skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vzpomínka na jedno auto od Pavla Totha
Škoda 1000 MB
-Popis úprav není úplný
-Auto mělo za sebou několik evolucí u původního majitele
-Jednou byl pán s tisícovkou u Sóla a nechal klíče v originální spínací skříňce.Kolem šel jeden policista který mu vytáhl klíče.Když se pán vracel k autu tak policista mával klíčema a říkal mu že neodjede a pán mu říkal že klíče si může strkat kam chce a že odjede
SPZ
-KTD 13-00
-4U8 1979
Popis zahrnuje všechny úpravy které udělal původní majitel
Exteriér
-Obroučky předních světel v barvě auta
-Přídavné světla Metalex,zadní strana paraboly v barvě auta,držáky světel v červené barvě,záslepky šroubů a matek
-Rampa na přídavné světla v červené barvě
-Směrovky přesunuty do nárazníku v barvě auta
-Lízátko pod nárazníkem ala 110R z laminátu vlastní výroby,na bocích lízátka znaky Kvasin
-Zavařené směrovky a okrasné znaky na předních blatníkách
-Upravená maska a přední kapota pro náporové chlazení,otvory zakryty tahokovem
-Na mřížce masky nastříkán bílej nápis ŠKODA
-Sportovní zámky přední kapoty
-Lišta přední a zadní kapoty v barvě auta
-Kufr rozdělen na dvě části z důvodu zástavby náporového chlazení
-V kufru přepážka na odvod horkého vzduchu z hliníkového plechu,na hraně přepážky gumové těsnění ze dveří
-Hrdlo nádrže přesunuto do kufru,kolem vyústění hrdla nádrže čtverec ze slzičkového plechu
-Rezerva v kufru
-Na předních blatnících jména posádky vozu
-Zrcátka Beskyd Sport,v zeleno černé kombinaci,vypodložené držáky zrcátek pro lepší štelování
-Samolepky log škoda na zrcátkách
-Světlo na střeše,držák světla v barvě auta
-Zelená clona s bílým nápisem ŠKODA MOTORSPORT na čelním skle,na spodní hraně clony bílý pruh
-Zelená clona s bílým nápisem ŠKODA 1000 MB na zadním skle, na spodní hraně clony bílý pruh
-Přítlaky na stěracích v černé barvě
-Tmavé folie na bočních sklech: Skla předních dveří 25% zatmavením
Trojúhelníky a skla zadních dveří 50% zatmavením
-Anténa na rádio a vysílačku
-Poziční světla z náklaďáku na C sloupku
-Upravená mřížka zadního čela černé barvy pro vsazení mlhovek
-Polepy na karoserii
-Po celé délce spodní hraně karosérie bílá linka
-Záclonky na zadním skle
-Zástěrky v předu a v zadu
-Vnitřní strana zadní kapoty v červeno hnědé barvě a loga firem
Na předních dveřích loga firem:
-SPARCO
-FEREDO
-CASTROL
-BARUM
-BENZINA
-MOGUL
Na vnitřní straně zadní kapoty loga firem:
-NKG
-MOGUL
-SPIDAN
-ARAL
-BARUM
-SACHS
-PIRELLI
-ŠKODA
Bíle olemované místa na karosérii:
-Otvory v předním nárazníku
-Otvor v masce pro náporové chlazení
-Uchycení rampy na přídavná světla na masce
-Otvory na odvod tepla z kufru na přední kapotě
V černé barvě:
-Lišty na blatnících
-Ramínka stěračů
-Kliky dveří
-Lišty žlábků
-Mřížky zadních blatníků
-Panty zadní kapoty
Interiér
Palubní deska
-Upravená palubní deska potažená černou koženkou
-Budíky ze 120 GLS
-Bílé polepy budíků vlastní výroby (tak postupem výroby mě dostal)
-Červené podsvícení budíků vlastní výroby
-Červené ručičky budíků
-Indikace zařazeného převodového stupně vyrobená na zakázku umístěná nad rychloměrem a otáčkoměrem
-Na levé straně palubky půlka lukasu ze 120 na ovládání směrovek
-Na levé straně pod palubní deskou spínače
-V pravém rohu výdech topení ze 120
-Vysílačka naproti spolu jezdcovi
-Držák přídavných budíků na palubní desce
Přídavné budíky umístěné v držáku na budíky:
-Teplota oleje
-Tlak oleje
-Ampérmetr
Středový panel
-Vlastní výroba-několikátá evoluce,
-potažen černou koženkou
10 Kontrolek z LIAZ/Karosa:
