Krupp/1000MB Krupp/1000MB

komentáře | popis | fotky | Krupp | 08.05.11 20:42 | 10x v oblíbených
Embéčko rv.1968, 17. série. jeden z posledních modelů s úzkým sloupkem.

Koupil jsem ho letos v květnu, původně jsem si představoval drobné vyvaření a opravy, časem jsem musel změnit názor :)



Originální barva je studená bílá. Na ní je tmavě zelený lak (matný nebo co), pravděpodobně přestříkané po bouračce. A celé auto je velmi zhruba natřeno zase hrubou vrstvou bílé barvy, spíš to fakt vypadá jako natřené štětcem aby se zakryly díry :(

Ad bouračka - to jsem zjistil, až mě doma upozornili na to že podlážka kufru je přibodovaná - toho jsem si nevšiml a ani jsem se na to při koupi neptal, nenapadlo mě to :( Není to ale nic hrozného, asi jen lehce trefil značku takže prostřední díly jsou vepředu měněny. Jediný očividný pozůstatek je pod předním oknem, kam náraz přenesly panty kapoty a dostalo to tam takový zvláštní úhel. Jak budu u auta tak to nafotím.

Teď je aktuálně auto na chalupě pod střechou, na autě zůstaly jen skla a nápravy. Obě půjdou brzy ven a odvezu si je domů do garáže, kde na nich můžu dělat. Momentálně čistím ventilátor chladiče, topení a taky ten černý ventilátor u sání. Celý motor je pokrytý tak 4mm vrstvou mastné špíny... bleee



Do budoucna se chci dostat do originálního stavu, jediné rozpaky mám ze stříbrných ráfků kol (nevěděl jsem, že 17. série je měla stříbrné) a taky zvažuju dvouokruhové brzdy (bezpečnost především :) )

Ale to už je hoodně dopředu :)



12.5.2010 Na autě se průběžně (pomalu) pracuje, sehnal jsem nápravnici, rozebral zadní i přední nápravu. Zasekl jsem se na vytažení poloosy z jedné nohavice a taky s barvou. Nádrž a nějaké plechy jsou očištěné a natřené syntetikou, bohužel svrchní barva to celé zkazila takže znova obrousit a zkusit to jinak :(

Zkoušel jsem rozchodit startér a motorek ventilátoru ale nejedou.



Btw, konec nápravnice, ten půloblouk nad silentblokem komplet zreznul a tak ho původní majitel zacpal dvěmi velkými kameny!! a zatmelil. brrr.



6.7.2010 Nahrál jsem nějaké nové fotky. Sehnal jsem od Pulina další (teď už dobrou) nápravnici a Gejzír. První várku dílů mám nachystanou na pískování a čekám sadu na GO motoru. Usilovně sháním díly, v mototechně si ze mně asi dělají srandu (trvdili že nemají vlbec nic :))

Jediné rozpaky mám stále z barvy (pragoprimer 2-3 vrstvy a na to dvě vrsty Unimatu. Někdy je barva dobrá, jindy je trochu měkčí a jde do ní slabě rýpat nehtem. Tož nevím jestli je to dobře, rád bych nápravnici a nohavice natřel pořádně..



13.9 2010 Horní ramena a drobnosti natřené, poloosy taky. Nápravnice v základu, sehnán origo rozdělovač (díky dobré radě Pavla P). Taky nové poklice.



20.9.2010 Koupil jsem knížku "Montážní a kontrolní pomůcky pro Š100 a Š1000MB", motorek ventilátoru (a zjistil jsem že chyba je nejspíš v baterce) a hlavně nový LP podběh na Š100. Uvídíme co s tím. Nápravnice natřená, třeba dodělat uchycení čepů ramen (na 2 jsem zapomněl) a plechy silentbloku příčky motoru. Zadní štíty brzd natřeny šedou. Rozebírám přední kola, nemůžu ani za nic vyrazit řídící tyče..



23.2. 2011 Sešly se mi tři nákupy:

1-Dva nové a dva jeté svisláky, nějaké ty pouzdra, bowdeny, nějaké tlumiče, hadice, blinkry, plasty na oktávku, orezlé paraboly a hromadu nových destiček,,

2- Hrnce a rámečky světel

3-Asi 150kg věcí z kila - převodovka, náboj, svislák, bubny a kotouče, mlhovky, karbec, čepy ramen a hromada dalších věcí, dost z toho je ze stovky a budu se toho zbavovat. Nové fotky jsou v galerii 1000mb2. Kdo by měl o něco zájem pište

7.3 2011 Nové prahy a výztuhy

13.3 2011 Vydařená rodinná oslava narozenin - druhý den jsem si odvezl cívky, pakny, gumičky a dva spojkové talíře a hlavně dva krásné plecháče.

