skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Embéčko rv.1968, 17. série. jeden z posledních modelů s úzkým sloupkem.
Koupil jsem ho letos v květnu, původně jsem si představoval drobné vyvaření a opravy, časem jsem musel změnit názor :)
Originální barva je studená bílá. Na ní je tmavě zelený lak (matný nebo co), pravděpodobně přestříkané po bouračce. A celé auto je velmi zhruba natřeno zase hrubou vrstvou bílé barvy, spíš to fakt vypadá jako natřené štětcem aby se zakryly díry :(
Ad bouračka - to jsem zjistil, až mě doma upozornili na to že podlážka kufru je přibodovaná - toho jsem si nevšiml a ani jsem se na to při koupi neptal, nenapadlo mě to :( Není to ale nic hrozného, asi jen lehce trefil značku takže prostřední díly jsou vepředu měněny. Jediný očividný pozůstatek je pod předním oknem, kam náraz přenesly panty kapoty a dostalo to tam takový zvláštní úhel. Jak budu u auta tak to nafotím.
Teď je aktuálně auto na chalupě pod střechou, na autě zůstaly jen skla a nápravy. Obě půjdou brzy ven a odvezu si je domů do garáže, kde na nich můžu dělat. Momentálně čistím ventilátor chladiče, topení a taky ten černý ventilátor u sání. Celý motor je pokrytý tak 4mm vrstvou mastné špíny... bleee
Do budoucna se chci dostat do originálního stavu, jediné rozpaky mám ze stříbrných ráfků kol (nevěděl jsem, že 17. série je měla stříbrné) a taky zvažuju dvouokruhové brzdy (bezpečnost především :) )
Ale to už je hoodně dopředu :)
12.5.2010 Na autě se průběžně (pomalu) pracuje, sehnal jsem nápravnici, rozebral zadní i přední nápravu. Zasekl jsem se na vytažení poloosy z jedné nohavice a taky s barvou. Nádrž a nějaké plechy jsou očištěné a natřené syntetikou, bohužel svrchní barva to celé zkazila takže znova obrousit a zkusit to jinak :(
Zkoušel jsem rozchodit startér a motorek ventilátoru ale nejedou.
Btw, konec nápravnice, ten půloblouk nad silentblokem komplet zreznul a tak ho původní majitel zacpal dvěmi velkými kameny!! a zatmelil. brrr.
6.7.2010 Nahrál jsem nějaké nové fotky. Sehnal jsem od Pulina další (teď už dobrou) nápravnici a Gejzír. První várku dílů mám nachystanou na pískování a čekám sadu na GO motoru. Usilovně sháním díly, v mototechně si ze mně asi dělají srandu (trvdili že nemají vlbec nic :))
Jediné rozpaky mám stále z barvy (pragoprimer 2-3 vrstvy a na to dvě vrsty Unimatu. Někdy je barva dobrá, jindy je trochu měkčí a jde do ní slabě rýpat nehtem. Tož nevím jestli je to dobře, rád bych nápravnici a nohavice natřel pořádně..
13.9 2010 Horní ramena a drobnosti natřené, poloosy taky. Nápravnice v základu, sehnán origo rozdělovač (díky dobré radě Pavla P). Taky nové poklice.
20.9.2010 Koupil jsem knížku "Montážní a kontrolní pomůcky pro Š100 a Š1000MB", motorek ventilátoru (a zjistil jsem že chyba je nejspíš v baterce) a hlavně nový LP podběh na Š100. Uvídíme co s tím. Nápravnice natřená, třeba dodělat uchycení čepů ramen (na 2 jsem zapomněl) a plechy silentbloku příčky motoru. Zadní štíty brzd natřeny šedou. Rozebírám přední kola, nemůžu ani za nic vyrazit řídící tyče..
23.2. 2011 Sešly se mi tři nákupy:
1-Dva nové a dva jeté svisláky, nějaké ty pouzdra, bowdeny, nějaké tlumiče, hadice, blinkry, plasty na oktávku, orezlé paraboly a hromadu nových destiček,,
2- Hrnce a rámečky světel
3-Asi 150kg věcí z kila - převodovka, náboj, svislák, bubny a kotouče, mlhovky, karbec, čepy ramen a hromada dalších věcí, dost z toho je ze stovky a budu se toho zbavovat. Nové fotky jsou v galerii 1000mb2. Kdo by měl o něco zájem pište
7.3 2011 Nové prahy a výztuhy
13.3 2011 Vydařená rodinná oslava narozenin - druhý den jsem si odvezl cívky, pakny, gumičky a dva spojkové talíře a hlavně dva krásné plecháče.
