
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rád bych vám přestavil mou Agláju .
Jedná se o Škodu Felicii rv. 1995. Jsem 3. majitelem. první majitel ( prý zedník ) měl auto do léta letošního roku, pak ji odkoupil kluk od kterého ji mám a dal víceméně do kupy. Vyměnil na ni pomalu vše co se dalo jako : ramena, sylembloky, interiér, brzdové a palivové trubičky atd.
Karoserie na tom neni nejhůř , má malinko chycené lemy a konce prahů ale nic co by se muselo vařit. A na pár místečkách se ještě najde pár bolístek ale opravdu nic hrozného. Podlaha a podběhy jsou naprosto v pořádku bez jediného kouska rzi ( no tlumex ale originál plastizol ).
Jen jediné co je na výměnu jsou zadní vrata . kdyby jste někdo o nějakých slušných za pěknou cenu věděli budu rád :-)
Motor:
1,3 jednobod , 50Kw
-prý s menšími úpravami od kluka co mi prodal ale nwm s jinou felinou jsem zatim nejel :D
-23.4. 2011 -tak byl jsem u známého a úpravy na motoru mi nevyvrátil: jeho slovy ,,jede to mnohem lépe než série´´ jinak co mi bylo řečeno o motoru od původního majitele : jeho slovy je tam ostrá vačka ( jaká přesně zatím nevím stále čekám na odpověď ) , snížená hlava o 1mm , stočený setrvačník o 3kg , prej čip :D , vložky a písty z MPI a něco se sáním ... ale vše beru s rezervou chtělo by to na brzdu a zjistit jestli to má doopravdu nějaký poníkynavíc ...
:D tak a teď čekám bouřlivé ohlasy a narážky jak to občas bejvá :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Interiér:
-měněné sedačky místo látkových jsou tam semišové a místo origo koberců jsou tam dané černé s posledního typu favorita ( a opravdu to nevypadá zle)
-dále je tam dodaný otáčkoměr, na ten ciferník se nedá koukat
-el. stahování řidičova okýnka a u spolujezdce se musí dodělat
-řadicí páka fabia RS :D a středový panel také z posledního typu favorita
co se týče muziky:
-rádio JVC KD-R422 ( USB, MP3, CD, 2x AUX)
-přední repro značky Dax 130W, výhybky a výškové repráky značky Helix
-zadní středobasové reproduktory značky Dax o výkonu 240w
to je zatím asi tak vše až bude více času dodám lepší popis
26.5. 2011 - umyto, naleštěno, vyyluxováno , oživeny plasty . prostě přípravička na náš první srázek Želiv
28.5. 2011 - prvním našim srazem se stala Želiv , musím říct že to byl nezapomenutelný zážitek v odkazu pár fotek co jsem zde pořídil : kejvl.rajce.idnes.cz/Skod a_sraz_Zeliv_28.5._2011
17.11. - dnes vyměněn chladič, starý už propouštěl a při demontáži se rozdělil na další tři kusy, a navařen nový vejfuk :-D foto dodam v dohledné době ;-)
28.11. 2011 - namontěno nové rádio JVC KD-R422, a hned to hraje mnohem líp než starý Sencor :D
06.01. 2012 - konečně odstraněn již delší dobu blbnoucí imobilizér, pro mne šílená pakárna ho demontovat... už nikdy více :D
04.02. 2012 dnes nás předčasně opustila má dlouholetá kamarádka :( vzdejme mojí baterce Perion čest :D sloužila poctivě 9 let :D dnes byla nahrazena novou Starline 56Ah, uvidíme jak dlouho vydrží ;-)
25.2. 2012 - proběhlo čištění interíéru, zatím jen koberce, stropnice a všechny plasty další víkend jsou na řadě sedačky a tepece.
18.3. 2012 - začíná se dělat na bolístkách a zas najeto o 1000km více
20.6. 2012 - kompletně vyčištěný interér
21.6. 2012 - vyměněny LZ dveře
17.11. 2012!!! konečně se začalo něco dít, odešlo těsnění pod hlavou a tím jsem se konečně rozhodl udělat menší GO motoru... čekají mě ventily, gufera, rozvody, možná šály, a dalších prár drobností :-)
