skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Brzdy:
- vpredu kotúče 4-piesty
- vzadu bubny
- komplet repas z nových dielov v júly 2012
Motor:
- 120 séria pri kupe auta
- 136 v súčastnosti po GO
- znížená hlava
- leštené kanáliky
- tvrdé ventilové pružiny
- ostrá vačka
- priečny výfuk
- zvody 4 do 1
- športový vzduchový filter
- karburator s difuzormi 22 a 24 natryskovany
- olejovy chladic
Karoséria:
- škoda garde
- predná plechárina vymenená za novú..už po druhý krát, lebo ked som ju vymenil poprve tak mi ju jeden typek pokrčil nárazom
Prevodovka:
- suchý 4Q SP4,22 pôvodne
- už suchý 5 Q origo z rapida
Podvozok:
- nápravy model S pri kúpe
- v súčastnosti nápravy model M po GO
- tvrdšie tlmiče vpredu
- kratšie struny vpredu cca o 7 cm
- tlmiče do zadu zatial zháňam nejake tuhšie
- zadne pruziny zatial seria....origo skoda garde
2.6.2010 pribudli zadne okna s foliami :D
10.8.2010 predok znizeny
30.9.2010 vymena prevodovky zacala :D ...konecne bude aj 5-ka :D
14.10.2010 darca organov na siroke napravy uz v garazi :D
13.11.2010 motor 136-ka uz konecne v dielni :D
14.11.2010 pribudol subwoofer - trochu lepsia hudba
17.12.2010 vymenene svetla - auto dostalo stvoroko, nove blatniky, predok auta cely v plnici
23.12.2010 babika dostala facku - blazon co isiel zozadu obiehat to napalil rovno do stlpika medzi vodicove dvere a blatnik (asi v 70ke) :(
......................... .......................... .......................... .......................... .......................... .......................... .
2 0 1 1
......................... .......................... .......................... .......................... .......................... .......................... .
20.1.2011 G.O. prednej Em-kovej napravy sa rozbehla :D
22.2.2011 konecne sa oteplilo - zadna siroka naprava namontovana :D
10.3.2011 priecny vyfuk namontovany :D
9.4.2011 4oko zapojene podla mojich predstav
10.4.2011 poloosy zrepasovane a namontovane, manzety vymenene, nove mazivo
15.4.2011 babika konecne uzrela nase Nitrianske dokonale cesty :D testovacia jazda dopadla vyborne...este par detailov dotiahnut a sup do laku :D
1.5.2011 konecne som nahodil karburator ala tatra 613 :D
- vpredu kotúče 4-piesty
- vzadu bubny
- komplet repas z nových dielov v júly 2012
Motor:
- 120 séria pri kupe auta
- 136 v súčastnosti po GO
- znížená hlava
- leštené kanáliky
- tvrdé ventilové pružiny
- ostrá vačka
- priečny výfuk
- zvody 4 do 1
- športový vzduchový filter
- karburator s difuzormi 22 a 24 natryskovany
- olejovy chladic
Karoséria:
- škoda garde
- predná plechárina vymenená za novú..už po druhý krát, lebo ked som ju vymenil poprve tak mi ju jeden typek pokrčil nárazom
Prevodovka:
- suchý 4Q SP4,22 pôvodne
- už suchý 5 Q origo z rapida
Podvozok:
- nápravy model S pri kúpe
- v súčastnosti nápravy model M po GO
- tvrdšie tlmiče vpredu
- kratšie struny vpredu cca o 7 cm
- tlmiče do zadu zatial zháňam nejake tuhšie
- zadne pruziny zatial seria....origo skoda garde
2.6.2010 pribudli zadne okna s foliami :D
10.8.2010 predok znizeny
30.9.2010 vymena prevodovky zacala :D ...konecne bude aj 5-ka :D
14.10.2010 darca organov na siroke napravy uz v garazi :D
13.11.2010 motor 136-ka uz konecne v dielni :D
14.11.2010 pribudol subwoofer - trochu lepsia hudba
17.12.2010 vymenene svetla - auto dostalo stvoroko, nove blatniky, predok auta cely v plnici
23.12.2010 babika dostala facku - blazon co isiel zozadu obiehat to napalil rovno do stlpika medzi vodicove dvere a blatnik (asi v 70ke) :(
......................... .......................... .......................... .......................... .......................... .......................... .
