
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karoserie:
- bez úprav - jen údržba
- Červená romantická (červená tmavá - 8290)
- rozpěra mezi předními tlumiči '96
Motor: (série)
- 781.136B, 1289ccm / 50kW / vstřikování Bosch Mono Motronic
- olej 10W60 Castrol Edge SUPERCAR :))) s filtrem MANN Fabia
- chladící kapalina Škoda G12++
- vzduchový filtr MANN (když ho mám :D)
- výfuk originál TYLL
Převodovka: (série)
- řazení '96 (vanička)
Podvozek:
- přední náprava '96, uložení PEMIT; zadek série
- tlumiče + pružiny HP Sporting tréninkové +10%
-brzdy (série)
- - brzdová kapalina Textar DOT4
- - HBV Brembo
- přední brzdy
- - kotouče Zimmerman
- - destičky TRW
- zadní brzdy
- - prasátka Fragokov
- - pakny Textar - Fabia
- - bubny origo
-obutí
- - ALU Borbet Atlanta 5,5x14" ET 42 lakovány v odstínu Škoda - Bílá candy (1026)
- - Pneu Hankook 175/60 R
- - váha: +-13,1 kg (stejná váha jako origo plecháč s pneu - rezerva)
Interiér: (série)
- šedý GLX interiér - mikroplyšové sedačky
- kulička jako hlavice řadící páky
- volant RRS 350mm, nába Luisy
- filtr s aktivním uhlím (+ pylový filtr)
Exteriér: (série)
Video výfuk:
KOUPÍM, když někdo budete mít navíc a nebudete vědět co s tím :-) :
- NOVÝ přístrojový štít (nevím, zda se liší barvy, takže taky aby pasoval barevně :-) )
- Origo manuální nebo elektrický šíbr pasující místo origo Feldího - nemusí být nový, ale aby fungoval, nepískal, netekl :-)
- bez úprav - jen údržba
- Červená romantická (červená tmavá - 8290)
- rozpěra mezi předními tlumiči '96
Motor: (série)
- 781.136B, 1289ccm / 50kW / vstřikování Bosch Mono Motronic
- olej 10W60 Castrol Edge SUPERCAR :))) s filtrem MANN Fabia
- chladící kapalina Škoda G12++
- vzduchový filtr MANN (když ho mám :D)
- výfuk originál TYLL
Převodovka: (série)
- řazení '96 (vanička)
Podvozek:
- přední náprava '96, uložení PEMIT; zadek série
- tlumiče + pružiny HP Sporting tréninkové +10%
-brzdy (série)
- - brzdová kapalina Textar DOT4
- - HBV Brembo
- přední brzdy
- - kotouče Zimmerman
- - destičky TRW
- zadní brzdy
- - prasátka Fragokov
- - pakny Textar - Fabia
- - bubny origo
-obutí
- - ALU Borbet Atlanta 5,5x14" ET 42 lakovány v odstínu Škoda - Bílá candy (1026)
- - Pneu Hankook 175/60 R
- - váha: +-13,1 kg (stejná váha jako origo plecháč s pneu - rezerva)
Interiér: (série)
- šedý GLX interiér - mikroplyšové sedačky
- kulička jako hlavice řadící páky
- volant RRS 350mm, nába Luisy
- filtr s aktivním uhlím (+ pylový filtr)
Exteriér: (série)
Video výfuk:
KOUPÍM, když někdo budete mít navíc a nebudete vědět co s tím :-) :
- NOVÝ přístrojový štít (nevím, zda se liší barvy, takže taky aby pasoval barevně :-) )
- Origo manuální nebo elektrický šíbr pasující místo origo Feldího - nemusí být nový, ale aby fungoval, nepískal, netekl :-)
krtik / Felča - komentáře:
To byla akce zase... ale trubky na přístřešek pro Felču jsou v pohodě doma
.

...a to jsem chtěl fotku tachometru při 100 000km
Ale to je fuk už... podstatné je, že jsme načali druhou sérii

Ale to je fuk už... podstatné je, že jsme načali druhou sérii

-> Arnold: prý jezdím pomalu... tak jsem dal pejska na podpoření ,,,imiče" dědostylu 

-> krtik: aáá nejaka ptakovinka na oziveni interieru ju??
pekne 



-> krtik: moja tak isto má kladný vzťah k autam kým si pod nejake neľahnem respektíve nepustím sa do neho a potom nevnímam nič iného
bruu 


-> Placko: no, to právě k autům má babička dobrý vztah, ale trošku jí vadí, že když dělám něco na autě, tak nemám čas na nic jiného
¨. Mizim na kutě, brou.

-> krtik: nj to poznám veľmi dobre
ked som mal u babči ja svoju škudku tak babička mala taky takovou "radosť"




-> Placko: jojo, ale babička z tych mojich aut má teda ,,radost". No, abych byl přesný, auta jí nevadí, ale to, že teď, jak připravuju Felču na zimu, tak to prostě nedělám skoro nic jinýho...
-> suri: jo, super děkuju :-). Zítra jeden do školy 11km jedna cesta, tak na to kuknu.
-> suri: jo, super děkuju :-). Zítra jeden do školy 11km jedna cesta, tak na to kuknu.