19.1. 2013 : wow zapomínám dodávat a psát :D felda už je dávno pojízdná, zatím se vše zdá v pořádku na složeném motoru je najeto pomalu 4tkm, zatím se zdá že olej již nepapá, jede mnohem líp, ještě sem stihl vyměnit ŘJ stará nwm proč ale začla kravnout. jediná chybička od složení co se vyskytla byla ta, že mi lehce tekl fridex pod domkem termostatu zhlediska špatného podmazání ( v dobu složení nebylo těsnění a chvátalo se aby se mohlo jezdit do práce ) jináč musím zaklepat nic... jinak přidávám pár new starších fotek ještě na půjčených fondmetalech z léta konečně sem našel fotky při procházení PC :D
18.4. 2013 - vyměněny všechny tlumiče, vpředu teď tlumí značka Kamoka s naftovejma seřízlejma pružinama :D a vzadu starline taktéž nafta seříznutá, zadek zatím 1,5 závitu pryč předek 2 :D
6.8. 2013 - po dlouhé době se zas něco dělo, bohužel teď na AGLÁJU nemám tolik času jelikož dávám co nejvíce do cajku sptřebáka aby dlouho sloužil. jinak dnes se seřízl ještě zadek proto že na tu nakopnutou prdel se nedalo koukat :-/ i jako na přední nápravě jsem se inspiroval Š 130 a podvázal nápravu. holt ty seřízlé pružiny nechtějí sedět v myskách :D
!!! AČ NERAD ALE DÁVÁM ÁGLUŠ NA PRODEJ, VYSKYTLA SE MOŽNOST JINÉHO POVOZU A TŘI AUTA NEUŽIVÍM :( BOHUŽEL NA TO VCELKU CHVÁTÁM. CENA JE 8 000,-, NIC NESKRÝVÁM VŠE O AUTĚ ŘEKNU, K AUTU DÁM VŠE CO MÁM ( ZADNÍ PRUŽIN, DROBNOSTI OKOLO TLUMIČŮ, JINOU HLAVU MOTORU, SÉRIOVÝ KONCÁK, MASKU A PÁR DROBNOSTÍ... ) STK DO 10 MĚSÍCE MOHU ZAŘÍDIT NOVOU . KASTLE UŽ NECO PAMATUJE ALE ÚMĚRNÉ KE STÁŘÍ VOZU. PROSÍM O KONTAKT NA TEL : 737 585 354
19.9. 2013 - Prodáno
Jedná se o Škodu Felicii rv. 1995. Jsem 3. majitelem. první majitel ( prý zedník ) měl auto do léta letošního roku, pak ji odkoupil kluk od kterého ji mám a dal víceméně do kupy. Vyměnil na ni pomalu vše co se dalo jako : ramena, sylembloky, interiér, brzdové a palivové trubičky atd.
Karoserie na tom neni nejhůř , má malinko chycené lemy a konce prahů ale nic co by se muselo vařit. A na pár místečkách se ještě najde pár bolístek ale opravdu nic hrozného. Podlaha a podběhy jsou naprosto v pořádku bez jediného kouska rzi ( no tlumex ale originál plastizol ).
Jen jediné co je na výměnu jsou zadní vrata . kdyby jste někdo o nějakých slušných za pěknou cenu věděli budu rád :-)
Motor:
1,3 jednobod , 50Kw
-prý s menšími úpravami od kluka co mi prodal ale nwm s jinou felinou jsem zatim nejel :D
-23.4. 2011 -tak byl jsem u známého a úpravy na motoru mi nevyvrátil: jeho slovy ,,jede to mnohem lépe než série´´ jinak co mi bylo řečeno o motoru od původního majitele : jeho slovy je tam ostrá vačka ( jaká přesně zatím nevím stále čekám na odpověď ) , snížená hlava o 1mm , stočený setrvačník o 3kg , prej čip :D , vložky a písty z MPI a něco se sáním ... ale vše beru s rezervou chtělo by to na brzdu a zjistit jestli to má doopravdu nějaký poníkynavíc ...
:D tak a teď čekám bouřlivé ohlasy a narážky jak to občas bejvá :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Interiér:
-měněné sedačky místo látkových jsou tam semišové a místo origo koberců jsou tam dané černé s posledního typu favorita ( a opravdu to nevypadá zle)
-dále je tam dodaný otáčkoměr, na ten ciferník se nedá koukat
-el. stahování řidičova okýnka a u spolujezdce se musí dodělat