4.4.2011 Nákup auta na díly nevyšel tak alespoň to co z něho zůstalo. Mimo jiné céčka, karbec, termosytič..

8.4-2011 Den vítězství. Sehnal jsem dva motorky stěračů v docela pěkném balení :)





========================= ================

Udělal jsem galerii s fotkama, kam jich můžu dát trochu víc:

není to rajče, já jsem s tímhle systémem už zvyklý takže proto. Postupně budu doplňovat.



krupp.ic.cz/1000mb1

krupp.ic.cz/1000mb2

========================= ================

Krupp/1000MB - komentáře:

16:32:18
14.04.2011
Krupp
-> zazkin2, Joska: Dýki pánové sa rosbor, to auto beru ať je v tom jakíkolyv motor. Na něm my tolyk nezejde :)
10:29:26
14.04.2011
Jozka
-> zazkin2: No to jo, všychny ty dobový "tuneřy" to mám dojem dávaly v rámcy prvný GO - dřýv tihle operace svládal kdejakej kovosemědělec. Krom úpravi bloku ze znad ještě y alternatyvně ztahovali svenĝý vložki, což azy nebilo úplně ono - ale detayli nevým, do motorů moc nedělám..
09:58:30
14.04.2011
saskyn2
-> Joska: To muzela bít úprava přy go, nebo ze jen někdo ve fabryce zeknul přy ražený ĝýzel a na 1100 virasyl lytrové ĝýzlo, páĝ vnytřnozty s 1100 do 1000 jen tak nedáš, je tam jyní průměr vložek, a muzel bi zy karter přezouztružyt
08:55:30
14.04.2011
Jozka
-> Krupp: Mám dojem, že 1107 ccm má bít /2.. ale vým s okolý shruba o 10ty lydech, co měly dobově v lytrovích 1000/100 motorech nazkládáno buď 1100 nebo 110 vnytřki, znad od nějakího ĝýzla 220xxx to bili předem na 1100 y sezýlení.. Takže třeba tak.
18:26:36
11.04.2011
Krupp
-> Joska: Dýk, mám akorát samluvené jedno DeLuxe (v.ĝ. 211 xxx) ale z viměněním motorem a majytel tvrdyl že tam je 1100.
08:04:28
11.04.2011
Jozka
-> Krupp 10.04.11 19:51:19: ? Normálný MB motor 988 ccm, 15.zérye.. pozledný ĝtvrtletý roku 1967. Svenka bi ze od tvího měl lyšyt jynou pyxlou na termoztat.
19:51:19
10.04.2011
Krupp
Mam dotas, motor c.:234406/1* to bi melo bit co?
00:47:52
06.04.2011
j_j
-> Krupp: mrknu na to-kdižtak ztáhny nějakího jesevĝýka a udělej to domorobo.
17:58:02
05.04.2011
Krupp
ysolaĝný dezka zityĝe ze to jmenuje
17:52:20
05.04.2011
Krupp
-> j_j:

ee, kdiž zundáš ten pertynaxoví krit z pružynkou tak uvnytř je takové koleĝko s kůže nebo co to je a pod tým je ztejně velkí ĝerní pertynax ze sářesem. já mám snyĝení to kožené koleĝko
17:49:25
05.04.2011
j_j
-> Krupp: mizlýš tězněný mesy TZ a karbec?
17:44:46
05.04.2011
Krupp
-> dokyng, j_j: no to ze máte :) Já jzem any nedoufal že bich ze k němu doztal a any my to moc nevadylo že ho mýt nebudu, ale kdiž už je tadi.. :)

Mám dotas. Rosebral jzem ho a viĝyztyl, akorát je na odpyz ta nejzpýš kožená membrána, vložka nebo co to je (kulaté z otvori). Dá ze to někde zehnat?
22:40:21
04.04.2011
j_j
-> dokyng: a máš je noví? 4 já 2kz.
22:18:58
04.04.2011
doking
termozityĝ,to je jeden s mála dýlů o kterí ze nemuzým bát,že bi my chiběl 2 , mám 4 a pátej v autě,otáska je sda všechni fungujou1
20:47:53
04.04.2011
Krupp
-> j_j: pertynax. dýk, už jzem to otevřel, mám to y z trochou plýzně :) sýtra zy dám ĝyštěný a leštěný
20:41:25
04.04.2011
j_j
-> Krupp: je :) výĝko je v podztatě se ztejného materyálu jako výĝka rosdělovaĝů - po jeho odmontováný tam najdeš bymetalovou pružynku na jejýž básy celí tento jednoduchí ziztém funguje 6
20:38:27
04.04.2011
Krupp
-> j_j:

hele otáska: ten termozityĝ je nějak rosebýratelní? mizlým ten ĝerní krit jeztly lse jen tak zundat abi ze na mě celí nevizipal?

a ještě jzem v tom zesnamu sapomněl všechni zkla a kola
20:18:57
04.04.2011
j_j
-> Krupp: pěkní věcyĝki...ti mě uděláš generálku ! :) ti ĝervení zkla jzou na zpaka...
Extreme Tyres