-> krtik: tak s tým riadne pojazdi a prípadne dolej , nikdy som neriešil na decku presne koľko som tam dal , vždy rachnem 3litre g12 a dolejem destilkou
-> suri: a čo take strašne to spraví ? -> krtik: nj tak to chápem potom 

Takže dneska jsem vyměnil chladící kapalinu. Dal jsem na doporučení Milana 136 v otmhle vláknu skoda-virt.cz/cz/.../1392
14-chladici-kapaliny-barvy
?gotopost=2... . G12++, origo Škoda auto.
A mám takový dotaz, vypustil jsem asi 5-6 litrů vody (dosti jsme vylil na zem, tak těžko říct přesně), při dolívání jsem mačkal hadicu od termostatu k chladiču a hladina klesla. Dolil jsem mezi rysky MIN a MAX (nalil jsem tam 5 litrů), nastartoval s otevřenou expanzkou, trošku pojezdil po zahradě, zahřál motor, termostat sepnul a aj sahara bežela s tím, ež se to odvzdušní a nic, hladina neklesla. Pak jsem zavřel expanzku a to samé a furt stejná výška hladiny. Topení topí nádherně, takže tam bublina nebude. A když jsme vypnul mtor, tak jsem slyšel jako kdyby kapání třeba jak když kape voda z kohoutku to lavoru s vodou. Co to může být? nebo jsem si toho jen nevšiml už dřív? Tak právě nevím, jestli to je odvzdušněno nebo ee, když mi litr směsi zbyl. Ale mám směs v kufru na dolití kdyžtak,t ka by neměl být problém. Děkuju za případné rady, které si přečtu možná až zítra, protože už jsem utahanej, jak kotě, děkuju
*edit: i když kecám, já asi vypustil ještě míň vody. Kdybych nebyl hloupej,t ak si víc pamatuju, kdy a co jsem vylil.... ale každopádně, něco jsem vylil na zem, než jsem podtrčil kyblík a 5-ti litropvej kyblík plnej nejni...
*edit 2, upravil jsem text, aby to bylo srozumitelnějsí, tak případně znova přečtěte
A mám takový dotaz, vypustil jsem asi 5-6 litrů vody (dosti jsme vylil na zem, tak těžko říct přesně), při dolívání jsem mačkal hadicu od termostatu k chladiču a hladina klesla. Dolil jsem mezi rysky MIN a MAX (nalil jsem tam 5 litrů), nastartoval s otevřenou expanzkou, trošku pojezdil po zahradě, zahřál motor, termostat sepnul a aj sahara bežela s tím, ež se to odvzdušní a nic, hladina neklesla. Pak jsem zavřel expanzku a to samé a furt stejná výška hladiny. Topení topí nádherně, takže tam bublina nebude. A když jsme vypnul mtor, tak jsem slyšel jako kdyby kapání třeba jak když kape voda z kohoutku to lavoru s vodou. Co to může být? nebo jsem si toho jen nevšiml už dřív? Tak právě nevím, jestli to je odvzdušněno nebo ee, když mi litr směsi zbyl. Ale mám směs v kufru na dolití kdyžtak,t ka by neměl být problém. Děkuju za případné rady, které si přečtu možná až zítra, protože už jsem utahanej, jak kotě, děkuju

*edit: i když kecám, já asi vypustil ještě míň vody. Kdybych nebyl hloupej,t ak si víc pamatuju, kdy a co jsem vylil.... ale každopádně, něco jsem vylil na zem, než jsem podtrčil kyblík a 5-ti litropvej kyblík plnej nejni...
*edit 2, upravil jsem text, aby to bylo srozumitelnějsí, tak případně znova přečtěte

-> Placko: nojo, když na takové věci nejsou penízky
. Musím šetřit ať je na všechno na Škůdku 
-> suri: díky


-> suri: díky

-> Placko: ale spraví -> krtik: jj
-> krtik: tak snád tých pár cm ňíž toho nespraví až tak veľa ..a po horách sa s ňou drncať nebudeš
a určite to bude o niečo lepšie sedieť na ceste 


-> krtik: jasne se nekdy dohodneme na terminu a pokud to bude mozne dorazim se podivat rad



-> Placko: jo, právě jsem byl varován, že není pěkný pohled an tlumiče v motorovém prostoru a v kufru 
A děkuju
,a el asi Felča zůsatne tak jak je podvozkově, krásně všude projedem
-> Arnold: určo

A děkuju


-> Arnold: určo

ináč pekná Felcka
čumák trocha nižšie a bude to bomba 



-> krtik: neniproblem rad dorazim
jen az bude ridicak tak muzu cestovat skoro dle libosti