-řadicí páka fabia RS :D a středový panel také z posledního typu favorita
co se týče muziky:
-rádio JVC KD-R422 ( USB, MP3, CD, 2x AUX)
-přední repro značky Dax 130W, výhybky a výškové repráky značky Helix
-zadní středobasové reproduktory značky Dax o výkonu 240w
to je zatím asi tak vše až bude více času dodám lepší popis
26.5. 2011 - umyto, naleštěno, vyyluxováno , oživeny plasty . prostě přípravička na náš první srázek Želiv
28.5. 2011 - prvním našim srazem se stala Želiv , musím říct že to byl nezapomenutelný zážitek v odkazu pár fotek co jsem zde pořídil : kejvl.rajce.idnes.cz/Skod a_sraz_Zeliv_28.5._2011
17.11. - dnes vyměněn chladič, starý už propouštěl a při demontáži se rozdělil na další tři kusy, a navařen nový vejfuk :-D foto dodam v dohledné době ;-)
28.11. 2011 - namontěno nové rádio JVC KD-R422, a hned to hraje mnohem líp než starý Sencor :D
06.01. 2012 - konečně odstraněn již delší dobu blbnoucí imobilizér, pro mne šílená pakárna ho demontovat... už nikdy více :D
04.02. 2012 dnes nás předčasně opustila má dlouholetá kamarádka :( vzdejme mojí baterce Perion čest :D sloužila poctivě 9 let :D dnes byla nahrazena novou Starline 56Ah, uvidíme jak dlouho vydrží ;-)
25.2. 2012 - proběhlo čištění interíéru, zatím jen koberce, stropnice a všechny plasty další víkend jsou na řadě sedačky a tepece.
18.3. 2012 - začíná se dělat na bolístkách a zas najeto o 1000km více
20.6. 2012 - kompletně vyčištěný interér
21.6. 2012 - vyměněny LZ dveře
17.11. 2012!!! konečně se začalo něco dít, odešlo těsnění pod hlavou a tím jsem se konečně rozhodl udělat menší GO motoru... čekají mě ventily, gufera, rozvody, možná šály, a dalších prár drobností :-)
19.1. 2013 : wow zapomínám dodávat a psát :D felda už je dávno pojízdná, zatím se vše zdá v pořádku na složeném motoru je najeto pomalu 4tkm, zatím se zdá že olej již nepapá, jede mnohem líp, ještě sem stihl vyměnit ŘJ stará nwm proč ale začla kravnout. jediná chybička od složení co se vyskytla byla ta, že mi lehce tekl fridex pod domkem termostatu zhlediska špatného podmazání ( v dobu složení nebylo těsnění a chvátalo se aby se mohlo jezdit do práce ) jináč musím zaklepat nic... jinak přidávám pár new starších fotek ještě na půjčených fondmetalech z léta konečně sem našel fotky při procházení PC :D
18.4. 2013 - vyměněny všechny tlumiče, vpředu teď tlumí značka Kamoka s naftovejma seřízlejma pružinama :D a vzadu starline taktéž nafta seříznutá, zadek zatím 1,5 závitu pryč předek 2 :D
6.8. 2013 - po dlouhé době se zas něco dělo, bohužel teď na AGLÁJU nemám tolik času jelikož dávám co nejvíce do cajku sptřebáka aby dlouho sloužil. jinak dnes se seřízl ještě zadek proto že na tu nakopnutou prdel se nedalo koukat :-/ i jako na přední nápravě jsem se inspiroval Š 130 a podvázal nápravu. holt ty seřízlé pružiny nechtějí sedět v myskách :D
!!! AČ NERAD ALE DÁVÁM ÁGLUŠ NA PRODEJ, VYSKYTLA SE MOŽNOST JINÉHO POVOZU A TŘI AUTA NEUŽIVÍM :( BOHUŽEL NA TO VCELKU CHVÁTÁM. CENA JE 8 000,-, NIC NESKRÝVÁM VŠE O AUTĚ ŘEKNU, K AUTU DÁM VŠE CO MÁM ( ZADNÍ PRUŽIN, DROBNOSTI OKOLO TLUMIČŮ, JINOU HLAVU MOTORU, SÉRIOVÝ KONCÁK, MASKU A PÁR DROBNOSTÍ... ) STK DO 10 MĚSÍCE MOHU ZAŘÍDIT NOVOU . KASTLE UŽ NECO PAMATUJE ALE ÚMĚRNÉ KE STÁŘÍ VOZU. PROSÍM O KONTAKT NA TEL : 737 585 354
19.9. 2013 - Prodáno
Kejvl Aglája - Prodáno - komentáře:
nemáš zvuk výfuku ?
co je to za značku ?

