-> TT_daniel: Moc děkuju. Těch výletů průsmyků určitě plánujeme víc, třeba Bormio-Stelvio a podobně. Byli jsme mj i na Trans Fagaraš a Transalpinské magistrále a pak jsme jeli proti proudu Dunaje dom. To byl moc hezký výlet. Dřív jsem chtěl i Azurové pobřeží, ale teď už tam není moc bezpečno.
Auto musí jezdit, jinak zparchantí.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 1000MB De Luxe z roku 1968.
Koupil jsem ji jako podivný hybrid, neboť měla celý zadek ze škody 100. Motor původně š120 a celkově překopávka, pročež jsem se rozhodl z ní udělat pohodlný cestovní vůz a na původnost příliš nehledět, aniž by se však řezalo do kastle.
Auto bylo kompletně odstrojeno, vyvařeno, pospravováno a natřeno mým bratrancem na jaře roku 2009.
Motor:
fav 136; vačka ze š110R; elektronické zapalování by Vrba. Karburátor EDSR s difuzory 20/24.
Současný motor byl nainstalován poté, co odešel starý ze š120, se kterým jsem auto koupil.
Převodovka:
původní 4q ale s rychlejším diferenciálem, taky od Martina Vrbeckého.
Přední náprava:
ze škody garde, bez posilovače brzd.
Koupil jsem ji jako podivný hybrid, neboť měla celý zadek ze škody 100. Motor původně š120 a celkově překopávka, pročež jsem se rozhodl z ní udělat pohodlný cestovní vůz a na původnost příliš nehledět, aniž by se však řezalo do kastle.
Auto bylo kompletně odstrojeno, vyvařeno, pospravováno a natřeno mým bratrancem na jaře roku 2009.
Motor:
fav 136; vačka ze š110R; elektronické zapalování by Vrba. Karburátor EDSR s difuzory 20/24.
Současný motor byl nainstalován poté, co odešel starý ze š120, se kterým jsem auto koupil.
Převodovka:
původní 4q ale s rychlejším diferenciálem, taky od Martina Vrbeckého.
Přední náprava:
ze škody garde, bez posilovače brzd.
Janek Z / Š1000MB - komentáře:
20:05:33
21.10.2020
21.10.2020
JanekZ
15:02:18
21.10.2020
21.10.2020
TT_daniel
pekne pocestovane..tiez som siel cez Vršič ale Grossglockner som este nedal
za mna mas
za mna mas
09:18:42
21.10.2020
21.10.2020
JanekZ
-> Peca: Ano. Stará převodovka už hučela, chtělo to novou a já jsem nechtěl řezat do kastle. Takto se to furt ještě dá přeskládat na origo, kdyby se náhodou někdy někdo zbláznil.
09:10:38
21.10.2020
21.10.2020
Peca
Když už se ti v té převodovce Martin hrabal, proč jsi tam nedal rovnou 5-ti kvalt? Kvůli řezání tunelu?