
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toto mělo jubilejní sté embéčko, jenže se mi nepovedlo najít dobové fotografie.. Je to naše původní rodinná limuzína a moje první auto vůbec. V roce 83 jsem s ním byl v 18-ti letech docela frajer :-).
Model 1000 MB standart, z MB vypuštěno 23.01.1968, 1.registrace 13.02.1968, barva původní (i nynější) č. 1013 - šeď levandulová, č. karosérie 270xxx, motor 267xxx, čili 16. série.
V současné době se nachází v neplánované rekonstrukci, neb se zčista jasna rozsypaly prahy pod oběma předními dveřmi..
Skelet už je opraven, zbývá poslední blatník a trochu zušlechtit dveře, ale nějak se mi v poslední době nedaří posunout dílo vpřed.
Tak ani o letošní dovolené se moc neurodilo, první blatník se nezdařil kvůli přílišné korozi patky, druhý je sice rzí netknutý, leč po kolizi záludně přetvarovaný. Tak jsem si udělal radost alespoň repasí palubní desky.. E: blatník se nakonec zdařil, ale až po dost dlouhém domlouvání, takže na autě jsou celkem 2. kousky z 1. první renovace 1983, hezky křížem (LP + PZ).
Tak jsem nějakou fotodokumentaci vybral a naskenoval - bohužel, nanašel jsem nejvíc hledané foto, které jsem koncem 80. let dostal na večírku od známeho z jejich rodinného alba - naše MB jako svatební kočár na druhé svatbě jeho máti asi v roce 1970.
Poté, co jsem se konečně alespoň k některým starým fotkám dostal, tak jsem zjistil, že táta uměl fakt skoro všechno, ale některý věci ne zas moc dobře - nejlepší fotky jsou ty, na kterých se vyskytuje. Taky se nevyvaroval klasický chyby Z dveře vs. blatník, což je vidět na "svatební" fotografii. Budiž mu omluvou, že jsem mu na ten blatník pár dní před tím osobně zvrhl skůtr Čezeta a na opravu neměl moc času..
A to těsnění, co jsem přidal, kdyby náhodou měl někdo navíc, tak by mi bodlo - myslel jsem, že ho slepím, leč tři ze čtyř kusů nejsou k nalezení.. E: a shledání s nima nebylo štastný, naštěstí vypomohl jetými slušnými nezištně Bukaj, čímž mu děkuju.
Aktuálně (2015-07) 1. fáze celkem 3. renovace hotova, čili auto je zhruba pojízdný, karosérie OK, motor se (s pár tisíci po GO) sice stále vzpamatovává z okoštování 9. let starého benzínu z roku 2005 (?), ale snad to rozchodí ve zdraví.
2012-08.. Tak letos zas týden dovolený u auta - a ani to není poznat. A to jsem myslel, že touhle dobou už bude v lakovně.. :-(.
2013-08.. Tak letos zas týden dovolený u auta - a už to bylo poznat. Takže touhle dobou už v lakovně.. :-).
2014-01.. To bude tak pěkný, že jsem to snad ani tak nechtěl..
2014-09.. Běšiny podzim - 3.místo mám dojem
2015-06.. Běšiny jaro
Model 1000 MB standart, z MB vypuštěno 23.01.1968, 1.registrace 13.02.1968, barva původní (i nynější) č. 1013 - šeď levandulová, č. karosérie 270xxx, motor 267xxx, čili 16. série.
V současné době se nachází v neplánované rekonstrukci, neb se zčista jasna rozsypaly prahy pod oběma předními dveřmi..
Skelet už je opraven, zbývá poslední blatník a trochu zušlechtit dveře, ale nějak se mi v poslední době nedaří posunout dílo vpřed.
Tak ani o letošní dovolené se moc neurodilo, první blatník se nezdařil kvůli přílišné korozi patky, druhý je sice rzí netknutý, leč po kolizi záludně přetvarovaný. Tak jsem si udělal radost alespoň repasí palubní desky.. E: blatník se nakonec zdařil, ale až po dost dlouhém domlouvání, takže na autě jsou celkem 2. kousky z 1. první renovace 1983, hezky křížem (LP + PZ).
Tak jsem nějakou fotodokumentaci vybral a naskenoval - bohužel, nanašel jsem nejvíc hledané foto, které jsem koncem 80. let dostal na večírku od známeho z jejich rodinného alba - naše MB jako svatební kočár na druhé svatbě jeho máti asi v roce 1970.
Poté, co jsem se konečně alespoň k některým starým fotkám dostal, tak jsem zjistil, že táta uměl fakt skoro všechno, ale některý věci ne zas moc dobře - nejlepší fotky jsou ty, na kterých se vyskytuje. Taky se nevyvaroval klasický chyby Z dveře vs. blatník, což je vidět na "svatební" fotografii. Budiž mu omluvou, že jsem mu na ten blatník pár dní před tím osobně zvrhl skůtr Čezeta a na opravu neměl moc času..
A to těsnění, co jsem přidal, kdyby náhodou měl někdo navíc, tak by mi bodlo - myslel jsem, že ho slepím, leč tři ze čtyř kusů nejsou k nalezení.. E: a shledání s nima nebylo štastný, naštěstí vypomohl jetými slušnými nezištně Bukaj, čímž mu děkuju.
Aktuálně (2015-07) 1. fáze celkem 3. renovace hotova, čili auto je zhruba pojízdný, karosérie OK, motor se (s pár tisíci po GO) sice stále vzpamatovává z okoštování 9. let starého benzínu z roku 2005 (?), ale snad to rozchodí ve zdraví.
2012-08.. Tak letos zas týden dovolený u auta - a ani to není poznat. A to jsem myslel, že touhle dobou už bude v lakovně.. :-(.
2013-08.. Tak letos zas týden dovolený u auta - a už to bylo poznat. Takže touhle dobou už v lakovně.. :-).
2014-01.. To bude tak pěkný, že jsem to snad ani tak nechtěl..
2014-09.. Běšiny podzim - 3.místo mám dojem
2015-06.. Běšiny jaro
Jožka/MBF2 - komentáře:
-> Kocvyn: Dýki.. jzem zy saze svlášť všyml (mymo obviklou zadu) dvou 742 - a jedna s nych bila ta tvoje, jak jzem ze dosvěděl - takže můžu komplyment ze scela ĝyztím zvědomým oplatyt.