-Světla
-Dálkové světla
-Přídavné dálkové světla
-Zadní mlhovky
-Varovná světla
-Dobíjení
-Benzín
-Mazání
-Ruční brzda
-Držák přídavných budíků na palubní desce
Přepínače ze Škodovky:
-Světla
-Mlhovky
-Ventilátor topení
-Ruční spínač ventilátoru chlazení
-Varovná světla
-Cyklovač
-Zapalovač na středovém panelu
-Startování bylo přemístěno na středový panel
-Odstraněné táhla u originálního topení a nahrazeno plynovým lankem na ovládání poloh topení zap./vyp,lanko vyvedené na středovém panelu na straně spolujezdce
-Rádio
Středový tunel:
-Ala Škoda 120S vlastní výroby
-Upravená kulisa řazení pro zástavbu indikace zařazeného převodového stupně
-Tyč řazení z hliníku vlastní výroby
-Rukojeť řadící páky
-Manžeta řadící páky z černé kůže vlastní výroby
-Černá stropnice
-Paromatické vnitřní zrcátko z NDR
-Na stropě ovládání střešního světla
-Malé vnitřní zpětné zrcátko umístěné na A sloupu řidiče
-Sportovní volant,žlutý pluh na volantu kvůli určení správné polohy volantu
-Volantová tyč ze 120,později jí vyměnil za originální
-Kryty volantové tyče vlastní výroby
-Spínací skříňka ponechána jako falešné startování
-Nerezové lišty vnitřních prahů
-Zelená podlaha v interiéru
-Hasičák umístěn na levém předním podběhu
-Sportovní sedačky (Řidičova sedačka SPARCO,kterou hodnotí jako velmi nepohodlnou. Která měla trubkový rám,tak že když si do ní sedl tak ho držel potah sedačky,raději by volil celo laminátovou ale ta byla v jiné cenové relaci. Spolujezdcova sedačka byla také sportovní ale výrobce nezmám)
-Madla dveří ze 120
-Tapicírunky dveří vlastní výroby
-Zadní sedačky ze 110R
-Potah zadních sedaček zelené barvy
-V zadu přidané druhé topení
-Záclonky zadního skla
-Reproduktory na platě
Podvozek
-Přední náprava ze 130
-Šnek osazen dlohými tyčkami
-Zkrácené originální pružiny na zakázku
-Originální tlumiče
-Táhlo řazení upravené na přímé řazení
Kola
-1)Loukotě s podložkami
-2)Mangels 7x14 s roztečí 4x130,límce v bílé barvě,středy v zelené barvě a středové pokličky v bílé barvě s logem škoda
-Zelené poklice při prodeji
Pneu
-Pneu GOODYEAR ULTRA GRIP 4 185/60
Motor
-Hnědý motorový prostor
-Originální motor
-Vyleštěné kanálky
-Kompletně upraven
-Výfuk vlastní výroby Burges(několikátá verze výfuku)
-Expanzní nádržka ze 120 přichycená na místě původního chladiče
-Víčko originální expanzní nádržky ze staré felicie
-Alu víko ventilů v bílé barvě
-Kladka plynového lanka u karburátoru
-Víčko vodní pumpy v červené barvě
-Řemenice v červené barvě
-Držák alternátoru v červené barvě
-Řemenice alternátoru v modré barvě
-Odvětrání klikové skříně a víka ventilů
-Nádobka na odlučování oleje na levé straně
-Kryt z tahokovu na místě bývalého chladiče motoru
-Filtr box ze 120 v modro žluté barvě
-Na filtr boxu nalepen plastový nápis ŠKODA z Favorita
-Víčko pro nalívání oleje v červené barvě
-Hlava motoru v černé barvě
Převodovka
-původní 4q
Celkově navštívené tyto srazy
-Mělník 2000
-Běšiny Podzim 2002
-Štílec 2003
-Tuning Párty 2003 Hradec Králové
-Doksy Jaro 2006
-Doksy Podzim 2006
-Doksy Podzim 2007
-Doksy Jaro 2008
-Tuning Pigs Weekend 2008
Umístění
-42.místo v soutěži o nejhezčí vůz srazu Běšiny Podzim 2002
Poděkování za fotky
-Pavel Toth
-Karel Šlapák
-hany
-dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-Maja
-Lůďa
- www.skoda-virt.cz
- www.skodateam.cz
- www.skoda.panda.cz
- www.skoda110r.cz
- www.rapidity.cz
- www.tuning.cz
- www.tuningscene.cz
- www.turbodevils.cz
- www.czechtuning.cz
- www.tuning-doksy.cz
- www.autordomfoto.net
- www.combo.nolimit.cz
Video
