skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
.Zdarec , cHtěl bych vám představit svoji felaz :D Felaz jsem zakoupil 26.6 2010, pojezdil jsem 2 měsíce potom skočila stk :D. Felaz byla porezlá tak jsem ji postavil do garáže že se začne vyvařovat počítal jsem jenom že vymění 5tky vyvaří se lemy vymění blatmníky. A ejhle po prozkoumání jak je na tom felina s korozí jsem zjistil že je třeba vyměnit prahy přední , a zadní podběhy, víčko nádrže, trošku podlahu vyvařit. Mezitím jsem sehnal motor naj 60tkm protože puvodní žral 3litry na 500 km :D Felaz mi vyvařuje kamarád s mojí výpomocí a timto mu Moc děkuji.
Motor : 1.3 BMM 50Kw
Pohon : LPG
Rok výroby: 1996
Barva : Modra metal. Toyota
Podvozek: HP sporting predek 6 drazek navic a doraz tak 1 cm , vzadu rizle 2 mrtve zavity
Karoserie :komplet vyvařená zesílená, spevněné přední misky tlumičů, výztuhy v prazích , spevněné nosníky podlahy 3MM plech :D,rozšířené zadní lemy, zavařená maska,5te dveře přimračené bez znaku a stěrače, přední naraznik zahlazený.
Motor : 1.3 BMM 50Kw
Pohon : LPG
Rok výroby: 1996
Barva : Modra metal. Toyota
Podvozek: HP sporting predek 6 drazek navic a doraz tak 1 cm , vzadu rizle 2 mrtve zavity
Karoserie :komplet vyvařená zesílená, spevněné přední misky tlumičů, výztuhy v prazích , spevněné nosníky podlahy 3MM plech :D,rozšířené zadní lemy, zavařená maska,5te dveře přimračené bez znaku a stěrače, přední naraznik zahlazený.
Hajko / felaz - komentáře:
Moja felda vyzerala veeeelmi podobne...pred vyvaranim
Dobra praca


Dobra praca

-> HAjko: pěkné
Hezká práce
Taky jsem ji měl podobně na kaši 


tak vypadá ted, pomalu se skládá. Modrá metal ze vzorníku toyota

tohle je teda extrem sezrany...uprimne te obdivuju protoze ja bych to vzdal....musis mit trpelivost jako blazen....drzim palce....

HAjko 03.02.11 16:34:37 napsal: jeto zesílená karoserie
O tom ani nikdo nepolemizuje
O tom ani nikdo nepolemizuje

jeto zesílená karoserie, ty díry tam nejsou proto že to bylo hnité kolem těch dir tak se navařil rovný plech 

-> Jura_Favorit, suri: aha už to vidím.. já se vždy orientoval podle těch dir
jinak s tím vrškem to vím, že je to jiný kvuli zámku

jinak s tím vrškem to vím, že je to jiný kvuli zámku

-> Tommyk: chladičovka old face a new face sa líši len v upevnení zámku , líši sa chladičovka na slabú a zosilnenú kasňu www.obautodily.cz/detail_
polozky/401006.jpg stará a www.obautodily.cz/detail_
polozky/401050.jpg nová , rozdiely patrné , dole nemá tú výstuhu z dierami , má iný profil a tak
-> Tommyk: já vidím, že ten plech tam je, jen je plný a ne s otvory... vyloženě slabá chladičovka to není, když nemá díry na průchod výztuhy dovnitř alá Favorit... je to nějakej hybrid.
-> suri: sem myslel jako pred face.. teď si mě do toho zamotal že vubec nevim teda.. :D ta chladičovka je slabá kastle ne, když tam není ten plech? nebo jak to je teda?
-> Tommyk: ty nemáš starý typ ale zosilenenú kasňu takže tam musí byť ten dierovaný plech
-> suri: no ja to nevim 100% ale zarazilo mě, že tam neni ten plech právě dole..
mam starej typ a je tam..?? jedine čina jestli to nedela no
mam starej typ a je tam..?? jedine čina jestli to nedela no
-> Tommyk: nechcem kecať ale toto vyzerá na zosilenú ale v nejakej čína verzii , starý typ dole ten plech nemá
Proč si tam rovnou nenavařil chladičovku ze silnější kastle?
Jo má proč by nemělo, vše se dá vyvařit!

-> Luky.: přeci jen 3L beníznu na 500km, jedině že by prokopl podlahu a jezdil styl "Flinstones" 