4.4.2011 Nákup auta na díly nevyšel tak alespoň to co z něho zůstalo. Mimo jiné céčka, karbec, termosytič..
8.4-2011 Den vítězství. Sehnal jsem dva motorky stěračů v docela pěkném balení :)
========================= ================
Udělal jsem galerii s fotkama, kam jich můžu dát trochu víc:
není to rajče, já jsem s tímhle systémem už zvyklý takže proto. Postupně budu doplňovat.
krupp.ic.cz/1000mb1
krupp.ic.cz/1000mb2
========================= ================
Koupil jsem ho letos v květnu, původně jsem si představoval drobné vyvaření a opravy, časem jsem musel změnit názor :)
Originální barva je studená bílá. Na ní je tmavě zelený lak (matný nebo co), pravděpodobně přestříkané po bouračce. A celé auto je velmi zhruba natřeno zase hrubou vrstvou bílé barvy, spíš to fakt vypadá jako natřené štětcem aby se zakryly díry :(
Ad bouračka - to jsem zjistil, až mě doma upozornili na to že podlážka kufru je přibodovaná - toho jsem si nevšiml a ani jsem se na to při koupi neptal, nenapadlo mě to :( Není to ale nic hrozného, asi jen lehce trefil značku takže prostřední díly jsou vepředu měněny. Jediný očividný pozůstatek je pod předním oknem, kam náraz přenesly panty kapoty a dostalo to tam takový zvláštní úhel. Jak budu u auta tak to nafotím.
Teď je aktuálně auto na chalupě pod střechou, na autě zůstaly jen skla a nápravy. Obě půjdou brzy ven a odvezu si je domů do garáže, kde na nich můžu dělat. Momentálně čistím ventilátor chladiče, topení a taky ten černý ventilátor u sání. Celý motor je pokrytý tak 4mm vrstvou mastné špíny... bleee
Do budoucna se chci dostat do originálního stavu, jediné rozpaky mám ze stříbrných ráfků kol (nevěděl jsem, že 17. série je měla stříbrné) a taky zvažuju dvouokruhové brzdy (bezpečnost především :) )
Ale to už je hoodně dopředu :)
12.5.2010 Na autě se průběžně (pomalu) pracuje, sehnal jsem nápravnici, rozebral zadní i přední nápravu. Zasekl jsem se na vytažení poloosy z jedné nohavice a taky s barvou. Nádrž a nějaké plechy jsou očištěné a natřené syntetikou, bohužel svrchní barva to celé zkazila takže znova obrousit a zkusit to jinak :(
Zkoušel jsem rozchodit startér a motorek ventilátoru ale nejedou.
Btw, konec nápravnice, ten půloblouk nad silentblokem komplet zreznul a tak ho původní majitel zacpal dvěmi velkými kameny!! a zatmelil. brrr.
6.7.2010 Nahrál jsem nějaké nové fotky. Sehnal jsem od Pulina další (teď už dobrou) nápravnici a Gejzír. První várku dílů mám nachystanou na pískování a čekám sadu na GO motoru. Usilovně sháním díly, v mototechně si ze mně asi dělají srandu (trvdili že nemají vlbec nic :))
Jediné rozpaky mám stále z barvy (pragoprimer 2-3 vrstvy a na to dvě vrsty Unimatu. Někdy je barva dobrá, jindy je trochu měkčí a jde do ní slabě rýpat nehtem. Tož nevím jestli je to dobře, rád bych nápravnici a nohavice natřel pořádně..
13.9 2010 Horní ramena a drobnosti natřené, poloosy taky. Nápravnice v základu, sehnán origo rozdělovač (díky dobré radě Pavla P). Taky nové poklice.
20.9.2010 Koupil jsem knížku "Montážní a kontrolní pomůcky pro Š100 a Š1000MB", motorek ventilátoru (a zjistil jsem že chyba je nejspíš v baterce) a hlavně nový LP podběh na Š100. Uvídíme co s tím. Nápravnice natřená, třeba dodělat uchycení čepů ramen (na 2 jsem zapomněl) a plechy silentbloku příčky motoru. Zadní štíty brzd natřeny šedou. Rozebírám přední kola, nemůžu ani za nic vyrazit řídící tyče..
23.2. 2011 Sešly se mi tři nákupy:
1-Dva nové a dva jeté svisláky, nějaké ty pouzdra, bowdeny, nějaké tlumiče, hadice, blinkry, plasty na oktávku, orezlé paraboly a hromadu nových destiček,,
2- Hrnce a rámečky světel
3-Asi 150kg věcí z kila - převodovka, náboj, svislák, bubny a kotouče, mlhovky, karbec, čepy ramen a hromada dalších věcí, dost z toho je ze stovky a budu se toho zbavovat. Nové fotky jsou v galerii 1000mb2. Kdo by měl o něco zájem pište
7.3 2011 Nové prahy a výztuhy
13.3 2011 Vydařená rodinná oslava narozenin - druhý den jsem si odvezl cívky, pakny, gumičky a dva spojkové talíře a hlavně dva krásné plecháče.