Odkaz na další auto
skoda-virt.cz/cz/.../6083 -130-gl-lr
Škoda 1000 MB
-Popis úprav není úplný
-Auto mělo za sebou několik evolucí u původního majitele
-Jednou byl pán s tisícovkou u Sóla a nechal klíče v originální spínací skříňce.Kolem šel jeden policista který mu vytáhl klíče.Když se pán vracel k autu tak policista mával klíčema a říkal mu že neodjede a pán mu říkal že klíče si může strkat kam chce a že odjede
SPZ
-KTD 13-00
-4U8 1979
Popis zahrnuje všechny úpravy které udělal původní majitel
Exteriér
-Obroučky předních světel v barvě auta
-Přídavné světla Metalex,zadní strana paraboly v barvě auta,držáky světel v červené barvě,záslepky šroubů a matek
-Rampa na přídavné světla v červené barvě
-Směrovky přesunuty do nárazníku v barvě auta
-Lízátko pod nárazníkem ala 110R z laminátu vlastní výroby,na bocích lízátka znaky Kvasin
-Zavařené směrovky a okrasné znaky na předních blatníkách
-Upravená maska a přední kapota pro náporové chlazení,otvory zakryty tahokovem
-Na mřížce masky nastříkán bílej nápis ŠKODA
-Sportovní zámky přední kapoty
-Lišta přední a zadní kapoty v barvě auta
-Kufr rozdělen na dvě části z důvodu zástavby náporového chlazení
-V kufru přepážka na odvod horkého vzduchu z hliníkového plechu,na hraně přepážky gumové těsnění ze dveří
-Hrdlo nádrže přesunuto do kufru,kolem vyústění hrdla nádrže čtverec ze slzičkového plechu
-Rezerva v kufru
-Na předních blatnících jména posádky vozu
-Zrcátka Beskyd Sport,v zeleno černé kombinaci,vypodložené držáky zrcátek pro lepší štelování
-Samolepky log škoda na zrcátkách
-Světlo na střeše,držák světla v barvě auta
-Zelená clona s bílým nápisem ŠKODA MOTORSPORT na čelním skle,na spodní hraně clony bílý pruh
-Zelená clona s bílým nápisem ŠKODA 1000 MB na zadním skle, na spodní hraně clony bílý pruh
-Přítlaky na stěracích v černé barvě
-Tmavé folie na bočních sklech: Skla předních dveří 25% zatmavením
Trojúhelníky a skla zadních dveří 50% zatmavením
-Anténa na rádio a vysílačku
-Poziční světla z náklaďáku na C sloupku
-Upravená mřížka zadního čela černé barvy pro vsazení mlhovek
-Polepy na karoserii
-Po celé délce spodní hraně karosérie bílá linka
-Záclonky na zadním skle
-Zástěrky v předu a v zadu
-Vnitřní strana zadní kapoty v červeno hnědé barvě a loga firem
Na předních dveřích loga firem:
-SPARCO
-FEREDO
-CASTROL
-BARUM
-BENZINA
-MOGUL
Na vnitřní straně zadní kapoty loga firem:
-NKG
-MOGUL
-SPIDAN
-ARAL
-BARUM
-SACHS
-PIRELLI
-ŠKODA
Bíle olemované místa na karosérii:
-Otvory v předním nárazníku
-Otvor v masce pro náporové chlazení
-Uchycení rampy na přídavná světla na masce
-Otvory na odvod tepla z kufru na přední kapotě
V černé barvě:
-Lišty na blatnících
-Ramínka stěračů
-Kliky dveří
-Lišty žlábků
-Mřížky zadních blatníků
-Panty zadní kapoty
Interiér
Palubní deska
-Upravená palubní deska potažená černou koženkou
-Budíky ze 120 GLS
-Bílé polepy budíků vlastní výroby (tak postupem výroby mě dostal)
-Červené podsvícení budíků vlastní výroby
-Červené ručičky budíků
-Indikace zařazeného převodového stupně vyrobená na zakázku umístěná nad rychloměrem a otáčkoměrem
-Na levé straně palubky půlka lukasu ze 120 na ovládání směrovek
-Na levé straně pod palubní deskou spínače
-V pravém rohu výdech topení ze 120
-Vysílačka naproti spolu jezdcovi
-Držák přídavných budíků na palubní desce
Přídavné budíky umístěné v držáku na budíky:
-Teplota oleje
-Tlak oleje
-Ampérmetr
Středový panel
-Vlastní výroba-několikátá evoluce,
-potažen černou koženkou
10 Kontrolek z LIAZ/Karosa:
-Světla
-Dálkové světla
-Přídavné dálkové světla
