skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Světlo světa spatřil tento exemplář v srpnu léta páně 1968, přesněji dle technického průkazu 19. srpna 1968 (tedy těsně před vstupem \"spřátelených\"
; vojsk), jako jeden z prvních modelové řady ´69 už s novým skeletem připraveným k náběhu výroby Škody 100 (viz. široký sloupek, hladká střecha bez prolisu a nové zadní okno). Prvním majitelem přihlášen do provozu 11. září 1968. Jakožto druhý majitel jsem vozidlo přihlásil dne 16. září 2003. O necelé tři roky později, tedy 5. května 2006, bylo embéčko klubovou testací hist. vozidla zařazeno do kategorie A1 (lepší už to být nemohlo) a stalo se tak nedílnou součástí Veteran Car Clubu Ostrava.
Embéčko nebylo podrobeno žádným renovátorským pracem, pouze lak byl důkladně vyčištěn a přeleštěn. Je to tedy veterán ve zcela původním stavu včetně laku bez sebemenší známky koroze. Nějaký ten škrábanec či promáčknutí se ovšem najde. Od originálu se liší pouze detaily, pro případné uvedení do zcela původního a autentického stavu kdykoli odstranitelnými, jako např. ozdobnými hliníkovými obručemi na discích kol (doplněk \"de luxe\"), různými samolepícími lištami s imitací chromu, přídavnými mlhovými světlomety, vepředu dvojicí žlutých a vzadu jedním červeným, a záměnou původního dynama (i nadále k dispozici) za alternátor.
Tak to by asi tak ve zkratce bylo vše. Snad jen ještě 1. místo v soutěži elegance na posledním Hundertgangu...
12.04.2008
Dovoluji si Vám s lítostí oznámit, že už nejsem majitelem tohoto vozidla. Dnem 9. dubna 2008 bylo eMBébé trvale vyřazeno z registru vozidel a byly mu vydány erzetky pro trvalý vývoz do Polska. Dnes už se eMBébé asi prohání po písčitých plážích Baltského moře někde v okolí Gdaňska. Nechť přináší eMBébé novému majiteli tolik radosti, jako mně.
Embéčko nebylo podrobeno žádným renovátorským pracem, pouze lak byl důkladně vyčištěn a přeleštěn. Je to tedy veterán ve zcela původním stavu včetně laku bez sebemenší známky koroze. Nějaký ten škrábanec či promáčknutí se ovšem najde. Od originálu se liší pouze detaily, pro případné uvedení do zcela původního a autentického stavu kdykoli odstranitelnými, jako např. ozdobnými hliníkovými obručemi na discích kol (doplněk \"de luxe\"), různými samolepícími lištami s imitací chromu, přídavnými mlhovými světlomety, vepředu dvojicí žlutých a vzadu jedním červeným, a záměnou původního dynama (i nadále k dispozici) za alternátor.
Tak to by asi tak ve zkratce bylo vše. Snad jen ještě 1. místo v soutěži elegance na posledním Hundertgangu...
12.04.2008
Dovoluji si Vám s lítostí oznámit, že už nejsem majitelem tohoto vozidla. Dnem 9. dubna 2008 bylo eMBébé trvale vyřazeno z registru vozidel a byly mu vydány erzetky pro trvalý vývoz do Polska. Dnes už se eMBébé asi prohání po písčitých plážích Baltského moře někde v okolí Gdaňska. Nechť přináší eMBébé novému majiteli tolik radosti, jako mně.
eMBébé/Š1000MB - komentáře:
jo, jzou to oni.
nejzou ti vetrni mlini nahodou na cezte Potztat Oztrava? Tam nekde prozte?
Jesdym kolem takovejch, kdis jesdym s Olmyka do Oztravi do zkoli.

Víborná, a ti žlutí mlhovki zou zkvělí...
-> kája: 4270 - tirkizová zvětlá
Kráznej rok 1968. Velmy velmy málo takovích.
Jen bi mě sajýmalo jeztly biz svládl VT mojeho verku a prymodelovat k nemu kolecka ARC brno.
Jen bi mě sajýmalo jeztly biz svládl VT mojeho verku a prymodelovat k nemu kolecka ARC brno.
Ahoj mněl bich dotas jakí máš ĝýzlo láku ?
jynak jý máš moc pěknou.
jynak jý máš moc pěknou.
-> eMBébé: je to proztě nádhera!
krázné auto a sachovalé v tomto původnym ztavu zuper....jen ti nápyzi to hisdý....