4.4.2011 Nákup auta na díly nevyšel tak alespoň to co z něho zůstalo. Mimo jiné céčka, karbec, termosytič..
8.4-2011 Den vítězství. Sehnal jsem dva motorky stěračů v docela pěkném balení :)
========================= ================
Udělal jsem galerii s fotkama, kam jich můžu dát trochu víc:
není to rajče, já jsem s tímhle systémem už zvyklý takže proto. Postupně budu doplňovat.
krupp.ic.cz/1000mb1
krupp.ic.cz/1000mb2
========================= ================
Krupp/1000MB - komentáře:
20:04:55
04.04.2011
04.04.2011
Krupp
Nákup. Kromě normálního haraburdí jako jsou konzoly řazení, cívky, gumičky a tak jsem sehnal céčka na široký úsměv, šály, jednu převodku a jeden "nový" šnek, páku řízení s mazničkou, clony a ty červené pozičky nebo co to je.. je to ze skla :) jo a hlavně TERMOSYTIČ :)))
20:07:32
15.03.2011
15.03.2011
Krupp
Tak se zastav a udelas si u mne generalku :))
19:43:33
15.03.2011
15.03.2011
j_j
-> Krupp: já si asi pořídim ne léto kilo a pojedu s ním na Slovensko do Tater :)
19:40:32
15.03.2011
15.03.2011
Krupp
pěkný to jo, ale většinou na kilo a ne na litra :( mám asi 9 jetých cívek a tři nebo 4 nové bovdeny ručky na kilo :) budu se toho muset pomalu zbavovat
16:16:12
15.03.2011
15.03.2011
j_j
pěkný věci...chválím tě
21:14:04
09.11.2010
09.11.2010
Krupp
23:05:35
26.07.2010
26.07.2010
Edisek
No koukám taky práce jak na kostele Ale určitě to stojí za to
20:17:35
18.06.2010
18.06.2010
Krupp
Nahrál bych, ale není co :( Doteď jsem natřel akorát pár plechů podvozku, tyč řízení, dávám do kupy převodku řízení a nádrž. Tu jsem musel kvůli barvě dvakrát obrousit a znovu natřít, pak mi začalo fest téct do garáže a následný vlhký skleník uspíšil dílo zkázy :(
Natírám zatím obyč. syntetikou, ale mám furt pocit že to není ono (málo tvrdá). Doporučili mi nějakou dvousložkovou ale té se zase bojím. Jak bude něco alespoň trochu vidět, fotky udělám. Aspoň že škola je prozatím z krku :)
Natírám zatím obyč. syntetikou, ale mám furt pocit že to není ono (málo tvrdá). Doporučili mi nějakou dvousložkovou ale té se zase bojím. Jak bude něco alespoň trochu vidět, fotky udělám. Aspoň že škola je prozatím z krku :)
17:57:03
03.06.2010
03.06.2010
rubigall
Pridaj nejaké nové foto nech sa aj mi potešíme ako ti to ide
14:55:20
14.09.2009
14.09.2009
Jozka
No na zadních dveřích ten protikus vidět není, tak tam nejspíš budeš mít to správný - viz: skoda-virt.cz/cz/.../. Ten plast profil je svině, hlavně u negarážovanejch aut- žloutne, tvrdne a pak rád praská, resp. rozpadá se na kusy. Manipulovat s ním je dobrý při nejméně 20ti Celsiusech..
19:00:28
07.09.2009
07.09.2009
Krupp
Jožka: No abych se přiznal tak daleko jsem zase ty těsnění nestudoval, takže ani nevím co tam bylo. Hodil jsem to všechno do kýblu kde mám gumové díly a tím to skončilo :) Ale dík za info, na chalupě na to mrknu.
Bílá lemovka? Ta tvrdá? Co s ní může být špatného? Tu jsem plánoval akorát pořádně vydrhnout a vrátit zpět, ta se snad nedá jen tak zničit...
Bílá lemovka? Ta tvrdá? Co s ní může být špatného? Tu jsem plánoval akorát pořádně vydrhnout a vrátit zpět, ta se snad nedá jen tak zničit...
09:49:23
07.09.2009
07.09.2009
Jozka
Jo - těsnění jsou pochopitelně záměnné, akorát na P dveřích chybí držáčky vnějších částí, takže se shrnou a do auta teče. Ani ta bílá lemovka není stejná, ale s tou problém snad nebude..
09:46:24
07.09.2009
07.09.2009
Jozka
-> Krupp: K těm těsněním dveří - mám dojem, že budeš mít stejný problém jako já, protože do 17. série patří jednodílné těsnění podivného ježatého průřezu - poslední evoluce před Pirelli profilem, které ještě vloni Mr. Svoboda nedodával.. Měl jen dvojdílné v podstatě obdélníkové profily na předchozí modely - ty vede i Pragos.cz.
18:27:30
06.09.2009
06.09.2009
Krupp
No záleží... třeba pod blatníky to asi vem čert, jestli budou staré v trochu použitelném stavu tak bych je tam asi nechal, ale třeba do dveří nebo do kufru určitě přijdou nové.