-Zadní mlhovky
-Varovná světla
-Dobíjení
-Benzín
-Mazání
-Ruční brzda
-Držák přídavných budíků na palubní desce
Přepínače ze Škodovky:
-Světla
-Mlhovky
-Ventilátor topení
-Ruční spínač ventilátoru chlazení
-Varovná světla
-Cyklovač
-Zapalovač na středovém panelu
-Startování bylo přemístěno na středový panel
-Odstraněné táhla u originálního topení a nahrazeno plynovým lankem na ovládání poloh topení zap./vyp,lanko vyvedené na středovém panelu na straně spolujezdce
-Rádio
Středový tunel:
-Ala Škoda 120S vlastní výroby
-Upravená kulisa řazení pro zástavbu indikace zařazeného převodového stupně
-Tyč řazení z hliníku vlastní výroby
-Rukojeť řadící páky
-Manžeta řadící páky z černé kůže vlastní výroby
-Černá stropnice
-Paromatické vnitřní zrcátko z NDR
-Na stropě ovládání střešního světla
-Malé vnitřní zpětné zrcátko umístěné na A sloupu řidiče
-Sportovní volant,žlutý pluh na volantu kvůli určení správné polohy volantu
-Volantová tyč ze 120,později jí vyměnil za originální
-Kryty volantové tyče vlastní výroby
-Spínací skříňka ponechána jako falešné startování
-Nerezové lišty vnitřních prahů
-Zelená podlaha v interiéru
-Hasičák umístěn na levém předním podběhu
-Sportovní sedačky (Řidičova sedačka SPARCO,kterou hodnotí jako velmi nepohodlnou. Která měla trubkový rám,tak že když si do ní sedl tak ho držel potah sedačky,raději by volil celo laminátovou ale ta byla v jiné cenové relaci. Spolujezdcova sedačka byla také sportovní ale výrobce nezmám)
-Madla dveří ze 120
-Tapicírunky dveří vlastní výroby
-Zadní sedačky ze 110R
-Potah zadních sedaček zelené barvy
-V zadu přidané druhé topení
-Záclonky zadního skla
-Reproduktory na platě
Podvozek
-Přední náprava ze 130
-Šnek osazen dlohými tyčkami
-Zkrácené originální pružiny na zakázku
-Originální tlumiče
-Táhlo řazení upravené na přímé řazení
Kola
-1)Loukotě s podložkami
-2)Mangels 7x14 s roztečí 4x130,límce v bílé barvě,středy v zelené barvě a středové pokličky v bílé barvě s logem škoda
-Zelené poklice při prodeji
Pneu
-Pneu GOODYEAR ULTRA GRIP 4 185/60
Motor
-Hnědý motorový prostor
-Originální motor
-Vyleštěné kanálky
-Kompletně upraven
-Výfuk vlastní výroby Burges(několikátá verze výfuku)
-Expanzní nádržka ze 120 přichycená na místě původního chladiče
-Víčko originální expanzní nádržky ze staré felicie
-Alu víko ventilů v bílé barvě
-Kladka plynového lanka u karburátoru
-Víčko vodní pumpy v červené barvě
-Řemenice v červené barvě
-Držák alternátoru v červené barvě
-Řemenice alternátoru v modré barvě
-Odvětrání klikové skříně a víka ventilů
-Nádobka na odlučování oleje na levé straně
-Kryt z tahokovu na místě bývalého chladiče motoru
-Filtr box ze 120 v modro žluté barvě
-Na filtr boxu nalepen plastový nápis ŠKODA z Favorita
-Víčko pro nalívání oleje v červené barvě
-Hlava motoru v černé barvě
Převodovka
-původní 4q
Celkově navštívené tyto srazy
-Mělník 2000
-Běšiny Podzim 2002
-Štílec 2003
-Tuning Párty 2003 Hradec Králové
-Doksy Jaro 2006
-Doksy Podzim 2006
-Doksy Podzim 2007
-Doksy Jaro 2008
-Tuning Pigs Weekend 2008
Umístění
-42.místo v soutěži o nejhezčí vůz srazu Běšiny Podzim 2002
Poděkování za fotky
-Pavel Toth
-Karel Šlapák
-hany
-dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-Maja
-Lůďa
- www.skoda-virt.cz
- www.skodateam.cz
- www.skoda.panda.cz
- www.skoda110r.cz
- www.rapidity.cz
- www.tuning.cz
- www.tuningscene.cz
- www.turbodevils.cz
- www.czechtuning.cz
- www.tuning-doksy.cz
- www.autordomfoto.net
- www.combo.nolimit.cz
Video
Odkaz na další auto
skoda-virt.cz/cz/.../6083 -130-gl-lr