
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Něco málo
Favorit je komplet zrenovován. Rok výroby 1989 předělán na černý vnitřek (1993)auto je kompletně vyvařené-prahy,lemy,blatn íky,podběhy,přední stěna,kapota,dveře- vše nové...Podvozek je kompletně v komaksitu v kombinaci červená,černá nápravnice,ramena,řízení, řazení,pružiny,zadní náprava,stabilizátor,bubn y,štíty+nové tvrdší silentbloky(80Sh,) a všechny čepy atd...Kompletně nové brzdy- všechny hadičky,trubičky,válečky, čelisti atd...Motor je vyčištěn,přetěsněn- nové rozvody,všechna těsnění,olej+ostatní náplně...Barva na autě je z AUDI Q7 .. Úpravy na autě:
Exterier- folie na autě s atestem,
Pneu: 195/50/15 Toyo R888R
Interier:
sportovní volant
závodní skořepiny Sparco s atestem+ závodní 5.bodové pasy
vypínač na větrák a startování na tlačítko.
Podvozek:
okruhová verze HP racing štelovatelný
větší vnitřně chlazené brzdy, průměr kotoučů 256mm i nové brzdiče + lepší destičky FERODO DS2500,
sportovní výfuk dle A.
Zkrácené řízení 1:1,5
Barva: černá Audi Q7
Motor:
Blok Favorit s vnitrkem z Fabia
Motor 1,4 na motokarburatorech R1
Upravená hlava- snížená, větší ventily
Odlehčenej setrvák
El. Zapalovaní Ignitech
Vačka 282/282 zdvih 7,3
KP:11,56
Elektrické palivové čerpadlo
Chlazení Felicia 1,6
Podvozek:
Komplet v komaxitu
HP Racing okruhová verze štelovatelné
Větší brzdy o průměru 256mm vnitřně chlazené s destičkami Ferodo DS2500
Pneu:
195/50/15 Toyo R888R
Interier:
Originál černej vnitřek
Skořepinové sedačky značky Sparco
Nejlepší čas v Mostě: 2:10:06
Favorit je komplet zrenovován. Rok výroby 1989 předělán na černý vnitřek (1993)auto je kompletně vyvařené-prahy,lemy,blatn íky,podběhy,přední stěna,kapota,dveře- vše nové...Podvozek je kompletně v komaksitu v kombinaci červená,černá nápravnice,ramena,řízení, řazení,pružiny,zadní náprava,stabilizátor,bubn y,štíty+nové tvrdší silentbloky(80Sh,) a všechny čepy atd...Kompletně nové brzdy- všechny hadičky,trubičky,válečky, čelisti atd...Motor je vyčištěn,přetěsněn- nové rozvody,všechna těsnění,olej+ostatní náplně...Barva na autě je z AUDI Q7 .. Úpravy na autě:
Exterier- folie na autě s atestem,
Pneu: 195/50/15 Toyo R888R
Interier:
sportovní volant
závodní skořepiny Sparco s atestem+ závodní 5.bodové pasy
vypínač na větrák a startování na tlačítko.
Podvozek:
okruhová verze HP racing štelovatelný
větší vnitřně chlazené brzdy, průměr kotoučů 256mm i nové brzdiče + lepší destičky FERODO DS2500,
sportovní výfuk dle A.
Zkrácené řízení 1:1,5
Barva: černá Audi Q7
Motor:
Blok Favorit s vnitrkem z Fabia
Motor 1,4 na motokarburatorech R1
Upravená hlava- snížená, větší ventily
Odlehčenej setrvák
El. Zapalovaní Ignitech
Vačka 282/282 zdvih 7,3
KP:11,56
Elektrické palivové čerpadlo
Chlazení Felicia 1,6
Podvozek:
Komplet v komaxitu
HP Racing okruhová verze štelovatelné
Větší brzdy o průměru 256mm vnitřně chlazené s destičkami Ferodo DS2500
Pneu:
195/50/15 Toyo R888R
Interier:
Originál černej vnitřek
Skořepinové sedačky značky Sparco
Nejlepší čas v Mostě: 2:10:06
Forsio/BlackJack - komentáře:
Děkuji

pekny favorit ..parada ta čierna farba tomu sedi..
luxusní

Pěknej, přesně muj styl
Jde do oblíbenejch

Máš to fakt pěkně udělané. Jde vidět,že sis s tím pohrál
Díky moc:)
-> Forsio: zaujímavo ladené
pěkný fáčko

majsterko toto si oprav Komplet v komaksitu-komaxit ale inac fafan super
Děkuji
luxus žádnej extrém moc pěkný
moc hezkej
Jedno z těch nej fáček na letošních Doksech 

Díky moc:)....jojo byl jsem tam:)
-> Forsio: moc pekne,koukal sem na tve auto v Doksech,moc pekne udelany

-> Forsio: super black line



-> Forsio: Pěkná kára,jen škoda že ji chceš prodat viděl jsem někde inzeát...

Moc všem děkuju.....Waca:už je to druhá připomínka na to samé a díky za upozornění :) už je přehozen a má bejt tak jak je....ještě jednou Díky