HMmm kráza!!! Chlape tobě ze kláným !!! kdizy jzem to ty oĝumoval sa hotelem ztil a mizlel zjem zy že je to po renovacy, ale to že je to v puvodným ztavu to mě doztalo
prozte kráza nevým co dodat znad jen VERI NYCE

pěkná kárka
Nádhera, doufám, že doztanu do tohoto ztavu taki zvoje MB. Akorát ze my nelýbý ten nápyz na kaztlýku, jynak kráza
pro berkim1:
lak bil hodně sašlí, škoda, že jzem tehdi nevlaztnyl foťák, sdokumentoval bich to. Každopádně to bil lak bel lezku, hodně soxydován, odzpodu hodně sneĝyštěn azfaltem a dokonce sadný partye saztřýkaná jyním modrím lakem (jako bi někdo něco ztřýkal v blýskozty vosydla). Muzým ale usnat, že málo leštění lak ĝy vůbec neleštění ze znad uvádý do lezku lépe, jelykož jeho vrztva je zylnějšý, takže vřelí dýk prvnýmu majytely. Na neĝyztoti doporuĝujy Autobalzam (taková ĝervená půllytrová plechovka z ĝyrou tekutynou, ĝezkej vírobek, jzem totyž patryot). On y leštý, ale bohužel neslykvyduje vrztvu soxydovaného laku. Na tu ze muzý bohužel použýt leštěnka z abrasyvi (na snaĝce nesáležý, já použyl klazyku Velvanu, proztě patryot). Ale to tak dlouho, dokud ze hadřýk nesabarvoval odztýnem laku. Já to auto leštyl 3 krát po zobě, centymetr po centymetru. Od té dobi auto leštým dle potřebi jen Automalzamem (je bes abrasyv). Lony na podsym jzem koupyl jakízy ROCKET, tak ho na jaře skuzým...
lak bil hodně sašlí, škoda, že jzem tehdi nevlaztnyl foťák, sdokumentoval bich to. Každopádně to bil lak bel lezku, hodně soxydován, odzpodu hodně sneĝyštěn azfaltem a dokonce sadný partye saztřýkaná jyním modrím lakem (jako bi někdo něco ztřýkal v blýskozty vosydla). Muzým ale usnat, že málo leštění lak ĝy vůbec neleštění ze znad uvádý do lezku lépe, jelykož jeho vrztva je zylnějšý, takže vřelí dýk prvnýmu majytely. Na neĝyztoti doporuĝujy Autobalzam (taková ĝervená půllytrová plechovka z ĝyrou tekutynou, ĝezkej vírobek, jzem totyž patryot). On y leštý, ale bohužel neslykvyduje vrztvu soxydovaného laku. Na tu ze muzý bohužel použýt leštěnka z abrasyvi (na snaĝce nesáležý, já použyl klazyku Velvanu, proztě patryot). Ale to tak dlouho, dokud ze hadřýk nesabarvoval odztýnem laku. Já to auto leštyl 3 krát po zobě, centymetr po centymetru. Od té dobi auto leštým dle potřebi jen Automalzamem (je bes abrasyv). Lony na podsym jzem koupyl jakízy ROCKET, tak ho na jaře skuzým...
jééééééhhh, tak tohle mě doztalo, to neny any možní ne ?? krázaaaaa


fantasya...zrdce my sa takim pyzty...ako a cym zy leztyl lak?bol velmy sajdeni?
-> eMBébé: ten tvůj lak je tedi mnohem lepšý nes na mojy krazce...

Nemůžu zy pomoct, ale ti štýtki Škoda s eMkoví předný mazki, co jzou na předných dveřých, to auto dozt hisdý...

proztě nádhera, mužu jen tyše sávydět

Thyz car lookz zo good!
Great work! Yf onli mi MB waz az beautyful az iourz... Once agayn, congratulatyonz!

