skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřebák na běžné ježdění a na zimu, dokud se nerozpadne :-)
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
*Pavel P. / Felda MPi* - komentáře:
-> Fén: Sdružení MTX - MámTakydílynaXantii?
-> Pavel P..: pěknj název auta



-> Pavel P..: Si podej s Větévkou ruce... :o))
-> 4FELDA4: šak taky mám... jen ještě neni vidět
tmavá barva to skrývá


-> Pavel P..: ale nezdá,kebi nebola zachovalá tak bi si mal všade zrdzu atd...
-> Tomaso435: ty pomlč...
-> Fén: nic neskupuju, buď v klidu :o)

-> Fén: nic neskupuju, buď v klidu :o)
-> Fén:
je jak mor


Koukám, že tu feldu bereš hopem. To abych začal skupovat díly dokud jsou. :o)
-> 4FELDA4: to se ti jen zdá :-))
-> Pavel P..: pekne zachovalá felícia

-> su.tech: no jako nějakej extra odvařenej z nich nejsem... prostě kanáldekly, ale aspoň vyjímečný a elektronový.

-> Pavel P..: No já jsem na ně koukal, ale na moje FA by to byl poněkud zbytečné. Mám pěkné KN Delty a nové pneu tak už to dále řešit nebudu... Napadlo mě právě volat tomu P@wlosovi protože on něco podobného chtěl, ale asi neměl zájem a na Krupa jsem úplně zapoměl, ale zase dobře pro tebe. 

-> Fabi: jsou jen rozšířený...holt jsou to 20let starý kola.

Díry jsou určitě provrtaný o 1mm větším vrtákem
Škoda dneska už to je rarita


-> su.tech: když je nikdy jinej nechtěl..
-> Tommyk: šak jen pro pohodlnou jízdu
-> Fabi: na to jsem už taky přišel... ale prej to jezdilo i na feldě, , díry jsou kapku upravený jak jsem si pak všimnul.

-> Tommyk: šak jen pro pohodlnou jízdu


-> Fabi: na to jsem už taky přišel... ale prej to jezdilo i na feldě, , díry jsou kapku upravený jak jsem si pak všimnul.
Pozor je možný že tyto kola mají rozteč 4x98 ze Starýho Favorita použival je Metalex na pohárové závodní Favority :) rozměr 5Jx13 :)
-> Pavel P..: co je to zač ty kola? rozmery a et?
... jseš stejně pacient
prej nic na tom nebudu dělat a už to jsou kola, sedačky a já nevím co všechno ještě 
... jseš stejně pacient


-> Pavel P..: Koukám, že jsi vydražil kola na Aukru... tak gratuluji.
Volal jsem kvůli nim P@wlosovi, ale ten asi zájem neměl...

-> VeTeV:



-> Pavel P..: při rychlosti 40-50 km/hod poznáš prd 
