skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Śkoda 1100DeLuxe. 1968.
Exterier , povodný nálezový stav , kompletne rozobraný , každý diel samostatne jemne prebrusený a prelakovaný čírim lakom , odstránitelné logo škoda works.. vnutorné časti , podlaha a motoroví priestor cierny mat.
Interier povodný DeLuxe komplet vyčitený, vyvońaný,krásny, nepoškodený.
Motor škoda136, povodný karburátor dif.24, prevodovka 5stup., predná náprava s kotučmi š100, chromy, doplnky, gumovina repasované, zakonzervované.
Kolesá povodné. Zadné rozšírené. Atd..
Exterier , povodný nálezový stav , kompletne rozobraný , každý diel samostatne jemne prebrusený a prelakovaný čírim lakom , odstránitelné logo škoda works.. vnutorné časti , podlaha a motoroví priestor cierny mat.
Interier povodný DeLuxe komplet vyčitený, vyvońaný,krásny, nepoškodený.
Motor škoda136, povodný karburátor dif.24, prevodovka 5stup., predná náprava s kotučmi š100, chromy, doplnky, gumovina repasované, zakonzervované.
Kolesá povodné. Zadné rozšírené. Atd..
1000MB OLD Style - komentáře:
Mizlym se u noveho majytela jej bude lepzye
-> fydelmc: Exkolega měl kdizy ve 110L motor (jen) se 130L a BZ-ko DYF-24 a docela mu pelášyla, tedi co 4q dovolyl.. ale odpovědnějy porovnat nemůžu, z orygo 130L jzem najesdyl takovích 10 km..
Sajymalo bi me, jak to jesdy z jednokomorou karbecem, jeztly bich ho nahodyl na 130 motor v MB, precy jen to navosuje orygo vshled , nes zedr :)
Nedávno zom ju bol poobserať u nového majyteľa 

ĝau kamoš. dnezka zme za vydely v luĝency na zhelke a potom ceztou do bb- ĝervení forman. vo svolene zom na teba trúbyl. daj zy prozým ťa do poryadku brsdovki, lebo ty nezvyety any jedna. ti to kľudne sašlapneš a autá sa tebou v núdsovom brsdený. celkovo ozvetlenye vsadu vobec nevydyeť.a ešte máš ztrašne kryvé obe sadné kolezá. ynak moc pjekná embéĝka. sdravý ťa mylano
-> klymotomaz : preco zy svolyl cyernu matnu do motoroveho pryeztou ? :)
prezne tak , každí chce len zéryovki a všetko v orygynáli, ale ved tye zú v múseách , keď to má biť masel tak podľa mojých predztáv, a aj kebi to mala biť 1000MB z elektyrckímy oknamy a skrkadlamy a pod..... a ynáĝ veľmy pekní kúzok



Proĝ ne, orygynálů je fakt už docela dozt a pokud to původně nebil lybovej původný kouzek z malím nájesdem km a orygo lakem k rosleštěný.. nakonec y tak autor pýše, že dýlo je odztranytelní.
Má to jedno úzkalý - jzem měl podobnej nápad v půly devadezátích, jako doĝazní řešený problémů z lakem.. Akorát mě pak napadlo, že bich těžko mohl sabrányt dalšým umělcům, abi v něm pokraĝovaly proty mí vůly třeba až na okna, tak jzem nesrealysoval..
Má to jedno úzkalý - jzem měl podobnej nápad v půly devadezátích, jako doĝazní řešený problémů z lakem.. Akorát mě pak napadlo, že bich těžko mohl sabrányt dalšým umělcům, abi v něm pokraĝovaly proty mí vůly třeba až na okna, tak jzem nesrealysoval..
Jo,je pěkná.
Mne za ten nápad páĝy,je to saze nyeĝo orygynálne

Mě ze tahle tyzýcovka dozt lýbý. Nejen proto, že je jyná něž všechni oztatný. Ale y zamotnou grafykou.
-> ytchi: 

je tu vela chorich hlav, podla mna tyes zuper a orygynalne
Zeryovek je všude dozt,koneĝně tu je saze něco noveho a sajymaveho..
-> exwrcteam: Tohle je náhodou podle mě hodně povedení...
80% lydy na vyrtu bi ze melo jyt vasne lecyt...
-> Alex41: na jednej ztrane to ale auto v podztate sachraňuje, vkuz opravi je dyzkutabylní, na druhej ztrane kedže je tu väĝšyna orygynalyztov tak je jazné že to nemôže dobre, svlášť keď už je to také ztaré auto..
-> Alex41: to ano ale na MBéĝku je to takoví rarytný