skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak začít? Někdy v sedmnácti jsme si pořídili Š 1100MB 1969 a k tomu nějakou druhou kastli, která byla na sráč schilá (bohužel fotky nejsou) na náhradní díly:). 1100MB bohužel časem shořelo, ale mezitím už jsem se začal pouštět do opravy tohodle mého kdysi ´´schnilouška´´:)Chtěl jsem v osmnácti mít bezva káru:) Takže kastle je modelově rok +- 1967. Jediné úpravy jsou rozšíření tunelu na 5-ti kvalt a náporový chladič ve stylu škoda 130 RS. Podvozek je obyč emko ale aby se tam vešlo, tak jsou o malinkej kousek (cca 2cm) rozšířený zadní blatníky. Motor zatím bez úprav š favorita 5-ti kvalt š 125 se stálým převodem 4,22. Kola zatím vyžrané loukotě ale na jaře už budou lílé 13-ti palcové plecháče s menším límečkem:) Interiér jsem se snažil zachovat původní ale stejně dostal ochranný rám, přečalouněné přední sedačky z felicie a zadní jsou přečalouněné originál. Dál je tam akorát kaplička s otáčkoměrěm a troška muziky:) Rádio SONY GT616u s USB vstupem krmí dvoupásmáky MAC AUDIO a zesík magnát a se super zvukem basáky TVM :) Bohužel v osmnácti jsem se auta nedočkal ale po pěti letech práce je tu výsledek, tak doufám, že se líbí:))))))
Chtěl jsem dát silnější hlavu z felicie 50 Kw, ale když jsem zjistil, že můj motor je 135, opustil jsem od tohoto záměru:( Na motoru 135 je nárůst výkonu minimální oproti 136 a přestavba motoru na 136 byla cenově srovnatelná s koupí jiného motoru. Proto jsem se rozhodl pro trošku mladšího koně FBI 1.4 MPI :) Už od základu je na něm silější hlava 50kw a hlavně je tam zdvih 78mm z čehož vyplývá 1.4 litru. Tak teď začít makat a doufám, že na jaře pojedeme :)
skoda-virt.cz/cz/.../4536 -plamenak
24.3. byl první start :) , Teď už mám najeto přes 500 kilometrů a zatím bez závad :)
Chtěl jsem dát silnější hlavu z felicie 50 Kw, ale když jsem zjistil, že můj motor je 135, opustil jsem od tohoto záměru:( Na motoru 135 je nárůst výkonu minimální oproti 136 a přestavba motoru na 136 byla cenově srovnatelná s koupí jiného motoru. Proto jsem se rozhodl pro trošku mladšího koně FBI 1.4 MPI :) Už od základu je na něm silější hlava 50kw a hlavně je tam zdvih 78mm z čehož vyplývá 1.4 litru. Tak teď začít makat a doufám, že na jaře pojedeme :)
skoda-virt.cz/cz/.../4536 -plamenak
24.3. byl první start :) , Teď už mám najeto přes 500 kilometrů a zatím bez závad :)
Jarda - komentáře:
kuwa já cy taki pořádnej motor přyjet mě ho namontovat
kráázna Tyzýcofka
zuper práca 



chtělo bi to aktuálný fotku auta
Krázní MBĝko, prozýmtě jakí to ložyzko má osnaĝený?
kraza,takimto zmerom za chcem uberat aj ja z kyleckom
já cy taki takovou
ti zvětla zou zlušyví a hlavně ta zpska ĝkd 


chcel bi zom vedyet ake vecy bi zom potreboval na tu saztavbu 1400 fab
tivole tak tye zedaki zu zuperhiper kraaaznee..tivole aj ja chcem takeho calunyka:D ja bi zom zy selal feldove zedaki v oransovej farbe s cyernim ztredom...dufam se za najde aj u naz nyekto zykovni...teba kolko bvizla tato uprava? dakujem
No, mohol bi zy napýzať nyeĝo aj o jasdních vlaztnoztyach, komforte a tak...
pěknej lytránek ,přezně takovej ztil ůprav ze my na lytru lýbý 



fakt pecka moc pekní jak to jede už zy to letadlo navrknul?
-> jarda.kadoun: Ti zeš teda dyvoch.. (=oblýbené). Hlavně z tým nykde neflákny..
-> jarda.kadoun: už jzy to projýžděl z tým new motorem,do zvého auta budu dávat ten zamí,a jzem ztrašně svědaví jak to pojede
klanym ze :)...pěkná práce
-> jarda.kadoun: Ztejne to maz pekne, dobra prace!
Na tenhle sásrak jzem ĝekal přez mězýc, ale už ho mam, tak ze může motor koneĝně odebrat do auta 

-> jarda.kadoun: ahoj Jardo. Máš to opravdu moc heské!!! dávám zy tě mesy oblýbené, a tak doufám, že brso přydáš dalšý novynki
fakt pěkně zyz to udělal

vařyt je na prd a ještě ze to skroutý, dáš to na rostaženej zvěrák a mýrním poklepem dozáhneš požadovaného úĝynku
Koukám, že teď bude každí mazkovat fa nebo fby pod plechoví ventyloví výko

