápravnice s rozpěrou v šedém alkytonu
* hřebenové řízení zatím bohužel bez ostrého pastorku
* trubková ramena od Wlada pro použití klasické pružiny a tlumiče s nastavitelným odklonem a zvětšeným záklonem v černém komaxitu, všechny silenbloky včetně svislých čepů Pemit
* stabilizátor 20mm ke spodním ramenům uchycen přes unibaly, ke karoserii tvrdými silentbloky od Pemita
* pružiny 80kN volná délka 200mm, tlumiče HP Sporting po repasi
* odlehčené náboje s klasickou roztečí
* odklon -3° , sbíhavost 0,7mm, záklon 9,5° *

- zadní:
* kyvadlová s vyztuženými podelnými rameny po kompletní GO v šedočerné kombinaci, povrchová úprava Alkyton
* pružiny od Omareta na vrchy
* nastavování sbíhavosti alá m8
* tlumiče HP Sporting po repasi
* sbíhavost 2,2mm
* převodovka uložena o 15mm níž na snížených silentblocích, kvůli zvětšení zadních odklonů
* příčka motoru vlastní výroby z Chrommolybdenu. Motor uložen o 15mm níž, rovněž kvůli zadním odklonům

Kola a pneumatiky:
- "pampelišky" z Fordu Capri kompletně předělané, ve zlatém komaxitu
- pneu YOKOHAMA ADVAN A048 185/60 R13 vpředu SOFT a vzadu MEDIUM. Jinak DUNLOP SP SPORT 2000 175/50 R13

Brzdy:
- místo originální konzole je použita konzole z Š100 s posilovačem ATE, brzdový válec ATE, odlehčené a předěláné pedály Š100, držák
vlastní konstrukce
- vpředu jednopístové třmeny ATE, chlazené kotouče BREMBO, destičky Ferodo DS Performance, brdová kapalina ATE 200 za inspiraci díky Marciusovi
- zadní kotoučové brzdy se třmeny z Š120, předělané kotouče FERODO z Š120, desky FERODO, unašeče a držáky třmenů vlastní výroby, omezovač brzdného účinku Tilton
- hydraulická ruční brzda zapojená do série se zadním okruhem

Motor 120LS:
Blok
- eM, plnoprůtok, litinová víka
- upravené mazání převodu rozdělovače se zvýšeným tlakem
- výměník voda - olej
- zapojen obtok čtvrtého válce z výměníku voda - olej
- odvětrání klikového klikové skříně dle MB či LR
- zvětšené kanály pro mazání hlavních ložisek klikové hřídele
- upravené šály pro mazání hlavních ložek
- ve víku rozvodů upraveny kanály pro odtok oleje od olejového čerpadla

Klika
- 120, druhý brus
- odlehčený setrvák
- 1,6přítlačák + origo lamela Škoda
- dynamicky vyváženo
- certalová řemenice

Písty
- 120LS, včetně vložek, nové

Ojnice
- nové Fa
- odlehčené, vyleštěné
- vyvážené

Vačka
- 280°, Krejbich

Zapalovaní
- Ignitech TCIP4
- rozdělovač BMM
- nová cívka Pal bez odporu

Hlava
- nová 120LS
- upravené ventily 34/30, 7mm dřík
- konické pružiny
- vodítka, gufera
- snížená o 1mm, ale probrán spalovák kvuli antidetonační štěrbině
- 1,2mm těsnění
- KP10,5/1
- velké kanály

Karburátor
- Weber 40 DCOE
- svod přes hlavu výroba p. Doupovec
- filtr K&N

Alternátor
- 35A
- po kompletní repasi, ložiska NTN C4
- dle možností odlehčen
- certalová řemenice s průměrem 90mm

- olej Q8 Formula 10W-50
- svíce NGK BPR7HS
- elektrické palivové čerpadlo řízené jednotkou zapalování

Výfuk:
- 3-1 svod p. Hrcina
- nerez tlumič Burgess

Převodovka:
- uložena o 15mm níž
- po opravě a úpravě od Vrby
- 5ti rychlostní z Š125 s dlouhou jedničkou se šikmým zubem
- SP 4.22
- Převodové poměry:
1° - 3,09 (série 3,80)
2° - 2,12
3° - 1,41
4° - 1,08
5° - 0,83
- rozpěrka mezi 3kou a 4kou
- nový pastorek na náhon tachometru pro 13ky kola
- startér 1kW z Fabie

Chlazení:
- chladič z eRka s měděnnými lamelami + velká řemenice a pětilistá vrtule
- upraven tunel před chladičem a vzduch přiváděn zespod auta

