skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
-Toto auto jsem koupil před pěti lety a od té doby s menšími přestávkami jsem ho dělal až do května tohoto roku.
-Nejprve jsem ho rozebral a celé obrousil až na plech. Během odstraňování všech ochranných nátěrů jsem našel spoustu prorezivělých míst, které jsem postupně všechny opravil. Další velikou etapou bylo připasování všech neoriginálních dílů. Jakmile jsem karosérii dokončil začala práce s protikorozní ochranou, kterou jsem nechtěl opomenout. Jediné co opravdu neumím je pěkné nalakování auta. Z toho důvodu jsem odvezl auto do lakýrny. Což byla nejdražší věc ,kterou jsem musel zaplatit. Letos v zimě jsem začal auto skládat a v květnu bylo zhruba hotové. Nesmím zapomenout na tátu, bez něhož bych auto dal stěží sám dohromady. Máme ještě jednu tisícovku, kterou také chci co nejdřív zveřejnit, protože je mnohem a mnohem lepší než tato.
-Motor 1300ccm, vačka 280° a další úpravy
-Převodovka 5ti rychlostní s převodem 3,9
-Podvozek snížený s ohledem na běžný provoz
-Brzdy 4pístkové bez posilovače
-Kola 185/60/13
-Disky 6j 13" BBS
-Budíky přístrojové desky upraveny ze 130
-Přední sedačky z Nissanu Mikra
-Komplet nové čalounění :-))) hrozná práce
-Auto je ve sportovní úpravě a v plánu nejsou žádné další úpravy v podobě spoilerů a podobných doplňků.
-Nejprve jsem ho rozebral a celé obrousil až na plech. Během odstraňování všech ochranných nátěrů jsem našel spoustu prorezivělých míst, které jsem postupně všechny opravil. Další velikou etapou bylo připasování všech neoriginálních dílů. Jakmile jsem karosérii dokončil začala práce s protikorozní ochranou, kterou jsem nechtěl opomenout. Jediné co opravdu neumím je pěkné nalakování auta. Z toho důvodu jsem odvezl auto do lakýrny. Což byla nejdražší věc ,kterou jsem musel zaplatit. Letos v zimě jsem začal auto skládat a v květnu bylo zhruba hotové. Nesmím zapomenout na tátu, bez něhož bych auto dal stěží sám dohromady. Máme ještě jednu tisícovku, kterou také chci co nejdřív zveřejnit, protože je mnohem a mnohem lepší než tato.
-Motor 1300ccm, vačka 280° a další úpravy
-Převodovka 5ti rychlostní s převodem 3,9
-Podvozek snížený s ohledem na běžný provoz
-Brzdy 4pístkové bez posilovače
-Kola 185/60/13
-Disky 6j 13" BBS
-Budíky přístrojové desky upraveny ze 130
-Přední sedačky z Nissanu Mikra
-Komplet nové čalounění :-))) hrozná práce
-Auto je ve sportovní úpravě a v plánu nejsou žádné další úpravy v podobě spoilerů a podobných doplňků.
bagr1000 - komentáře:
-> bagr1000: Jak ty funguje chlasený? uchadý to tu 130? Jynak parádný auto.
krázne zpravené
Proztě nádhera, prozým tě , dajý ze ještě někde zehnat ti ĝyré kriti př. blynkrů? měl bich o ně sájem
-> bagr1000: Ze my to lýbý ĝým dál výc.. Ti 120koví vífukoví zvodi ze ty tam vešli bes úprav vedle zacý plášť chladyĝe?
Pro: U-Geen Foto mám s www.rallibohemya.cs/html/
19_10_2008.html tak bohužel ne
Pro FMzedan: fotku zem dodám ale muzýš chvylku poĝkat až pojedu do garáže a nafotým tý to 

je to pekní kúzok!!!Muzelo to ztáť veľa námahi dať hu do takéhoto ztavu.
zuper fotka, nemaz jy ve vetzym? zkoda-vyrt.cs/cs/.../1030
12
až ze jý se zoznoví otevřela huba



ĝau mohl bi zy zem dát fotku jak vipadaj ti budýki něco podobního zem měl v plánu dělat taki
Moc pěknej bagřýk.. Jakpak vipadá ĝervená kaplyĝka v ĝervením okolý? Ozobně bich azy ĝernou nebo koženkovej potah, ale těžko zy předztavyt předem vízledek..
oprava laku ? co na tom opravovat, ved je to dobre, ynac tye dvojokruhove brsdi zu tvoj vimizel, alebo to tam us bolo ?
Pěkní, gratulace...otáska, proĝpak lytynovej 5-kanál?
Tohlo jzou zchopní udělat se ztarí škodovki znad jen romové....


Sdravým šefe mám takoví problém o výkendu jzem přy manévru abich nevsal zrnku škrtnul vo ztrom zháným pravej předný blatnýk.Jeztly o někom vý dej prozým tě vědět jzem dozt soufalej.


pět let?to je hodně ale...to auto nemá jedynou chibiĝku je to kráza ze kouknout

potkal jzem te v nedely v Jynolycych :-) kraza.
jo moc pěkné autýĝko zkoro tak dobra jako ta moje
ba ne to je prdel
ale taki ze urĝytě doĝkam . cuz


