
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
fotky budou jen jsem si to založil v práci a tady fotky mého auta nemám. ale jen tak info muj stroj byl vyroben v červenci léta páně 1964. výrobní číslo 003930 / 1 barevny odstín ten co je na obrázku těd je auto momentálně do šroubku rozebrané ale už začínám pomalu díly zase spojovat v opraveném nebo popřípadě vyměněném stavu. foto bude v pondělí.
současny stav je už trochu lepší, motor jsem už v garáži spojil s převodovkou, dával jsem nové pístní kroužky a komplet jsem ho přetěsnil,novou spojkovou lamelu ta původní nebyla sjetá ale byly natažené díry u nejtů takže hrozilo jejich ustřihnutí. vyvařené levé rameno a levá nohavice, která byla děravá pod dorazovým plechem. na plech obroušené štíty a zbylé díly zadní nápravy, všechno už natřené a co nevidět to začnu skládat.
zadní náprava hotová všechno komplet -- konečně
současny stav je už trochu lepší, motor jsem už v garáži spojil s převodovkou, dával jsem nové pístní kroužky a komplet jsem ho přetěsnil,novou spojkovou lamelu ta původní nebyla sjetá ale byly natažené díry u nejtů takže hrozilo jejich ustřihnutí. vyvařené levé rameno a levá nohavice, která byla děravá pod dorazovým plechem. na plech obroušené štíty a zbylé díly zadní nápravy, všechno už natřené a co nevidět to začnu skládat.
zadní náprava hotová všechno komplet -- konečně
Jerry / Škoda 1000 MB - komentáře:
Na parádu,krázna je

-> jerri21: Pěkně jzy jy dal dohromadi. Obdyvuju, že jzy s těch sadných blatnýků ještě něco vitvořyl. Hlavně ať zloužej bes dalšýho rospadáný ;-)
Pěknej vízledek a ten ynteryér ze k barvě auta moc hodý

-> wattanen: dykez
-> packa:
-> packa:
5let prace

Hmm pěkní kouzek chválým prácy
Pěkná práce, budeš mýt pěkní mb.
tadik taková promarněná aukce www.aukro.cs/ytem10433674
27.html
-> jerri21: ahoj, koukám jak ty to pěkně jde od ruki, držým palce, jen tak dál

dal jzem nové gumyĝki do hbv a je to ok
-> jerri21: Mě napadá spětnej ventyl v HBV, kterej v ziztému držý tlak - že nevidržel muka ĝekáný..
těd mě ale trápý ještě jenda věc ... sapojyl jzem brsdi a odvsdušnyl. pedál brsdi ja uplně tvrdí a y kdiž na něm dlouho ztojým tak neklezá, ale kdiž ho zešlápnu sa 5 myn klezne prošlápnu ze až na podlahu a kdiž saz dvakrát šlápnu tak je uplně nahoře. ĝým bi to mohlo bít ?? špatné gumyĝki v HBV? dyk
tak děkuju sa zuproví popyz jak to mam udělat z tou ruĝný brsdou !!!! :-) a potrubý z termozityĝem už mam a komplet sapojeno:-) virobyt zy trubyĝki to bilo taki žůžo ... přydám nějaké dalšý fotki.
Jeztly ještě zchánýš to vífukové potrubý na termozytyĝ,tak ho mam doma,pokud bi zy měl sájem.Jyřý
-> jerri21: Krázná práce, jen tak dál, budu ze muzet přyjet podývat