na tie diery existuje par slovicok : flexa,zvaracka,tmel,zakla
d, a farba :)
-> kejvl: jasny jsme na tom podobne az na to ze aj jsem ted uplne bez penez no
takze ja jsm vyvoj auto musel ted pozastavit a dokud to nebude lepsi tak nema cenu zacinat no a jinak decent tunig schvauji 


-> Arnold: plánů je mnoho jen financí neni dosti
holt jsme ještě studentem
teď v nejblyžší době co bude přijatelné počasí plánuju opravit všechny místa co jsou napadený korozí , ošetřit podvozek a dutiny a až bude opravdu teplo tak vyčistit interiér. jiank do budoucna by se mi líbil celolak ,nějaký ten sport podvozek, udělat ještě něco s motorem , vyměnit ty 5vrata a lepší posez dopředu v podobě nějakých sport sedaček. prostě decentní tuning


-> kejvl: jasny kdybych delal ram tak se nejdriv poradim co a jak a jaky je nejvhodnejsi material proste nejdriv vsechno zjistit a pak az se pustit do toho
a jinak co ty mas v planu s felinkou??
-> castrol: asi tak
ale on by se nekdo nasel kdo by to snad i sesrouboval
ale to radsi budu bez ramu nez toto



-> castrol: asi tak


-> Arnold: tak to nemusis ani zvarat
-> Arnold: jsme pro rám z novodurových trubek




-> castrol: blaznis?? ukradnu ukrajincum ze stavby lesenarsky trubky a mam to




-> Arnold: z novodurovych rur
-> castrol: si nejakej zmontim doma ve sklepe
-> kejvl: ty jo vis jakej budu tjuner




-> kejvl: ty jo vis jakej budu tjuner


-> castrol: si myslim že bude málo ten rám při takhle extrémním nárůstu výkonu
jinej filtrbox udělá hodně 


-> Arnold: už aby to bylo
budeš asi první borec ( blbec ) co to udělá




-> Arnold: tak to bacha to pojde ako das to aj ram budes potrebovat
-> castrol:
taky pravda 


-> kejvl: jsme dva teda
-> castrol: ja se taky nudim asi si pujdu narvat do shade filtrbox z fabie



-> castrol: ja se taky nudim asi si pujdu narvat do shade filtrbox z fabie



-> kejvl: zlate ceske rucicky
ale aj slovaci su odbornici

-> castrol: prostě klasickej českej tuzer
taky jich pár znám 


-> Arnold: chlapec sa nudil tak "zdokonaloval"*
1*
-> Arnold: přesně ani bych se na to nevysral


