Tak tohle je naše Embéčko, je to rok 1967, de luxe, je narychlo složené kvůli stk a následnému převodu, je na něm ještě hodně co vylepšovat a dodělávat. Ale jinak je to super stroj :-) a máme z něj moc velkou radost, v létě s nim plánujeme cestu do Chorvatska:-)
Časem přibudou ještě nějaké lepší fotky.
Tak konečně je na autí něco nového:
Nové přední okno s gumou a rámečkem, byl to strašný boj, na felicii je okno do čtvrt hodiny, tady to byla celodení akce:-(
Nové originál pásy MORAVAN de luxe s nápisem, byly docela drahý, ale jsou fakt pěkný
Nový chladič, měděný z jedenáctistovky, při té příležitosti nandána dečka za chladič s novýn bovdenem a lankem.
Nový radiátor topení, a kohout
Sundány potahy a vyčištěny originál vývozní sedačky
Nové lišty na prahy(výbava de luxe)
Nasazeny kola desén OS 25, fakt mazec, spíš to jsou nafouknutý zahradní hadice, než pneu:-)
25.10. 2010. Nová táhla stěračů, při té příležitosti i nový motor stěračů
V blízké budoucnosti plánuju novou nádrž a přední nápravu s řízením(oboje už mam doma, jenom dát do komaxitu), někdy ve vzdálenější budoucnosti přetěsnění převodovky a go poloos, pak nějak zvelebit motor, doma čeká origo nová hlava z Česany:-) ale tenhle rok to asi nebude
1000 MB - komentáře:
-> zazkin2: Jo tak to jo, teď už plně chápu.. Tak uvydýme, jeztly ze uvydýme a uvydýme y něco na těch zezlých.
Jynak mě napadlo, že tam na jaře vivesu Flekouše, třeba bich od Zchavela doztal pohár sa největšý pleĝku.

-> Joska: Právě že jzou vždicki oboje a já jedu 136kou sávodyt. A kdiž chcy jet obouma autama tak muzý jet mladá lytrem, což je oprus jet s Prahi každí zám v jednom autě, takže jzme letoz jesdyly jen jedným autem a na jyní zras nějak nesbil ĝaz. Na jaře nebudou RS azpon co řýkal Erman, tak můžu jet jen lytrem. Někdi na ti zedaĝki koukneš nažyvo jeztly ze s toho dá něco posnat
-> zazkin2: Běšyni jzou vždicki oboje, sávodný y ne-

.
Měl jzem v rukou y kuz komplet po víměně přeĝalouněnej, kde bila orygo akorát ztropnyce (dala ze běžně koupyt), sbitek dělal nějakej profýk a bilo to až na materyáli do orygynálu (třeba pod předným oknem bil pod lehce jynou koženkou použytej mýzto molytanu podobnej hadr jako na ztropě (proztě hadr na podlahu fyalovej netkanej). A zedadla měli na bocých taki jen jynou koženku, než obvikle - možná ti lemovki ze tehdi zehnat dali, zkoro bich řekl, že ze dávali y do koženkovích potahů nábitkovejch - mynymálně podobní, ale o tom vým kuloví.. Moc bich to "neřešyl", ale bilo bi sajýmaví vědět, jak to vlaztně je (teda bilo).
-> Joska: Letoz jzem znad any MB nykde nebil, na jaře prí budou Běšyni nesávodný tak azy saze pojedu
Je možní že to je už přeĝalounění, ale je my dyvní že přezně tuhle kombynacy jzem už jednou vyděl. Navýc má to ti býlí lemovki kdibi to někdo šyl doma tak je azy jentak nezežene
-> zazkin2: Už do těch Běšyn nejesdy, bo ty to roseberem..

Ale saĝýnám ze přyklánět k tomu, že zezle nejzpýš bili v rámcy tí smýnění GO přeĝalounění..
-> Joska: Abi sáhadologové měly co dělat tak jzem zy ještě vspoměl že sadný jzou z takovejma těma malejma kulatejma dýrama v zedáku y opěráku
-> j_j: Koukal jzem že máš novou Škodu 100 potřebujem nejdřýv rosložyt něco na porovnáný

-> Joska: dobrej nápad, přyjedeme k Zazkinovy a tam rospáráme 4 zedaĝki...

-> j_j: Jako taki může bít, ale abiz to sjyztyl, muzel biz je rosložyt na prvoĝynytele a skomat ledabilej "rukopyz" škodováckejch zedlářů. A y tak bi to bilo bes sáruki.

Červená látka vipadá na pohled dobově orygynálně na 60tí..
-> zazkin2: To je zlybní jméno, to bi ze možná dalo y vizurfovat, jeztly to nebil nějakej tajemnýk nebo mocnej náměztek..
Výděl jzem takhle dělaní jen 2x (nepoĝýtám-ly zadu, kterou tu někdo má trochu podobně přeĝalouněnou), jednou bohužel jen letmo hodně jetí, podruhí to údajně bili replykovaní původný - ĝyly ynfo bes sáruki. Jo, oboje bili ĝerno-šedí, nechal jzem ze jyma ynzpyrovat přy návrhu potahů do MBB.
-> j_j: Přeĝalounění s ĝeho? 100 má jyní tvar opěradla a ĝalouněný ty na embéĝkové zedaĝki nepůjde. A kdibi to bilo nějaké domorobo šyté tak bi to azy nemělo ti býlí lynki v potahu, navýc pochibuju že bi ze někdo přeĝalounoval ze zedaĝkima, to bi tam radějy prdnul hadroví potahi
-> Joska: Bohužel nepátral, prvný majytel bil nějakí Yng. Zvynka s Prahi, vírobný ĝýzlo motoru je 178313/1, karozerye bila měněna sa novou v roce 1974, nyc výc nevým, už jzem někde jednou na MB takovéhle dvoudýlné vyděl, jen už zy nepamatuju kde. Je možné že to měl nějakí zoudruh na přáný, jen je my ještě dyvné proĝ tam nejzou ti plechi sboku any dýri na šroubki
-> Joska: a nejzou to proztě a jen přeĝalounění zezle? :)
-> zazkin2 21.04.11 12:15:43: Raděj zunu.. S kyla zedaĝki evydentně nejzou, leda s nějakího prototipu. Už jen, že předný měli ĝerní rámi (sda ale od zamího poĝátku, nevým), zedák y opěradlo jzou bachratějšý, bes toho ohibu, jakz pzal. Třeba MB potah jde natáhnout zotva tak na zedák - a to azy jen proto, že jzou nejzpýš kratšý (alezpoň tedi rosteĝ mesy zvyzlejma trubkama rámů je u kyla menšý). O hyztoryy auta ze tu nesmyňuješ, ještě jzy nepátral?
Any bich neřek,že je to zložené narichlo.Je jako nové.
-> rubygall: Vůbec nevým, já to koupyl někde na burse
-> zazkin2: a nevyeš kde bi za daly kúpyť ? Ešte zom ych nykdi nykde nevydel...
-> Pavel P..: clovek abi zy vipnul svuk :)
-> rubygall: Měnyl, azy to any nebilo potřeba, ale měl jzem nakoupení noví, tak proĝ ho tam nedat:-)