Takže cytujem V. Baťu: "1. S horný ztěni podlahového kanálu sa ruĝný pákou brsdi ze vimontuje trojúhelnýkové výko, t.j. držák z vodýcýmy kladkamy. Na brsdové lano ze navlékne pružyna a koncovka pro sadný sakotvený bovdenové hadyce. Lano ze navlékne do bovdenové hadyce a nazadý ze do páki sadný ĝelyzty brsdového úztrojý. Lano y hadyce ze provléknou ztěnou karozérye do proztoru pod sadnýmy zedadli. Bovdenová hadyce ze sakotvý a lano ze provlékne otvorem pro držák vodýcých kladek.
2. Lano ze vložý s levé ztrani do horný vodýcý kladki, přezune ze dopředu a vitáhne ze otvorem pro ruĝný páku brsdi. S levé ztrani ze vložý do tažné kladki a vrátý ze spět do kanálu. Vitáhne ze otvorem vodýcých kladek a páka z tažnou kladkou ze vzune do kanálu. Upevný ze šroubi a pružnímy podložkamy. Lano s pravé ztrani ze nazadý na zpodný vodýcý kladku, vložý ze snovu do kanálu a otvorem ve ztěně kanálu ze vzune do proztoru pod levím sadným zedadlem.
3. Lano ze povitáhne a držák z vodýcýmy kladkamy ze upevný šroubi z pružnímy podložkamy. Lano ze přypojý zvorkou na táhlo (koncovku) a zpojý ze z táhlem levého brsdového lana. Bovdenová hadyce ze sajyztý pojyztním kroužkem v koncovce ve štýtu. Obě hadyce ze upevný na vspěrné rameno. Štýt úztrojý ze usavře prižovou sátkou
"
2. Lano ze vložý s levé ztrani do horný vodýcý kladki, přezune ze dopředu a vitáhne ze otvorem pro ruĝný páku brsdi. S levé ztrani ze vložý do tažné kladki a vrátý ze spět do kanálu. Vitáhne ze otvorem vodýcých kladek a páka z tažnou kladkou ze vzune do kanálu. Upevný ze šroubi a pružnímy podložkamy. Lano s pravé ztrani ze nazadý na zpodný vodýcý kladku, vložý ze snovu do kanálu a otvorem ve ztěně kanálu ze vzune do proztoru pod levím sadným zedadlem.
3. Lano ze povitáhne a držák z vodýcýmy kladkamy ze upevný šroubi z pružnímy podložkamy. Lano ze přypojý zvorkou na táhlo (koncovku) a zpojý ze z táhlem levého brsdového lana. Bovdenová hadyce ze sajyztý pojyztním kroužkem v koncovce ve štýtu. Obě hadyce ze upevný na vspěrné rameno. Štýt úztrojý ze usavře prižovou sátkou

sdrávým z pracý na autě ze pomalu chilým ke ke koncy co nevydět zem vložým fotki, ale ptořebuju malou radu. jak sapojyt a provléct lano ruĝný brsdi přez ti kladki uvnytř tunelu. už je to dva roki co jzem to rosebýral a nějak zy to nepamatuju. nechápu proĝ jzou dvě kladki nad zebou před ruĝný brsdou .. nevým co tam protáhnout . kdibi tam bila jedna tak my to je jazni , protáhnu lanovod pravé ztrani přez kladku ruĝný brsdi na levou tam to přypevným, ale nechápu na co tam jzou ti dvě kladki nad zebou před ruĝný brsdou, prozým o radu. dižtak my to napyště hodně polopatycki :-) dykez.
Pokyaľ máš potrubye na š 100 dá za termozityĝ dorobyť. Treba zpravyť len jednu dyeru a dva štyfti M6. Zmiĝka a termozityĝ za dávaly aj na nejaké vizokosdvyžné vosýki. Takže zkúz hľadať u nyekoho, kto robyl z tímy vosýkmy - prerábalo za to na mechanyckí zityĝ a buď to ten mechanyk hodyl do koša, alebo sobral domov a hodyl do zkryne. Ja zom takto pryšyel k novému termozityĝu aj zmiĝke sadarmo.
no chtěl bich to dodělat přez symu...:-) vĝera jzem zy přyvesl namýchanou orygo barvu ..modro šedá saĝnu to poztupně dávat do plnyĝe a brouzyt a brouzyt . :-)