skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Něco málo
Favorit je komplet zrenovován. Rok výroby 1989 předělán na černý vnitřek (1993)auto je kompletně vyvařené-prahy,lemy,blatn íky,podběhy,přední stěna,kapota,dveře- vše nové...Podvozek je kompletně v komaksitu v kombinaci červená,černá nápravnice,ramena,řízení, řazení,pružiny,zadní náprava,stabilizátor,bubn y,štíty+nové tvrdší silentbloky(80Sh,) a všechny čepy atd...Kompletně nové brzdy- všechny hadičky,trubičky,válečky, čelisti atd...Motor je vyčištěn,přetěsněn- nové rozvody,všechna těsnění,olej+ostatní náplně...Barva na autě je z AUDI Q7 .. Úpravy na autě:
Exterier- folie na autě s atestem,
Pneu: 195/50/15 Toyo R888R
Interier:
sportovní volant
závodní skořepiny Sparco s atestem+ závodní 5.bodové pasy
vypínač na větrák a startování na tlačítko.
Podvozek:
okruhová verze HP racing štelovatelný
větší vnitřně chlazené brzdy, průměr kotoučů 256mm i nové brzdiče + lepší destičky FERODO DS2500,
sportovní výfuk dle A.
Zkrácené řízení 1:1,5
Barva: černá Audi Q7
Motor:
Blok Favorit s vnitrkem z Fabia
Motor 1,4 na motokarburatorech R1
Upravená hlava- snížená, větší ventily
Odlehčenej setrvák
El. Zapalovaní Ignitech
Vačka 282/282 zdvih 7,3
KP:11,56
Elektrické palivové čerpadlo
Chlazení Felicia 1,6
Podvozek:
Komplet v komaxitu
HP Racing okruhová verze štelovatelné
Větší brzdy o průměru 256mm vnitřně chlazené s destičkami Ferodo DS2500
Pneu:
195/50/15 Toyo R888R
Interier:
Originál černej vnitřek
Skořepinové sedačky značky Sparco
Nejlepší čas v Mostě: 2:10:06
Favorit je komplet zrenovován. Rok výroby 1989 předělán na černý vnitřek (1993)auto je kompletně vyvařené-prahy,lemy,blatn íky,podběhy,přední stěna,kapota,dveře- vše nové...Podvozek je kompletně v komaksitu v kombinaci červená,černá nápravnice,ramena,řízení, řazení,pružiny,zadní náprava,stabilizátor,bubn y,štíty+nové tvrdší silentbloky(80Sh,) a všechny čepy atd...Kompletně nové brzdy- všechny hadičky,trubičky,válečky, čelisti atd...Motor je vyčištěn,přetěsněn- nové rozvody,všechna těsnění,olej+ostatní náplně...Barva na autě je z AUDI Q7 .. Úpravy na autě:
Exterier- folie na autě s atestem,
Pneu: 195/50/15 Toyo R888R
Interier:
sportovní volant
závodní skořepiny Sparco s atestem+ závodní 5.bodové pasy
vypínač na větrák a startování na tlačítko.
Podvozek:
okruhová verze HP racing štelovatelný
větší vnitřně chlazené brzdy, průměr kotoučů 256mm i nové brzdiče + lepší destičky FERODO DS2500,
sportovní výfuk dle A.
Zkrácené řízení 1:1,5
Barva: černá Audi Q7
Motor:
Blok Favorit s vnitrkem z Fabia
Motor 1,4 na motokarburatorech R1
Upravená hlava- snížená, větší ventily
Odlehčenej setrvák
El. Zapalovaní Ignitech
Vačka 282/282 zdvih 7,3
KP:11,56
Elektrické palivové čerpadlo
Chlazení Felicia 1,6
Podvozek:
Komplet v komaxitu
HP Racing okruhová verze štelovatelné
Větší brzdy o průměru 256mm vnitřně chlazené s destičkami Ferodo DS2500
Pneu:
195/50/15 Toyo R888R
Interier:
Originál černej vnitřek
Skořepinové sedačky značky Sparco
Nejlepší čas v Mostě: 2:10:06
Forsio/BlackJack - komentáře:
-> Eidy: no, snad bude pocasi a hlavne to uvolnej aby se dalo neco. Zatim je to vse na dve veci
-> Forsio: Tak to už abych to viděl a slyšel naživo. 

