-> suri: no, nějaké dírky jsem našel. Na místech, kde jsou u Škodovky "P" kapsy, tak levá strana dobrá, jen, jak se poodloupnul tmel a dostal se bordel do toho spoje blatník/karoserie, tak to bylo načatý trochu, ale nic zkrz, jen ohnilé, tkaže obrousit, odrezovač, tmel (od Soudalu, teď envím označení,a le je to karosářský tmel), tlumex. Jako všude na autě. Tzn. bez základu. Bavili jsme se o tom s kamarádem a dospěli jsme k názoru, že ten n,,nový" Tlumex plast PLUS má nějaké inhibitory koroze, tak to švácnu přímo na pelch,a el dělal jsem jakože dvě vrstvy. Jednu vrstvu pořádně rozlíčit (jako štetkou pěnu pře holením) aby dobře přilnul tlumex, když tam zůstal prach a tam kde, byl holý plech, tak sem si dal záležet a pak na to po chvilce další vrstvu už silnou. No,a el skončil jsem u levého podběhu. prvý podběh už ke horší. Tam je pár dírek do interiéru, jak ej výztuha jakási. takže pořádně odrezit a zatmelit dírky. já vím, že to je prasárna, ale vyvářka by se teď nstzíhala a ani enjsou rpostředky, takže tak... Jinak místama byl semtam nějaký flíček,t ak obrousit a stejný proces. Jen u hrdla nádrže díra, takže taky odrezovač, protože jinak sem tam endostal a zatmelit,a by se to nezhoršovalo, tak rapidně, když by na to cákala břečka se solí,a el nechal jsem díru an odtok vody. No a jinak klasický nátěr spodku. Akorát to dělám asi už měsíc. Nejdřív týden v ksue a teď to bdue 3. víkend po sobě

. Fotky sem taky hodím s nějakým komentářem