2 0 1 1
......................... .......................... .......................... .......................... .......................... .......................... .
20.1.2011 G.O. prednej Em-kovej napravy sa rozbehla :D
22.2.2011 konecne sa oteplilo - zadna siroka naprava namontovana :D
10.3.2011 priecny vyfuk namontovany :D
9.4.2011 4oko zapojene podla mojich predstav
10.4.2011 poloosy zrepasovane a namontovane, manzety vymenene, nove mazivo
15.4.2011 babika konecne uzrela nase Nitrianske dokonale cesty :D testovacia jazda dopadla vyborne...este par detailov dotiahnut a sup do laku :D
1.5.2011 konecne som nahodil karburator ala tatra 613 :D
Bad ass Garde :D - komentáře:
-> itchy: ked doriesim zadok dam tiez fotku :D
ale uplne na zem nepojdem :D ...ani nizsie ako ty :D
ale uplne na zem nepojdem :D ...ani nizsie ako ty :D
no som zvedavy ako doriesis zadok aby aspon podobne licoval s predkom, ci bude elektricka? drzim palce, ale nizsie ako ja asi nebudes ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> magik: dakujem za uznanie :D
jasne ze ta prevezem potom. dufam ze to bude uz tento vikend![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
jasne ze ta prevezem potom. dufam ze to bude uz tento vikend
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
ked das nizsi profil gumy, napr. 65, 60, budes pribity k zemi, a ani nechytis blatnik:) ja ti to zatial uznavam, potom ma prevezes!
chalani vobec vam nerozumiem o com sa tu hadate. nahnevajte sa na mna ale podla mna ste to este skoro nikto neskusili / cest vynimkam/. ja som ten autak tak znizil lebo sa mi to paci a hladam sposob ako to spravit aj ucelnym narozdiel od toho aby som pri pohladne na cosi take povedal ze je to nefunkcne.
uz niekolko krat som pisal ze to je tak nizko na skusku a pokial sa mi to tak nebude pacit z hocijakeho dovodu, tak to vratim spet. mam este dve sady pruzin a teda mi vobec neroby problem ich prehodit. dakujem za pochopenie![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
uz niekolko krat som pisal ze to je tak nizko na skusku a pokial sa mi to tak nebude pacit z hocijakeho dovodu, tak to vratim spet. mam este dve sady pruzin a teda mi vobec neroby problem ich prehodit. dakujem za pochopenie
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> matoo: neboj,on to zisti ...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
brate klidek....neboj nic...uvidis jak sa s tym bude jazdit....najlepsie otestovat a zistit sam...ako z reci inych...
-> redlinegarde: to znizenie hadam nemyslis vazne?! Daj tam nizsie pneu. Mozno si take auta videl na nejakej tuning scene ale tie maju vzduchac a ked idu na cestu tak to zdvihnu. Toto je viac nez nefunkcne co mas ty![41](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/41.gif)
![41](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/41.gif)
-> matoo: mam tam tiez tvrdsie tlmice, inak by som si nedovolil to tak pustit na zem... vyskusam ako sa to bude chovat, lebo sa mi to celkom takto paci, ale vravim ze ak to bude zlee a budem chytat lemy alebo brusit gumy tak to zasa zdvihnem trocha :D - to je najmenej
to tak snizujes predek? o kolik to je?
?
?
-> matoo: predsa po nasich "rovnych cestach" :D
auto nerobim preto, aby behalo rychlo po vsetkych jamach....aspon si budem teraz na ne davat vecsi pozor.....a pokial to bude cele zle, tak lahko vymenim pruziny....mam este dve sady :D
auto nerobim preto, aby behalo rychlo po vsetkych jamach....aspon si budem teraz na ne davat vecsi pozor.....a pokial to bude cele zle, tak lahko vymenim pruziny....mam este dve sady :D
-> Stuart324: dakujem :D
pekne vizera skodovecka
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Dakujem Tome :D