-> Tuner#2: no vis jak, takove to detske blbnuti
-> T: par veci se najde no, je to posun k lepsimu, ale jak moc pozname az nekde na okruhu. Tak snad uz brzo bude moznost.




Něco nového? 

-> Forsio: No, jak jsi přišel k tomu motoru. 

-> Eidy:
Díky, ale nesmím usnout na vavřínech. Jinak vůbec nevim jak to s těma dílama myslíš
Díky, ale nesmím usnout na vavřínech. Jinak vůbec nevim jak to s těma dílama myslíš
Jo, tohle auto teď jede moc pěkně. Ten podvozek je velmi slušnej a motor tahá nečekaně dobře. Obzvlášť s ohledem na to, jak k těm dílům Fanda přišel. 

-> T:
Jo to byla první jízda s Eidym. A když jsme přijeli do depa a měl jsem 2:15,4 tak jsem nechápal. Až takové zlepšení jsem nečekal. A v další jízdě další 4s dolu. Hele karbce jsou z Horneta 600 a filtr jsem koupil ze speedpra ten nejlevnější asi za 1300. Prozatimní řešení, ještě se to bude předělávat tak pak se poohlidnu po necem jinem.
Jo to byla první jízda s Eidym. A když jsme přijeli do depa a měl jsem 2:15,4 tak jsem nechápal. Až takové zlepšení jsem nečekal. A v další jízdě další 4s dolu. Hele karbce jsou z Horneta 600 a filtr jsem koupil ze speedpra ten nejlevnější asi za 1300. Prozatimní řešení, ještě se to bude předělávat tak pak se poohlidnu po necem jinem.
-> Forsio: když tady čtu popis, tak dost stejný skoro
Eidy povídal
jinak ten čas je hodně luxusní
co tam máš za karbece a vzduchový filtr ?


jinak ten čas je hodně luxusní

co tam máš za karbece a vzduchový filtr ?
-> Chali:
Určo ne, však taky ladíš ne? Ja jsem taky nečekal tskové zlepšení, tak uvidiš taky.
Určo ne, však taky ladíš ne? Ja jsem taky nečekal tskové zlepšení, tak uvidiš taky.
-> Forsio: Koukám, že teď už uvidím vždy jen na chvilku tvé koncové světla 

-> Forsio:
Máš se na co těšit, máš podobné jak co já ne? Né-li lepší
Máš se na co těšit, máš podobné jak co já ne? Né-li lepší
-> T:
Kdo povídal? Určitě to jede lépe jak předtim no
Kdo povídal? Určitě to jede lépe jak předtim no
-> Forsio: super
Doneslo se ke mě,že to jede hodně hezky


Doneslo se ke mě,že to jede hodně hezky


-> Eidy 17.12.17 21:10:13:
No to je jasne no,taky bych to chtel,uvidime snad to vyjde nekdy, ty gumy se tesim, momentalne vubec nemam predstavu no
No to je jasne no,taky bych to chtel,uvidime snad to vyjde nekdy, ty gumy se tesim, momentalne vubec nemam predstavu no

-> Forsio: Ok, chápu. Tak uvidíš. Ale to řízení by ti hodně ulehčilo život. A nový gumy, to budeš koukat, až se na nich svezeš pořádně.

-> Eidy 17.12.17 20:42:35:
No, řešil jsem to i s Neperem ten,že by ho prodal přímo hotovej,ale prej to je z Tymu a je to na dodělání, tak jsem pak řešil i to staré, ale nedořešil, jelikož přišlo pár důležitějśích věcí. A do toho teď operace :D, už se snažim dávat do kupy no, v té kuchyni nevim nevim jak by to prošlo :D. Kdyby to šlo tak si sem vezmu motor, ten musim udělat bohužel každopádně
No, řešil jsem to i s Neperem ten,že by ho prodal přímo hotovej,ale prej to je z Tymu a je to na dodělání, tak jsem pak řešil i to staré, ale nedořešil, jelikož přišlo pár důležitějśích věcí. A do toho teď operace :D, už se snažim dávat do kupy no, v té kuchyni nevim nevim jak by to prošlo :D. Kdyby to šlo tak si sem vezmu motor, ten musim udělat bohužel každopádně