Máš lytřýka moc heského, koukal jzem na něj v Běšynech.. :)
-> Jozka 17.04.17 20:12:55: To ze any nedyvym že zy váz pletou podle tí fotki bich taki typoval bratra 

-> Fyfa: Dýk - má to y pár nevíhod - a máty má radějy oztatný auta, protože tohle jý přypomýná ztarí ĝazi, kdi bilo ještě "všechno v pořádku".
-> Kocvyn:
A toz ještě nevyděl mího kamaráda (roĝnýk 58 nebo 59), jak sruĝně dovádý z obzcénným ozahávacým telefonem.. kdibi na tom dyzpejy vyděl úplně všechno, tak je hnedle jak puberťák. 
-> Kocvyn:


-> Joska: Tak to jo
Obdyvujy jak z námy dokážeš úplně v pohodě držet krok, mizlým co ze pc nebo ynternetu tíĝe.
Hlavně kdiž zy uvědomým, že můj tatýk (roĝnýk 56) neumý poĝýtaĝ zkoro any sapnout.. 



-> Joska: Lýbý ze my celkově takovéhle auto z kompletný rodynnou hyztoryý a se jzy to z ným nykdi nevsdal a perfektně snovu ožyvyl jeho lezk a zlávu.
-> Kocvyn: / -> Tomazo435:
Ztojýcý je kamarád, ze kterím bíváme tu a tam saměňovány..
-> sralouz: Ztředeĝný program ještě netušým, ale úterí veĝer bude jyztějšý.. Bratranec s fota ĝ.2 ze dnezka vírasně lyšý - už jen tým, že má hlavu úplně na bozo..

-> sralouz: Ztředeĝný program ještě netušým, ale úterí veĝer bude jyztějšý.. Bratranec s fota ĝ.2 ze dnezka vírasně lyšý - už jen tým, že má hlavu úplně na bozo..
ŭe bi brácha s fota ĝ. 2?
Hodyl bi ze k návštěvě úterný veĝer, nebo ztředa dopoledne?
Hodyl bi ze k návštěvě úterný veĝer, nebo ztředa dopoledne?
-> Kocvyn: řek bich že ten v autě, ale je to těžkí kdiž zy vsal na pomoc dvojnýka

-> Joska: A kterí s nych jzy ti? 

Zuper auto, tomuhle moc fandým, kdiž je auto odjakžyva v rodyně!



-> Taby: Ti PALi 130 mm (nebo kolyk to je) ze taki dajý úzpěšně aplykovat, MB z nyma vipadá jen o něco výc "uzedlejy".. Na tomhle autě bi ale bít nemohli, neb na něm bili vždicki nějakí velkí anebo ještě většý..
-> Joska: Jj,obĝaz ze něco objevý,teď jzem našel dvoje které bi ušly.Čazem něco možná pořýdým nebo viměným sa ti moje malé Pal.Uvydým až je dám na auto jak ze my to z nyma bude lýbyt nebo nelýbyt.

-> Taby: Dajý ze tu a tam zehnat y většý PAL zvětla se 70. tích, nemajý zyce takovou heski baculatou škebly jako tihle, ale pěkní jzou taki (a nemuzej bít tak viztrĝení dopředu - vlaztně je mám na tom ĝerním MB).
A jo, ti křýžoví šroubki s rámeĝků jzou už priĝ..

A jo, ti křýžoví šroubki s rámeĝků jzou už priĝ..



-> Joska: To ze tak někdo má,kdiž taková zvětla dobře zežene.
Jynak doufám,že je ten šroubek na obrouĝce hlavnýho zvětla pouse doĝazně?




-> m8rynek: A ještě jzem k nym přyšel jak zlepej k mandolýně..

-> Joska: Knycki hmmmm
-> Taby: Dobovki Bozch kolem roku 1970.. Na deklech je pzáno cozy jako "Rallie KNYCK YZO halogen".. Fotku jzem teď našel jen takovouhle..
-> Joska: Ahoj,prozým tě co to máš vepředu sa přýdavní zvětla?Nemáš detaylnějšý fotku?Jzou moc heská,já mám zyce zvětel dozt,ale Pal a ti jzou malé.Ti většý jzou o dozt lepšý.
Dýk.