Exteriér:
- maska modelu 64
- upravené mřížky v zadních blatnících

Interiér:
- dobová skořepinová sedadla "Vajíčka" výroba p. Indra
- volant Momo Cavallino C36
- čtyřbodové 3" pásy Sandtler Sponsor
- Harness Bar vlastní výroby v černém polomatu
- kaplička přístrojů ze 120s s přídavným otačkoměrem VDO, tlakoměrem oleje a teploměrem oleje vše s chromovou obroučkou
- palubní deska v bíle barvě s červeno-černým koženkovým pošitím
- osvícení interiéru vybaveno stmívačem
- všechny budíky podsvíceny stejně jako původní přístrojovka - pouze bílá
- digitalní tachometru zabudovaný do původního popelníku

více info na www.skodateam.cz/---tisic --malych--bolesti--- .
první video
Š1000mb 1200ccm weber 40dcoe
, je co doladovat

Sprinty Pohofest 2013
Pohofest 2013

Sprinty Hundertgang 2013
Hundertgang 2013 - Sprint

První start s TCIP4
1200ccm, Weber, TCIP4

CML / 1000MB - komentáře:

19:20:33
25.11.2015
mirecek.666
-> Bukaj: no jelikož mám doma prd, a novejch věcí ještě mín, tak bych ti mohl nabídnout na výměnu peníze:-)
21:54:37
24.11.2015
Bukaj
-> mirecek.666: Něco nového na MB(G), nebo 130L, co ještě nemám skladem (případně mám v nedostatečném množství)4
21:16:03
24.11.2015
mirecek.666
-> Bukaj: co je pro tebe zajímavý?:-)
20:12:42
24.11.2015
Bukaj
-> mirecek.666: Tak nový díly do velikosti 50x50x50 cm nikdy nepřebejvaj...3
Ale všechny tyhle díly bych tu nové měl mít v několika kusech. Tak kdybys měl něco zajímavého na výměnu... ;-)
19:16:37
23.11.2015
mirecek.666
-> Bukaj: kdyby k těm dvěma byla i vzpěra, co patří k tomu pravýmu nezlobil bych se:-) Jestli ti přebejvaj nový díly, tak by taky nevadilo:-)
22:05:51
22.11.2015
Bukaj
-> mirecek.666: Něco bych vyhrabal, jestli Ti stačí jen ty dva na foto z Aukra. Sice mám přehled jenom o tom, kde mám nové, ale jeté by taktéž měly někde být. I příčka.
19:19:19
21.11.2015
mirecek.666
-> Bukaj: držáky motoru jako jsou tady aukro.cz/skoda-1000mb-100 -110r-nove-drzaky-motoru-o riginal-i5803932553.html a pak příčku motoru. Nový to bejt nemusí, ale musí to bejt dál použitelný a upravitelný. Takže povrchová koroze nevadí
17:36:35
21.11.2015
Bukaj
-> mirecek.666: Který přesně držáky máš na mysli? A nový, nebo jetý?
16:50:56
21.11.2015
mirecek.666
neměl by doma někdo navíc držáky motoru na 1000mb - 110r a klidně i motorovou příčku na škodovku? díky
21:03:08
27.10.2015
mirecek.666
-> sikula: to je dobře. Závada byla naštěstí banální:-) No na trati protože mám pomalejší auto, mám ze všech dost respekt. Ideální by bylo jen samý škodovky aspoň:-) Já si tvoje auto bohužel prohlídnul jen letmo:-(
upraveno 1x, naposled 27.10.2015 21:04:11
20:53:46
27.10.2015
sikula
-> mirecek.666: ja byl spokojen, videl jsem auto na zivo, na trati a tebe na zivo pracovat, jako mechanika, takze za me dobry4
20:46:43
27.10.2015
mirecek.666
-> sikula: no ono nebylo moc na co se koukat. Jedna jízda, kdy jsme se spíš seznamovali s tratí a pak jedno kolo než rupnul plyn. Troufám si říct, že akce žádná nebyla..
21:08:44
26.10.2015
sikula
Jsem rad, ze jsem konecne videl tve auto na zivo v Moste v akci.
19:32:05
15.10.2015
mirecek.666
-> sikula: -> havlik: díky:-)
18:32:10
15.10.2015
sikula
21:08:55
14.10.2015
havlik
-> mirecek.666: na té poslední fotce to vypadá suprově105
17:06:29
25.08.2015
mirecek.666
-> ochoda: tu původní mi sice krásně pochromovaly, ale přitom ji uplně zku.rvili. Mám doma dvě další, ale ještě nebyl čas a chut dát to pochromovat jinam
19:15:35
23.08.2015
ochoda
-> mirecek.666: Já šel jen asi 2x okolo, tak sem okoukl, poslintal a zase pozoroval eRka. 3 ...jen teda škoda tej lišty chromovej na přední kapotě jak je z jinýho modelu, ale to víš asi sám. =)
upraveno 1x, naposled 24.08.2015 09:21:41
18:22:39
23.08.2015
mirecek.666
-> ochoda: jo? já kolem toho nikoho moc neviděl. Jen nějakej starší pán si fotil nápravu. A díky:-)
17:27:30
23.08.2015
ochoda
Máš to fakt boží. V sobotu jsem na tim na náměstí v Mejtě slintal. 1
Extreme Tyres