Zdar,
proč to auto chceš prodat, je to hezky upravený favorit...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím,
měl by někdo zájem o díly z mého modráka (pouze v celku)?
kola 15" zimní pneu 175/55 a letní 195/50
H/P vpředu na unibalech H/P
vpředu chlazené kotouče renault , brzdiče ford, zadní upravené kotouče z předních, brzdiče octavia (vložené podložky pod čep upravené pro odklon kola
motor vačka Krejbich stavitelné kolo vačky, svody kit car sání dellorto, kanály zvětšené a přesně spasované na potrubí.
převodovka po kompletní opravě a výměně většiny dílů převod 4.1
čtyřoká maska, světla BMW
přední blatníky relativně nové (original škoda)
čelní sklo staré 3 roky zelené s modrým pruhem, ostatní skla pokovené
zrcátka Fel.
sedačky Honda prelude, upravené na orig. uchyty.
servo řízení v super stavu
Martin
martin.zuska@seznam.cz
měl by někdo zájem o díly z mého modráka (pouze v celku)?
kola 15" zimní pneu 175/55 a letní 195/50
H/P vpředu na unibalech H/P
vpředu chlazené kotouče renault , brzdiče ford, zadní upravené kotouče z předních, brzdiče octavia (vložené podložky pod čep upravené pro odklon kola
motor vačka Krejbich stavitelné kolo vačky, svody kit car sání dellorto, kanály zvětšené a přesně spasované na potrubí.
převodovka po kompletní opravě a výměně většiny dílů převod 4.1
čtyřoká maska, světla BMW
přední blatníky relativně nové (original škoda)
čelní sklo staré 3 roky zelené s modrým pruhem, ostatní skla pokovené
zrcátka Fel.
sedačky Honda prelude, upravené na orig. uchyty.
servo řízení v super stavu
Martin
martin.zuska@seznam.cz
Modrák 1,6 /Favorit 136 - komentáře:
Nemáš v plánu doplnit si to tu o další fotky a nějaký ten popis? 

-> Shackall: prostě je to jiný...
-> Milan 136: Nebo ne? Jako kdyby ne, tak bys mě dostal a já bych si tu sypal hlavu popelem (to bych léta žil v bludu). Nicméně VW 1,6 jezdím docela často (Audi A3), občas i pod kapotu kouknu, 1,8 už jsem také viděl a rozhodně nemám pocit, že by se nějak moc lišily. Přijde mi to logické i z hlediska automobilky.
-> Shackall: formana znám. rám dělal pokud si vzpomínám Dlouhý MB.
Až uvidím fotky auta, můžu hodnotit
Až uvidím fotky auta, můžu hodnotit
-> Milan 136: Jo a mimochodem - odkaz na toho Formana jsem tam dával proto, že autorem rámu je evidentně někdo, komu problematika karoserie v krutu něco říká a snažil se tomu předejít - a podle mě se mu to spíš podařilo...
-> Shackall: stejný blok?



-> Milan 136: Jo, tyhle motory srovnávám úplně klidně, neboť mají stejný blok a je to de facto to samé*. Ty dvě deci jsou nahnané vevnitř.
Neshnilý Favorit neexistuje - existují jen ty méně shnilé. Tenhle má evidentně vařený PP domeček na tlumič, a to dost blbě (takhle nějak bych to zavařil já ). To je u Fa/Fe obvyklé místo a je otázka, co tam je dál.
Že mění podběhy a chladičovku je moc špatně - to bych chápal u nějakého raritního vozu (Erko, stará Felicie), a ne u stroje, na který se dá sehnat kastle (i s autem). Chceš rozebrat podrobněji proč?
Velký chlazení, brzdy z Modea (či co to je) je všechno OK. Tohle auto se mi jako nápad líbí (byť nejsem příznivce takových úprav), bohužel tu není víc fotek, abych tak nějak zhodnotil celkovou koncepci vozu, ale to provedení, to si dovolím kritizovat...
___________________
*Hlava se liší a 1.8T je samozřejmě o něco těžší
Neshnilý Favorit neexistuje - existují jen ty méně shnilé. Tenhle má evidentně vařený PP domeček na tlumič, a to dost blbě (takhle nějak bych to zavařil já ). To je u Fa/Fe obvyklé místo a je otázka, co tam je dál.
Že mění podběhy a chladičovku je moc špatně - to bych chápal u nějakého raritního vozu (Erko, stará Felicie), a ne u stroje, na který se dá sehnat kastle (i s autem). Chceš rozebrat podrobněji proč?
Velký chlazení, brzdy z Modea (či co to je) je všechno OK. Tohle auto se mi jako nápad líbí (byť nejsem příznivce takových úprav), bohužel tu není víc fotek, abych tak nějak zhodnotil celkovou koncepci vozu, ale to provedení, to si dovolím kritizovat...
___________________
*Hlava se liší a 1.8T je samozřejmě o něco těžší
-> Shackall: srovnáváš 1.6 8V s 1.8 20V Turbo?
Já na tom nic zlýho nevidím. Že je to shnilý z fotky motoru nepoznám a že mění podběhy a chladičovku nic špatnýho není.
Naopak vidím velký chlazený brzdy, Hpéčko, servo...
Já na tom nic zlýho nevidím. Že je to shnilý z fotky motoru nepoznám a že mění podběhy a chladičovku nic špatnýho není.
Naopak vidím velký chlazený brzdy, Hpéčko, servo...
-> Shackall: a podla coho sudis ze je hnile ?
-> Milan 136: -> Rotak: Vezmu staré shnilé auto, které někdo neodborně zavařil, a dám tam těžký agregát. Nyní jsem boural, tak to pro jistotu převařím ještě jednou. Tfujtajbel BTW: Zkuste to porovnat s tímhle Formanem: skoda-virt.cz/cz/.../2231
-roman-orangee
-> Shackall: kde vidíš prasárnu?
hezký to se mi hodně líbí :-)
-> Remus: tak to já mám u felicie taky v prdeli...a ja furt co mi tam mlati...jako drnčí...ono to bude možná ono...jinak favo pěkné 1.6 hmmmm ? :-)
-> Rotak: me prijde jako prasarna to tam takhle nechat pri uriznutym cumaku 

-> Shackall: mě to jako prasárna teda nepřijde....
To je přímo neuvěřitelná prasárna*
__________________
*Týká se provedení, nikoliv nápadu - ten se mi jeví mimořádně zajímavý, na sprinty by to mohlo být prima...
__________________
*Týká se provedení, nikoliv nápadu - ten se mi jeví mimořádně zajímavý, na sprinty by to mohlo být prima...
vam asi nedochazi ze ten motor je tezkej jak prase a s ulozenim tlumicu to udela, to co udela, jinak fakt pekny facko, z fotek toho jde hodne poznat
poznal to tak že tak poklička pod matkou je moc vylezlá nahoru to uložení je už vymačkaný ta guma :) a jinak pěkný fávo s 1,6 :)
koukam brzdice mondeo a chladaky
